back to top
16.2 C
Athens
Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2024

Δυναμική συμμετοχή της Εθνικής Ασφαλιστικής στο «No Finish Line Athens 2019»

Μεγάλος Χορηγός του No Finish Line 2019 ήταν για τρίτη συνεχόμενη χρονιά η Εθνική Ασφαλιστική, η ομάδα της οποίας βρέθηκε μάλιστα μεταξύ των τριών πρώτων στον ομαδικό αγώνα των 90 ωρών.

Ο εφετινός φιλανθρωπικός υπερμαραθώνιος πραγματοποιήθηκε από τις 10 έως τις 14 Απριλίου στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και σκοπό είχε να σταθεί αρωγός στις εκπαιδευτικές ανάγκες για πάνω από 30.000 παιδιά που βρίσκονται υπό την σκέπη της η Ένωσης «Μαζί για το Παιδί».

- Advertisement -

Η συμμετοχή του κοινού ξεπέρασε τις αρχικές προσδοκίες, με συνολικά 11.534 δρομείς να καλύπτουν τρέχοντας ή περπατώντας – και μάλιστα υπό αντίξοες καιρικές συνθήκες -, απόσταση 111.022 χλμ., που μεταφράζεται στο ποσό των 55.511 ευρώ για τα παιδιά που έχουν ανάγκη.

Η ομάδα της Εθνικής Ασφαλιστικής, στον ομαδικό αγώνα των 90 ωρών, με 3.989 χλμ. κατέλαβε τη δεύτερη θέση.

- Advertisement -

Σε ατομικό επίπεδο, ρεκόρ σημειώθηκε από τον κ. Σάκη Στημονιάρη, ο οποίος μόνος του κάλυψε απόσταση 500 χλμ. Στις γυναίκες, για μια ακόμη χρονιά, την πρώτη θέση κατέλαβε η κα Λιντίτα Χόκια, η οποία έλαβε το εφετινό κύπελλο από την υπεύθυνη Εταιρικής Επικοινωνίας της Εθνικής Ασφαλιστικής, κα Μαρία Κόρακα.

Το No Finish Line, αποτελεί έναν κορυφαίο και διεθνούς εμβέλειας υπερμαραθώνιο φιλανθρωπικού χαρακτήρα και πραγματοποιήθηκε και εφέτος σε συνεργασία με το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Eθνική Ασφαλιστική : Μέχρι τις 13 Δεκεμβρίου οι μη δεσμευτικές προσφορές για το κτήριο της Λ. Συγγρού.

Eθνική Ασφαλιστική : Μέχρι τις 13 Δεκεμβρίου οι μη δεσμευτικές προσφορές για το κτήριο της Λ. Συγγρού. Το CVC ζητά 120 εκατ. Ευρώ

Εθνική Ασφαλιστική: Συμφωνία για την πώληση της συμμετοχής της στην Garanta S.A. στη Ρουμανία

Η συναλλαγή εντάσσεται στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού της Εθνικής Ασφαλιστικής, με στόχο την εστίαση σε βασικές αγορές

Η Εθνική Ασφαλιστική στηρίζει το Νοσοκομείο Παίδων «Η Αγία Σοφία» με τη δωρεά σημαντικού εξοπλισμού

Η Εθνική Ασφαλιστική έχει στο επίκεντρο όλων των δράσεων της τον άνθρωπο και την υγεία του, αποσκοπώντας με κάθε της βήμα να υποστηρίζει τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες

Εθνική Ασφαλιστική: Mια λαμπρή βραδιά βραβεύσεων για τους συνεργάτες του εταιρικού της δικτύου

Η Εθνική Ασφαλιστική, έχοντας ως επίκεντρο όλων των δράσεων της τους ανθρώπους της, φροντίζει να γιορτάζει και να επιβραβεύει όλες τις επιτυχίες τους. Σε...

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

H Eurolife FFH φέρνει την οργάνωση κατοικίας στα EurolifeHub

παρουσιάζει τη νέα δράση “Fast & Tidy”, με θέμα την οργάνωση του σπιτιού.

Δεν θα έχει πολλά’ δώρα το 2024 ο Αη Βασίλης’ για τις ασφαλιστικές

Η παραγωγή ενισχύθηκε κυρίως από την αύξηση παραγωγής στα unit linked προιόντα, τις ανατιμήσεις των ασφαλίστρων υγείας και γενικότερα τις τιμολογιακές ανατιμήσεις.

Η ERGO Ασφαλιστική, Insurance Partner του Ladies Run για 12η χρονιά

Η ERGO Ασφαλιστική, υποστήριξε και φέτος, το 12ο Ladies Run, έναν μοναδικό αγώνα δρόμου, αφιερωμένο αποκλειστικά στις γυναίκες.

Pricefox : Ποιες οι τάσεις στην ασφάλιση αυτοκινήτου

Η μελέτη της Pricefox αναφέρεται στις τάσεις που επικρατούν στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά αλλά στα προιόντα τα οποία πουλάει στην πλατφόρμα της .

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΕΙΑΣ: Εκδήλωση Get Together Στελεχών Ασφαλιστικής Αγοράς

Παρέστησαν εκπρόσωποι ασφαλιστικών και επιχειρήσεων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, εκπρόσωποι της Εποπτικής Αρχής και φορέων, διδάσκοντες και απόφοιτοι

H Eurolife FFH φέρνει την οργάνωση κατοικίας στα EurolifeHub

παρουσιάζει τη νέα δράση “Fast & Tidy”, με θέμα την οργάνωση του σπιτιού.

Ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστου

Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, σε συνεργασία με το ασφαλιστικό γραφείο ΠΑΡΟΝ, και την υποστήριξη των Διαγνωστικών Κέντρων Health Spot by HHG, διοργάνωσε ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού

Δεν θα έχει πολλά’ δώρα το 2024 ο Αη Βασίλης’ για τις ασφαλιστικές

Η παραγωγή ενισχύθηκε κυρίως από την αύξηση παραγωγής στα unit linked προιόντα, τις ανατιμήσεις των ασφαλίστρων υγείας και γενικότερα τις τιμολογιακές ανατιμήσεις.

Ποιος από την αγορά μπορεί να κερδίσει περισσότερο την εμπιστοσύνη σας;

Αν έχεις άγνοια του αντιπάλου αλλά γνωρίζεις τον εαυτόν σου, οι ευκαιρίες να κερδίσεις ή να χάσεις είναι περίπου ίδιες. Αν έχεις άγνοια για τον αντίπαλο σου και δεν γνωρίζεις ούτε τον εαυτό σου , τότε θα κατατροποθείς.