Και ρομπότ θα διαχειρίζονται τα claims των Talanx, HDI

Της Ελενας Ερμείδου

Την διαχείριση των εισερχόμενων απαιτήσεων της Talanx και της θυγατρικής HDI  θα αναλάβουν τα ρομπότ της Talanx με την συνεργασία της WorkFusion. «Χρησιμοποιούμε ήδη χάρη στην Αυτοματοποιημένη Ρομποτική Διαδικασία, RPA και στην Τεχνητή Νοημοσύνη, ΑΙ. Είμαστε τώρα σε θέση να αυτοματοποιήσουμε την συνολική διαδικασία» εξηγεί ο Dr Christoph Wetzel,  πρόεδρος του ΔΣ της HDI Versicherung AG.

H HDI θέλει να βρει νέες λύσεις για να αυτοματοποιήσει ένα μεγάλος μέρος από τις διαδικασίες των απαιτήσεων από τις αρχές του νέου έτους. Στο πλαίσιο τις εφαρμογές αυτές εξετάζουν όλες οι θυγατρικές του Ομίλου Talanx.

Στοχεύοντας στην ανάπτυξη και την κερδοφορία o όμιλος Talanx επικεντρώνεται τα στρατηγικά του σχέδια στον ψηφιακό μετασχηματισμό. Μία από τις προτεραιότητες είναι η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης AI με έμφαση στην βελτιστοποίηση των επιχειρηματικών διαδικασιών που βασίζονται στις διαδικασίες τεχνητής νοημοσύνης, ΑΙ.

Κάθε χρόνο αναφέρει ο Dr Christoph Wetzel  έξι εκατομμύρια έγγραφα αποστέλλονται στο τμήμα Απαιτήσεων. Τα έγγραφα αυτά είναι πολύπλοκα χωρίς δομή. Η ανάγνωση και ο έλεγχος  θα γίνεται αυτοματοποιημένα με την χρήση αλγορίθμων. Το σύστημα για να δουλέψει με ακρίβεια θα πρέπει να διοχετευτούν τα σωστά έγγραφα και να ταξινομηθούν. Η μηχανή του συστήματος εκπαιδεύεται συνεχώς και βελτιώνει τις επιδόσεις της.

Σύμφωνα με το σχέδιο χρειάζονται 4 εβδομάδες για να ολοκληρωθεί η διαδικασία της ιδέας και να μπει το σύστημα στην παραγωγή.

Ηδη θυγατρικές της  Talanx έχουν εκφράσει ενδιαφέρον για να χρησιμοποιήσουν στο σύστημα.  Τα σχέδια αρχικά είναι να γίνει η αναβάθμιση για την HDI στην Γερμανία και να δοκιμαστεί η ιδέα.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*