back to top
24 C
Athens
Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2025

Γ. Καρυώτης: Η Ευρωπαϊκή Πίστη έχει κερδίσει την αναγνώριση του Νομού Ξάνθης

Σε έναν νομό-σταυροδρόμι πολιτισμών και θρησκειών, στην Ξάνθη, «πήγε» το iw, όπου συναντήθηκε και μίλησε με έναν από τους Διευθυντές Πωλήσεων της Ευρωπαϊκής Πίστης που δραστηριοποιείται στον Νομό Ξάνθης, τον κ. Γιώργο Καρυώτη.

Στα κομμάτια του «παζλ» που συνθέτουν αυτόν τον ιδιαίτερο νομό βρίσκεται και η ασφαλιστική αγορά, με την Ευρωπαϊκή Πίστη να ξεχωρίζει και να έχει καταφέρει κάτι πολύ σημαντικό: να έχει την αναγνώριση και την αποδοχή της τοπικής κοινωνίας.

- Advertisement -

Άλλωστε, σε μια κοινωνία στην οποία όλοι γνωρίζονται μεταξύ τους, μετράει πολύ η σχέση του πελάτη με τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή. Όταν δε πίσω βρίσκεται και μια πολύ ισχυρή μπράντα, η εμπιστοσύνη ενισχύεται.

 Στην Έλενα Ερμείδου

- Advertisement -
  • Ο Νομός Ξάνθης είναι ένας από τους πολυπολιτισμικούς νομούς της Ελλάδας, που μπορεί να πει κανείς ότι έχει ορισμένες αξιοσημείωτες και ενδιαφέρουσες ιδιαιτερότητες σε όλους σχεδόν τους τομείς. Για την ασφαλιστική αγορά ποιες διακρίνετε ότι είναι αυτές οι ιδιαιτερότητες;

Πραγματικά, η Ξάνθη είναι ένα σταυροδρόμι πολιτισμών και θρησκειών. Η μαγεία της πόλης έγκειται στη διαφορετικότητα ανάμεσα στην Παλιά Πόλη, με τα λιθόστρωτα καλντερίμια και τα ιστορικά νεοκλασικά, δημιουργίες μιας άλλης εποχής, εκεί όπου γίνονται και οι γιορτές παλιάς πόλης, και στη σύγχρονη Ξάνθη, με το δραστήριο εμπορικό κέντρο, τη μεγάλη φοιτητούπολη, το Ξανθιώτικο Καρναβάλι και τον γαστρονομικό της πλούτο.

Όλα αυτά συνθέτουν ένα μοναδικό «παζλ», όπου μέσα σε αυτό βρίσκεται και η ασφαλιστική αγορά. Σημαντικές ιδιαιτερότητες δεν υπάρχουν στον κλάδο μας, διότι όλα τα παραπάνω συνυπάρχουν και συνεργάζονται μοναδικά εδώ και πολλά χρόνια. Η ανάγκη για ασφάλιση υπάρχει και απευθύνεται σε όλους. Τα προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζει η ασφαλιστική αγορά είναι αυτά ενός ακριτικού νομού και μιας περιοχής η οποία αντιμετωπίζει κοινά προβλήματα όπως και η υπόλοιπη Περιφέρεια στην Ελλάδα.

 

  • Η οικονομική κρίση πώς επηρέασε την προσφορά και τη ζήτηση των ασφαλιστικών προϊόντων στην Ξάνθη; Υπήρξε σε εσάς πτώση τζίρου ή πτώση ζήτησης συγκεκριμένων ασφαλιστικών προϊόντων;

Η οικονομική κρίση έκανε τους πάντες να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα, τα οποία τέθηκαν και ισχύουν πλέον, και η Ξάνθη δεν θα μπορούσε να μείνει έξω από αυτήν την προσαρμογή. Όλες οι ασφαλιστικές εταιρίες και σε όλους τους κλάδους προσαρμόστηκαν σε προγράμματα χαμηλότερων ασφαλίστρων και οι πολίτες έθεσαν πλέον τις ασφαλιστικές τους ανάγκες σε πιο λογική σειρά και ιεραρχία. Μειώθηκαν τα επενδυτικά προϊόντα αυξημένου ρίσκου και αυξήθηκαν τα προϊόντα με χαμηλό ρίσκο.

Εμείς, ως Εταιρία και ως κατάστημα, ανεβάσαμε τους τζίρους μας και το μερίδιό μας στην τοπική αγορά, ως αποτέλεσμα της δικής μας προσαρμογής και ενεργειών μας στην κρίση και της ταυτόχρονης αναγνώρισης αποδοχής από την τοπική κοινωνία.

  • Σε τι ασφαλιστικά προϊόντα εστιάζουν οι πολίτες της Ξάνθης, ποιες είναι οι κύριες ανάγκες τους και πώς η Ευρωπαϊκή Πίστη προσαρμόζεται στο να καλύψει τις ανάγκες αυτές;

Δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο στο οποίο εστιάζουν οι πολίτες. Μπορούμε να αναφέρουμε όμως ότι είναι πιο δύσκολη η αγορά προϊόντων του κλάδου υγείας, λόγω της απουσίας από την περιοχή ιδιωτικών νοσηλευτικών ιδρυμάτων και της μεγάλης απόστασης από αυτά.

Η Ευρωπαϊκή Πίστη έχει πληθώρα προγραμμάτων όλων των κλάδων, τα οποία, σε συνδυασμό με την ανάλυση αναγκών που πραγματοποιούν οι ασφαλιστικοί πράκτορές μας, προσαρμόζονται και καλύπτουν πλήρως τις ασφαλιστικές ανάγκες των Ξανθιωτών.

  • Τι θα λέγατε, σύμφωνα με την εμπειρία σας, ότι η Ξάνθη εμπιστεύεται περισσότερο, την μπράντα μιας ασφαλιστικής ή τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή; Πόσο μετράνε οι προσωπικές σχέσεις;

Είναι συνδυασμός και των δύο. Σε μια κοινωνία όπου σχεδόν όλοι γνωρίζονται μεταξύ τους, μετράνε πάρα πολύ οι προσωπικές σχέσεις ανάμεσα σε ασφαλισμένο και διαμεσολαβητή, γι’ αυτό και δύσκολα κάποιος αλλάζει τον διαμεσολαβητή του. Όταν αυτό συνδυάζεται και υποστηρίζεται και από μια αξιόπιστη και ασφαλή επωνυμία ασφαλιστικής εταιρίας, τότε έχουμε τον καλύτερο συνδυασμό.

  • To internet και οι τράπεζες μπορούν να ανταγωνιστούν την Ευρωπαϊκή Πίστη στον Νομό Ξάνθης;

Κατηγορηματικά, όχι. Όταν τα καταστήματα των τραπεζών πλέον δέχονται τους πελάτες τους μόνο 08:00 με 14:00 και όταν το internet το ίδιο είναι μια μηχανή, η οποία για να σε εξυπηρετήσει σε παραπέμπει σε άλλες μηχανές, δεν μπορεί να γίνει σύγκριση. Όλοι οι τοπικοί ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που συνεργάζονται με την Ευρωπαϊκή Πίστη έχουν ως προτεραιότητα την άριστη εξυπηρέτηση του ασφαλισμένου και, σε συνδυασμό με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Πίστης και του Γραφείου της Ξάνθης, τα αποτελέσματα είναι εξαιρετικά.

  • Μήπως χρειάζεται κάποια ιδιαίτερη εκπαίδευση στους διαμεσολαβητές από την Ευρωπαϊκή Πίστη;

«Θέλουμε τους Συνεργάτες μας να τους καμαρώνει η κοινωνία και να τους ζηλεύει ο ανταγωνισμός». Αυτό είναι το όραμά μας και πάνω σε αυτό έχει σχεδιαστεί, χτιστεί και εφαρμόζεται εδώ και χρόνια ένας ολόκληρος μηχανισμός εκπαίδευσης και υποστήριξης των Συνεργατών μας. Η Ευρωπαϊκή Πίστη αυτό το κάνει από ιδρύσεώς της και το κάνει και η δική μας Διεύθυνση με μοναδικές και καινοτόμους μεθόδους.

Την εκπαίδευσή τους μπορούμε να τη χωρίσουμε σε «τεχνική», δηλαδή καλή γνώση των προγραμμάτων και των όρων τους, και σε «χαρακτήρα και προσωπικότητα», δηλαδή σε αρχές και αξίες και σε απαιτούμενες ατομικές δεξιότητες για την ασφάλιση προσώπων και περιουσιών.

Για παράδειγμα, το να μάθει κάποιος τι καλύπτει ένα πρόγραμμα νοσοκομειακής περίθαλψης είναι εύκολο και ξέρουμε ότι έπειτα από λίγο καιρό θα αλλάξει. Το να μάθει όμως ένας διαμεσολαβητής να σηκώνεται όρθιος μόλις μπαίνει μέσα ο πελάτης του, να τον ακούει πραγματικά, να τον βοηθά να ιεραρχήσει τις ασφαλιστικές του ανάγκες και να σέβεται τα ασφάλιστρα που του δίνει, είναι ζήτημα χαρακτήρα και αρχών.

  • Ποια είναι η διατηρησιμότητα συμβολαίων κλάδων στον νομό;

 Η διατηρησιμότητα συμβολαίων για το Κατάστημα Ξάνθης κινείται σε υψηλά επίπεδα για την εποχή και τον ανταγωνισμό που υπάρχει. Αν μιλήσουμε με αριθμούς, στον κλάδο ζωής είναι στο 89%, στον κλάδο υγείας στο 85%, στον κλάδο αυτοκινήτων στο 86% και στους λοιπούς γενικούς κλάδους στο 86%. Τα παραπάνω είναι αποτέλεσμα της ποιοτικής δουλειάς που γίνεται όλα αυτά τα χρόνια.

  • Μιλήστε μας για τον τρόπο λειτουργίας του Γραφείου σας στην Ξάνθη.

απ. Το Γραφείο της Ξάνθης φέτος συμπληρώνει 20 χρόνια λειτουργίας. Από το 2003 είναι διοικητικό κέντρο όπου, εκτός από την ευθύνη εξυπηρέτησης και υποστήριξης των τοπικών πελατών και Συνεργατών, έχει και την ευθύνη υποστήριξης των υπολοίπων καταστημάτων σε Ανατολική Μακεδονία και Θράκη.

Δύο είναι οι βασικές προτεραιότητες των ανθρώπων που το στελεχώνουν. Η άριστη και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων μας και η ανάπτυξη και υποστήριξη των Συνεργατών μας. Τα παραπάνω τα πετυχαίνει κάνοντας χρήση της τεχνολογίας και της ηλεκτρονικής πλατφόρμας που διαθέτει η Ευρωπαϊκή Πίστη.

Είναι στελεχωμένο από δύο διοικητικές βοηθούς-Γραμματείς, έναν Διευθυντή Καταστήματος και μία Προϊσταμένη Πωλήσεων. Στο κατάστημα υπάρχουν άλλοι 6 Συνεργάτες διαμεσολαβητές. Όλοι τους διαθέτουν μακρόχρονη εμπειρία στον χώρο, υψηλό επίπεδο γνώσεων και διάθεση για δημιουργία και ανάπτυξη.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Carglass® ανέδειξε στις Ημέρες Καριέρας την ανθρωποκεντρική φιλοσοφία της

Η εταιρεία επενδύει συστηματικά στους ανθρώπους της, προσφέροντας ευκαιρίες εκπαίδευσης και επαγγελματικής ανάπτυξης

Ο νέος ΚΟΚ δεν αφορά μόνο τους οδηγούς, αλλά και την ασφαλιστική αγορά!

Ευκαιρία για τις ασφαλιστικές να πρωταγωνιστήσουν στην πρόληψη, προστατεύοντας τόσο τους πελάτες όσο και τα χαρτοφυλάκιά τους

Η Ελλάδα επενδύει στην Τεχνητή Νοημοσύνη: Συνάντηση Μητσοτάκη με τον CEO της Google DeepMind

Κατά τη συνάντηση εξετάστηκαν τρόποι εμβάθυνσης της συνεργασίας σε πεδία όπως η υγεία, η εκπαίδευση και η πρόληψη φυσικών καταστροφών

Όταν ένα τσιουάουα γίνεται… ασφαλιστικός «κίνδυνος»

Η ιστορία της Wanda Tays θέτει κρίσιμο και για την ελληνική αγορά ερώτημα: πώς ορίζεται ο «κίνδυνος» και πόσο ξεκάθαρα επικοινωνείται στον καταναλωτή;

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Υποχρεωτική ασφάλιση για Airbnb: Ο Πρόεδρος του ΠΑΣΥΔΑ Ανδρέας Χίου εξηγεί τι πρέπει να κάνει κάθε ιδιοκτήτης!

Ο σύλλογος επικροτεί τη νομοθετική πρωτοβουλία, ενθαρρύνοντας την επιπλέον κάλυψη για όλες τις κρατήσεις, είτε μέσα από πλατφόρμες είτε εκτός αυτών

17 Σεπτεμβρίου – Γιορτάζουμε την Ημέρα του Ασφαλιστή

Ημέρα αφιερωμένη σε όσους με επαγγελματισμό, ήθος και ανθρωπιά παρέχουν αυτό που όλοι αναζητούμε: ασφάλεια, σταθερότητα και εμπιστοσύνη

Πώς και γιατί από Τραπεζικός έγινα Ασφαλιστής

Απόσπασμα από την αυτοβιογραφία του κ. Μελά Γιαννιώτη, στο υπό έκδοση βιβλίο «Καπνέμποροι και Καπνασφαλιστές»

Ποια είναι η πρωτεύουσα της Μπουρκίνα Φάσο;

Ο Παγκόσμιος Δείκτης Τρομοκρατίας του IEP μάς κατατάσσει πάνω από χώρες που θεωρούμε πιο «επικίνδυνες» βάσει γεωγραφικής θέσης

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Το πολύ σημαντικό συνέδριο του ΕΚΑΠΤΥ

Οι περισσότεροι Έλληνες αγνοούν την ύπαρξη, τον ρόλο και τη δράση του Εθνικού Κέντρου Αξιολόγησης Ποιότητας και Τεχνολογίας στην Υγεία...

Λάρισα: Το νοσοκομείο εφαρμόζει σύστημα διαλογής ασθενών με Τεχνητή Νοημοσύνη

Το σύστημα ER TRIAGE καθοδηγεί τον χειριστή κατά τη διαλογή, εντοπίζοντας σήματα κινδύνου ακόμα και σε ασθενείς με συνήθη συμπτώματα

Δωρεάν διαγνωστικές εξετάσεις για τους ασφαλισμένους του ΕΔΟΕΑΠ από την Affidea

Η Affidea καλύπτει πλήρως τη συμμετοχή ως το τέλος του έτους, με αφορμή τη συμπλήρωση 20 χρόνων συνεργασίας με τον Οργανισμό

Διαμεσολάβηση: Από τη θεωρία στην πράξη – Τι παρουσιάστηκε στο Υπουργείο Δικαιοσύνης

Στο πλαίσιο παρουσίασης του νέου βιβλίου των διαΝΕΟσις και ΟΠΕΜΕΔ, η Ο. Αναστασοπούλου μίλησε για το έργο της νεοσύστατης Ειδικής Γραμματείας

Υποχρεωτική ασφάλιση για Airbnb: Ο Πρόεδρος του ΠΑΣΥΔΑ Ανδρέας Χίου εξηγεί τι πρέπει να κάνει κάθε ιδιοκτήτης!

Ο σύλλογος επικροτεί τη νομοθετική πρωτοβουλία, ενθαρρύνοντας την επιπλέον κάλυψη για όλες τις κρατήσεις, είτε μέσα από πλατφόρμες είτε εκτός αυτών