11.1 C
Athens
Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024

Interamerican: Διευρύνει το πελατολόγιο…με «reverse cross selling»

Τρεις είναι βασικές τομές στο στρατηγικό πλάνο της Interamerican για την «επόμενη μέρα», με στόχο την διεύρυνση του πελατολογίου και την κάλυψη των σύγχρονων αναγκών σε όλα τα επίπεδα.

του Βάϊου Κρόκου

- Advertisement -

Μ’ ένα «reverse cross selling», τρόπον τινά, η Interamerican επιδιώκει να παρέχει έξτρα παροχές στους πελάτες της – υπηρεσίες που δεν έχουν κάποια άμεση ασφαλιστική κάλυψη, σε πρώτη φάση.

Υπό αυτό το πρίσμα η σχέση του ασφαλιστή – διαμεσολαβητή με τον πελάτη είναι πιο συχνή και όχι συνέχεια σε στιγμές δύσκολες.

- Advertisement -

«Είναι γεγονός πως ερχόμαστε σε επαφή σε άσχημες στιγμές ή όταν ο πελάτης πρέπει να πληρώσει», τόνισε χαρακτηριστικά ο Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing, κ. Τάσος Ηλιακόπουλος περιγράφοντας των νέο άξονα εργασιών:

  • Από τα προϊόντα στο Οικοσύστημα
  • Από την παραδοσιακή στην «σύγχρονη εξεύρεση πελατών»
  • Από τον πωλητή στον «Σύμβουλο»

Οικοσυστήματα

Είναι εκείνες οι υπηρεσίες με τις οποίες ο ασφαλιστής θα έχει την ευκαιρία για πιο συχνή επικοινωνία με τον ασφαλισμένο, δίνοντας ικανοποίηση πλην των παροχών μιας ασφάλειας. Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία της McKinsey, το 30% του τζίρου στην αγορά θα προέρχεται το 2025 από τέτοια οικοσυστήματα.

Μιλώντας για τα προγράμματα bewell και Drive On, o κ. Ηλιακόπουλος τόνισε την αναγκαιότητα να βρεθούν και άλλες υπηρεσίες ώστε να εμπλουτισθούν οι εν λόγω εφαρμογές.

Στο οικοσύστημα της Υγείας – bewell

  • Medifirst & Αθηναϊκή
  • Δίκτυο Γιατρών
  • Symptom Checker
  • Διατροφή
  • Άσκηση & Ευεξία

Στο οικοσύστημα του Αυτοκινήτου – Drive On

  • Car Points, επισκευές
  • Service και έξοδα
  • Ενημέρωση οδηγών
  • Parking
  • Car sharing
  • Αγορά & πώληση

Όσον αφορά την σύγχρονη εξεύρεση πωλητών, ο κ. Ηλιακόπουλος σημείωσε πως πολλαπλασιάζονται οι ευκαιρίες για τους ασφαλιστές μέσω των παραδοσιακών τρόπων, τα ψηφιακά μέσα προβολής του καθενός, με marketing καμπάνιες όλο το χρόνο. Επίσης, με λίστες επιλεγμένων πελατών για cross selling και την αξιοποίηση κάθε επαφής με την εταιρεία.

Εν κατακλείδι, σύμφωνα με τον κ. Ηλιακόπουλο, ο ασφαλιστής μετατρέπεται σε ένα πραγματικό Σύμβουλο, σε όλα τα επίπεδα, καλώντας τους συνεργάτες της εταιρείας να θέσουν εκ νέου τις βάσεις τους στην αγορά με: Εκπαίδευση, Τεχνολογία και εξατομικευμένες λύσεις για τους πελάτες τους.

Για την ιστορία, σύμφωνα με διεθνείς εκτιμήσεις, ο ρόλος ενός χρηματοοικονομικού συμβούλου αναμένεται να αναπτυχθεί με ρυθμό υψηλότερο από τον Μ.Ο όλων των επαγγελμάτων, όπως εξήγησε ο κ. Ηλιακόπουλος.

 

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

Τι είναι το Reverse Mentoring Program της Interamerican

Το Reverse Mentoring Program της Interamerican είναι κάτι παραπάνω από ένα πρόγραμμα ανταλλαγής γνώσεων και εμπειριών.

Oι ασφαλιστικές θα μπορούν να δίνουν μικρο-δάνεια σε πελάτες τους βάσει του νέου νόμου 

Τα πρόσφατα μέτρα που κατατέθηκαν προς ψήφιση για τις τραπεζικές χρεώσεις, περιείχαν μέσα και ρυθμίσεις προκειμένου να μπορούν μη τραπεζικοί οργανισμοί

Η Interamerican επενδύει στους ανθρώπους της: Απονομή πιστοποιήσεων της LIMRA στο εταιρικό της δίκτυο

Οι επαγγελματικοί τίτλοι “Chartered Insurance Agency Manager (CIAM)” και “Master Financial Advisor (MFA)” της LIMRA απονεμήθηκαν σε μέλη του εταιρικού δικτύου

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

31/12/2024: Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Έως την 31η Δεκεμβρίου 2024 οι ασφαλισμένοι στον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ, που έχουν γεννηθεί από την 1.1.1987 και μετά, μπορούν να επιλέξουν αλλαγή ταμείου

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS

Groupama: 4.000 πολίτες παρακολούθησαν το δωρεάν online σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών, που διοργάνωσε η Groupama Ασφαλιστική, την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024

Διπλή διάκριση για τις digital καμπάνιες της NN Hellas

Δύο σημαντικές βραβεύσεις έλαβε η NN Hellas για τις ψηφιακές (digital) καμπάνιες της μέσα στο 2024.

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

31/12/2024: Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Έως την 31η Δεκεμβρίου 2024 οι ασφαλισμένοι στον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ, που έχουν γεννηθεί από την 1.1.1987 και μετά, μπορούν να επιλέξουν αλλαγή ταμείου

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS

Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ενέκρινε τις κάμερες στους δρόμους

Την τοποθέτηση καμερών στους δρόμους από την Ελληνική Αστυνομία για την αποτροπή και καταστολή αξιόποινων πράξεων καθώς και τη διαχείριση της κυκλοφορία

Groupama: 4.000 πολίτες παρακολούθησαν το δωρεάν online σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών, που διοργάνωσε η Groupama Ασφαλιστική, την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024