Η Aviva δηλώνει ανάπτυξη

Η Aviva ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου για το 2010 όπου αναφέρει ότι «οι ασφάλειες του γενικού κλάδου και του κλάδου υγείας παρουσίασαν οικονομική ανάπτυξη καθώς τα καθαρά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα διαμορφώθηκαν στα 2,5 εκατομμύρια λίρες εμφανίζοντας αύξηση 16%», αλλά η αύξηση αυτή αφορά σύγκριση με το τέταρτο τρίμηνο του 2009. 

Τα καθαρά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα μειώθηκαν κατά 1% σε σύγκριση με την ίδια εποχή πέρυσι. Η Aviva ανακοίνωσε ότι  τα αποτελέσματα «είναι αποτέλεσμα των πρωτοβουλιών που έχουμε πάρει, όπως η αναμόρφωση του χαρτοφυλακίου μας στο Ηνωμένο Βασίλειο και η στρατηγική αύξησης των πωλήσεων γενικών ασφαλίσεων μέσω της ευρωπαϊκής Aviva και λόγω των σχέσεων που υπάρχουν στις τραπεζοασφαλίσεις».
 
Καθαρά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα σε εκ. λίρες

· Ηνωμένο Βασίλειο 913 996
· Aviva Ευρώπη 597 610
· Delta Lloyd 367 353
· Βόρεια Αμερική 397 360
· Άλλες 191 148
· Σύνολο 2465 2467

Οι ισχυρισμοί για αποζημιώσεις του πρώτου τριμήνου αφορούσαν δυσμενείς καιρικές συνθήκες στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη, αλλά αυτό εν μέρει αντισταθμίστηκε από καλύτερα από τα αναμενόμενα επίπεδα αξιώσεων στον Καναδά. ¨Όπως αναφέρεται ο δείκτης- στόχος συνολικών εξόδων για το έτος ήταν 98%

Ηνωμένο Βασίλειο

Η Aviva, δήλωσε ότι «έχουμε ενδείξεις ότι επιστρέφουμε σε υψηλά επίπεδα ανάπτυξης το 2010, αντανακλώντας την επίδραση των πρωτοβουλιών στο μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένης της καμπάνιας της εταιρίας που φέρει τον τίτλο Get the Aviva Deal. 

Όπως ήταν αναμενόμενο, μετά τις ενέργειες που κάναμε πέρυσι, για τον επαναπροσδιορισμό του χαρτοφυλακίου μας στο Ηνωμένο Βασίλειο, βλέπουμε καλά επίπεδα διατήρησης και στις ιδιωτικές και στις εμπορικές γραμμές. Υπάρχουν επίσης σαφείς ενδείξεις ότι η αγορά των αυτοκινήτων αρχίζει να εμφανίζει δυσκολίες.

Η μείωση των καθαρών εγγεγραμμένων ασφαλίστρων σταμάτησε κατά το πρώτο τρίμηνο, με ασφάλιστρα ύψους 913 εκατ. λίρες. Αυτό αντιπροσωπεύει μια αύξηση 4% σε σχέση με το τελευταίο τρίμηνο του 2009 και είναι μια πιθανή ένδειξη της επιστροφής στην ανάπτυξη.

Ευρώπη

«Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2010 οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 33% και διαμορφώθηκαν στα 597 εκατ. λίρες (τέταρτο τρίμηνο 2009: 448 εκατ. λίρες), σε όλες γραμμές στο πρώτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους οι πωλήσεις είχαν κυμανθεί στα 610 εκατ. λίρες. 

Ένας από τους βασικούς στρατηγικούς στόχους μας είναι να αυξήσουμε τις πωλήσεις στις γενικές ασφάλειες μέσω των κορυφαίων δυνατοτήτων της τραπεζοασφάλισης και κατά τη διάρκεια αυτού του τριμήνου σημειώσαμε την πρώτη επιτυχία πετυχαίνοντας ισχυρή ανάπτυξη των πωλήσεων στην Ιταλία.

Επίσης, στην παρούσα φάση δοκιμάζουμε το πανευρωπαϊκό κέντρο των προϊόντων μας στην Ιρλανδία. Η πρωτοβουλία αυτή σε συνδυασμό με το σχέδιο μετασχηματισμού μας θα μας οδηγήσει σε πιο κερδοφόρες υπηρεσίες».

Βόρεια Αμερική

«Η εταιρία που εδράζεται στον Καναδά εφάρμοσε στοχευμένες αυξήσεις και επικεντρώθηκε σε επιχειρηματικές πρωτοβουλίες με σκοπό να βελτιώσει τη λειτουργία της και την αποτελεσματικότητα της αντασφάλισης.

Οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου του 2010 ήταν 397 εκατ. λίρες, παρουσιάζοντας μείωση σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο ( 449 εκατ. λίρες). Παρόλα αυτά όμως οι πωλήσεις εμφάνισαν αύξηση της τάξεως του 10% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2009 σε βάση Αγγλίας (πρώτο τρίμηνο 2009: 360 εκατ. λίρες) και με βάση το τοπικό νόμισμα. Αυτό είναι ένα καλό αποτέλεσμα σε μια εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά».

Ασία-Ειρηνικός

«Από την 9η  Απριλίου η εταιρία θα εισαχθεί στην αγορά των γενικών ασφαλίσεων της Σιγκαπούρης ξεκινώντας την πρώτη ιστοσελίδα άμεσης πώλησης ασφάλισης αυτοκινήτων στο διαδίκτυο. Η εν λόγω ιστοσελίδα θα ασχολείται αποκλειστικά με αυτόν τον κλάδο.

Αυτό βασίζεται στην ήδη υφιστάμενη παρουσία μας στη Σιγκαπούρη και παρουσιάζει μια ελκυστική πρόταση για τους πελάτες στην αγορά. Οι επενδύσεις της Aviva σχετικά με αυτή την πρωτοβουλία ήταν της τάξης των 5 εκατ. λιρών».