Λιγότερο πιστοί και πιο «ευαίσθητοι» στις τιμές οι διαδικτυακοί πελάτες

Σύμφωνα με έρευνα της Accenture , το 63% των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο έχει αγοράσει ασφάλιση αυτοκινήτου από το διαδίκτυο, το 45% ασφάλιση κατοικίας και το 23% ασφάλιση ζωής .

Τα ευρήματα έδειξαν ότι μέσα στους επόμενους 12 μήνες το 69% των καταναλωτών στον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτου που σκοπεύει να αλλάξει προμηθευτή ή να αγοράσει νέο πακέτο ασφάλισης θα πραγματοποιήσει την αγορά on line, ενώ το 58% σκοπεύει να αγοράσει ασφάλεια κατοικίας και το 40% να κάνει ασφάλιση ζωής μέσω του διαδικτύου.

Σύμφωνα με την Accenture οι Βρετανοί καταναλωτές προπορεύονται από την υπόλοιπη Ευρώπη όσον αφορά την έκταση και το ρυθμό της on line ασφάλισης. 

Ωστόσο, η έρευνα της Accenture αποκαλύπτει ότι οι προκλήσεις της ανάπτυξης της διαδικτυακής αγοράς έχουν αυξηθεί για τους Βρετανούς ασφαλιστές. 

Η εταιρία που διεξήγαγε την έρευνα ανέφερε ότι οι on line καταναλωτές ασφαλιστικών προϊόντων είναι λιγότερο πιστοί, καθώς το 81% των online πελατών ασφάλισης αυτοκινήτων σχεδιάζει να ερευνήσει και σε άλλες εταιρίες κατά την ανανέωση του ασφαλιστηρίου του και μόνο το 17 % σχεδιάζει να ανανεώσει το συμβόλαιο του. 

Αυτό μπορεί να συγκριθεί με το σύνολο των πελατών του κλάδου ασφάλισης αυτοκινήτων, όπου το 69% σκοπεύει να ερευνήσει τις προτάσεις άλλων εταιριών κατά την ανανέωση και το 29% σχεδιάζει να συνεχίσει με την εταιρία του. 

Προσέθεσε ότι, ενώ η τιμή είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για τους Βρετανούς καταναλωτές όταν επιλέγουν το φορέα ασφάλισης, ανεξαρτήτως του διαύλου, οι καταναλωτές που αγοράζουν από το ίντερνετ είναι πιο «ευαίσθητοι» με τις τιμές, με πάνω από το 76% των online πελατών ασφάλισης κατοικίας και αυτοκινήτου να δηλώνουν ότι η τιμή είναι πολύ σημαντικός παράγοντας στην απόφαση της αγοράς τους, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στο σύνολο των πελατών των ασφαλιστικών εταιρειών διαμορφώνεται στο 70%.  

Ο κ. Steve Lathrope, υπεύθυνος στον τομέα Πρακτικών της Ασφαλιστικής Βιομηχανίας στην Accenture, δήλωσε ότι «η προσαρμογή στο σύνολο του επιχειρηματικού μοντέλου και στις online καταναλωτικές συμπεριφορές έχει ήδη επηρεάσει βασικές ασφαλιστικές λειτουργίες και θα συνεχίσει να οδηγεί σε αλλαγές. 

Οι πάροχοι ασφαλίσεων θα πρέπει να αναπτύξουν ικανότητες προκειμένου να επιβιώσουν και να ευημερήσουν. Ειδικότερα, οι ασφαλιστικές εταιρείες αντιμετωπίζουν προκλήσεις σε τομείς όπως τον σχεδιασμό του προϊόντος, τη διατήρηση πελατών, σταυροειδείς στρατηγικές πωλήσεων και βελτίωση των τιμών».