Αρωματικές…διαφημίσεις από την Liberty Mutual

H αμερικανική ασφαλιστική προχώρησε σε…ευωδιαστές διαφημιστικές καταχωρήσεις σε έντυπα ΜΜΕ στις ΗΠΑ, για να συνδέσει το όνομά της με την αγορά νέου ΙΧ  (και την ασφαλιστική του κάλυψη)

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Ιδιαίτερα ευρηματικοί αποδείχθηκαν οι διαφημιστές με τους οποίους συνεργάζεται η αμερικανική ασφαλιστική εταιρεία Liberty Mutual, καθώς συνέλαβαν την ιδέα μιας…αρωματικής διαφημιστικής καταχώρησης: Πρόκειται για μια «κλασική» διαφήμιση με ένα αρωματικό μέρος (στα πρότυπα των διαφημίσεων αρωμάτων), μόνο που αντί για ευωδιές…κίτρου και σανταλόξυλου, απελευθερώνει μυρωδιές ελαστικών και βινυλίου, που παραπέμπουν ευθέως σε γραμμή παραγωγής νέων αυτοκινήτων.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας Adweek, η διαφήμιση που «έτρεξε» στην κυριακάτικη έκδοση των Chicago Sun Times είναι μέρος μιας προσπάθειας να χρησιμοποιηθεί η «μνήμη» μιας μυρωδιάς ώστε να συνδεθεί η Liberty Mutual με τη διαδικασία αγοράς ενός νέου ΙΧ. Όπως αναφέρεται στο ρεπορτάζ, η έρευνα που πραγματοποίησε η διαφημιστική εταιρεία  Goodby Silverstein & Partners έδειξε ότι κατά τη διαδικασία αυτή, οι υποψήφιοι αγοραστές αρχίζουν να σκέφτονται και το θέμα της ασφαλιστικής κάλυψης.

«Προκειμένου να συνδεθεί κανείς με τον καταναλωτή την συγκεκριμένη χρονική στιγμή που λαμβάνει μια απόφαση για την ασφάλισή του είναι εξαιρετικά δύσκολο, ακόμα και αν δαπανούσαμε πολλά χρήματα για τον σκοπό αυτό», αναφέρει η διαφημιστική. «Οπότε επιλέξαμε μια έντυπη διαφήμιση που μπορεί να «πιάσει» τους δυνητικούς αγοραστές ΙΧ στην πιο σημαντική στιγμή».

Με άλλα λόγια, ο στόχος είναι ότι η μυρωδιά ενός νέου αυτοκινήτου θα κάνει τους διαφημιστές να θυμηθούν υποσυνείδητα τη διαφήμιση της Liberty Mutual που μόλις είδαν. Αυτό το concept βέβαια βασίζεται στην αντίληψη ότι η μυρωδιά ενός νέου ΙΧ είναι κάτι καλό για τον καταναλωτή, κάτι που δεν είναι δεδομένο με δεδομένο ότι πολλές οικολογικές οργανώσεις έχουν σημάνει τον κώδωνα του κινδύνου για τις εκατοντάδες χημικές ουσίες που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό των αυτοκινήτων. Γι’ αυτό και ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Ford φημολογείται ότι προσπαθούν να απαλλαγούν από την «ευωδιά» αυτή…

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*