Carglass: Διαγωνισμός επίδειξης κατασκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Μάρτιο στην Λάρισα ο εγχώριος διαγωνισμός Best of Belron  για την ανάδειξη του καλύτερου τεχνίτη της Carglass Ελλάδος.

Σε αυτόν πήραν μέρος οι 6 πιο ταλαντούχοι τεχνίτες από όλα τα καταστήματα της Carglass Ελλάδος μέσα σε μια φαντασμαγορική ατμόσφαιρα και εορταστικό κλίμα που είχε δημιουργηθεί με τη βοήθεια και την οργάνωση του τμήματος Operation. 

Οι τεχνίτες διαγωνίστηκαν μπροστά σε πάνω από 150 άτομα, υπαλλήλους της Carglass, συγγενείς και φίλους, σε πραγματικές συνθήκες εργασίας, ενώπιο μιας αυστηρής κριτικής επιτροπής, αναδεικνύοντας  τον κατάλληλο συνδυασμό τεχνικής κατάρτισης και επαγγελματικής συμπεριφοράς με στόχο να γίνουν κάτοχοι του τίτλου του καλύτερου τεχνικού της Carglass Ελλάδος. 

Νικητής του φετινού διαγωνισμού αναδείχτηκε ο κ. Sergiu Potorac, ο οποίος είναι Μολδαβικής καταγωγής, δουλεύει στην Carglass Ελλάδος 4 χρόνια και θα συμμετάσχει πλέον στον διεθνή διαγωνισμό της BelronÒ, της μητρικής εταιρίας της Carglass Hellas,  για την ανάδειξη του καλύτερου τεχνίτη σε ολόκληρο τον κόσμο, του καλύτερου τεχνίτη της Belron( Best of Belron).

Ο φετινός διεθνής διαγωνισμός Best of Belron θα διεξαχθεί τον Ιούνιο, στο Παρίσι, στο εκθεσιακό κέντρο Grande Halle de la Villette, όπου διαγωνιζόμενοι από τις 32 χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται η Belron, αναμέσά τους φυσικά και η Ελλάδα, θα διεκδικήσουν τον τίτλο του καλύτερου τεχνίτη στον κόσμο, επιδεικνύοντας τις δεξιότητες και την ειδίκευσή τους στην εξυπηρέτηση πελατών, την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα της εργασίας τους.

Στην εκδήλωση θα παραβρεθούν περισσότεροι από 750 διεθνείς αντιπρόσωποι από ασφαλιστικές εταιρίες, στόλους και εταιρείες leasing, οι οποίοι θα έχουν την δυνατότητα κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης να επισκεφθούν μία σειρά διαδραστικών εκθέσεων και παρουσιάσεων για την BelronÒ και την αγορά των κρυστάλλων αυτοκινήτων. 

Ο φετινός διαγωνισμός θα λειτουργήσει ως πλατφόρμα για επιπλέον συζητήσεις σημαντικών θεμάτων σχετικά με την ποιότητα, την ασφάλεια, τη διαχείριση κόστους, την εκπαίδευση, την αξιοπιστία και την εξυπηρέτηση πελατών, τα θέματα και τις μελλοντικές προκλήσεις του κλάδου αντικατάστασης και επισκευής κρυστάλλων αυτοκινήτου.