back to top
31.4 C
Athens
Παρασκευή 27 Ιουνίου 2025

Interamerican: Διευρύνει το πελατολόγιο…με «reverse cross selling»

Τρεις είναι βασικές τομές στο στρατηγικό πλάνο της Interamerican για την «επόμενη μέρα», με στόχο την διεύρυνση του πελατολογίου και την κάλυψη των σύγχρονων αναγκών σε όλα τα επίπεδα.

του Βάϊου Κρόκου

- Advertisement -

Μ’ ένα «reverse cross selling», τρόπον τινά, η Interamerican επιδιώκει να παρέχει έξτρα παροχές στους πελάτες της – υπηρεσίες που δεν έχουν κάποια άμεση ασφαλιστική κάλυψη, σε πρώτη φάση.

Υπό αυτό το πρίσμα η σχέση του ασφαλιστή – διαμεσολαβητή με τον πελάτη είναι πιο συχνή και όχι συνέχεια σε στιγμές δύσκολες.

- Advertisement -

«Είναι γεγονός πως ερχόμαστε σε επαφή σε άσχημες στιγμές ή όταν ο πελάτης πρέπει να πληρώσει», τόνισε χαρακτηριστικά ο Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing, κ. Τάσος Ηλιακόπουλος περιγράφοντας των νέο άξονα εργασιών:

  • Από τα προϊόντα στο Οικοσύστημα
  • Από την παραδοσιακή στην «σύγχρονη εξεύρεση πελατών»
  • Από τον πωλητή στον «Σύμβουλο»

Οικοσυστήματα

Είναι εκείνες οι υπηρεσίες με τις οποίες ο ασφαλιστής θα έχει την ευκαιρία για πιο συχνή επικοινωνία με τον ασφαλισμένο, δίνοντας ικανοποίηση πλην των παροχών μιας ασφάλειας. Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία της McKinsey, το 30% του τζίρου στην αγορά θα προέρχεται το 2025 από τέτοια οικοσυστήματα.

Μιλώντας για τα προγράμματα bewell και Drive On, o κ. Ηλιακόπουλος τόνισε την αναγκαιότητα να βρεθούν και άλλες υπηρεσίες ώστε να εμπλουτισθούν οι εν λόγω εφαρμογές.

Στο οικοσύστημα της Υγείας – bewell

  • Medifirst & Αθηναϊκή
  • Δίκτυο Γιατρών
  • Symptom Checker
  • Διατροφή
  • Άσκηση & Ευεξία

Στο οικοσύστημα του Αυτοκινήτου – Drive On

  • Car Points, επισκευές
  • Service και έξοδα
  • Ενημέρωση οδηγών
  • Parking
  • Car sharing
  • Αγορά & πώληση

Όσον αφορά την σύγχρονη εξεύρεση πωλητών, ο κ. Ηλιακόπουλος σημείωσε πως πολλαπλασιάζονται οι ευκαιρίες για τους ασφαλιστές μέσω των παραδοσιακών τρόπων, τα ψηφιακά μέσα προβολής του καθενός, με marketing καμπάνιες όλο το χρόνο. Επίσης, με λίστες επιλεγμένων πελατών για cross selling και την αξιοποίηση κάθε επαφής με την εταιρεία.

Εν κατακλείδι, σύμφωνα με τον κ. Ηλιακόπουλο, ο ασφαλιστής μετατρέπεται σε ένα πραγματικό Σύμβουλο, σε όλα τα επίπεδα, καλώντας τους συνεργάτες της εταιρείας να θέσουν εκ νέου τις βάσεις τους στην αγορά με: Εκπαίδευση, Τεχνολογία και εξατομικευμένες λύσεις για τους πελάτες τους.

Για την ιστορία, σύμφωνα με διεθνείς εκτιμήσεις, ο ρόλος ενός χρηματοοικονομικού συμβούλου αναμένεται να αναπτυχθεί με ρυθμό υψηλότερο από τον Μ.Ο όλων των επαγγελμάτων, όπως εξήγησε ο κ. Ηλιακόπουλος.

 

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

18th Insurance Conference: Ο κλάδος της υγείας είναι αναπτυσσόμενος διεθνώς

Υπάρχει δίψα των ασφαλιστικών εταιρειών για τεχνολογικές λύσεις

Η Επόμενη Μέρα της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης

Η ασφαλιστική διαμεσολάβηση διανύει περίοδο μετάβασης, με τις παραδοσιακές πρακτικές να δοκιμάζονται.

Υπεύθυνη φροντίδα για το παιδί με το πρόγραμμα υγείας Bewell της Interamerican

Η INTERAMERICAN, με γνώμονα τη φροντίδα και την ασφάλεια των παιδιών, αναδεικνύει το πρόγραμμα υγείας για τα παιδιά, που αποτελεί κομμάτι

Η Interamerican ανανεώνει τη μακρόχρονη συνεργασία της με την Kyndryl

Η Kyndryl, κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών ζωτικής σημασίας για τη λειτουργία των επιχειρήσεων, ανακοίνωσε πρόσφατα την ανανέωση

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Μ. Κοκολάκης, InTTrust: Η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός, είναι ένα μέσο

Ομιλία - Παρουσίαση κατά τη διάρκεια του 18th Insurance Conference #inco25 έκανε ο κ. Μάνος Κοκολάκης MSc, Customer Success Manager - InTTrust.

Ηλίας Γεωργουλέας: Δώστε προστιθέμενη αξία στην ασφαλιστική σας εταιρεία

Στόχος μας είναι ικανοποιημένοι πελάτες, ενθουσιασμένοι συνεργάτες, αυξημένες πωλήσεις προστιθέμενη αξία στην ασφαλιστική σας εταιρεία.

Ο κρίσιμος ρόλος της ασφάλισης πιστώσεων

Ο κ. Βαγγέλης Καζάκης, Εμπορικός Διευθυντής, Allianz Trade, αναφέρθηκε στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference στον ρόλο της ασφάλισης πιστώσεων

Κωνσταντίνος Καλογεράκης: Το τελευταίo trend είναι το agentic ΑΙ και το claimsautomation

"From Manual to Modern: Transforming Insurance with Cloud and AI" ήταν ο τίτλος της ομιλίας που πραγματοποίησε στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Μ. Κοκολάκης, InTTrust: Η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός, είναι ένα μέσο

Ομιλία - Παρουσίαση κατά τη διάρκεια του 18th Insurance Conference #inco25 έκανε ο κ. Μάνος Κοκολάκης MSc, Customer Success Manager - InTTrust.

Ηλίας Γεωργουλέας: Δώστε προστιθέμενη αξία στην ασφαλιστική σας εταιρεία

Στόχος μας είναι ικανοποιημένοι πελάτες, ενθουσιασμένοι συνεργάτες, αυξημένες πωλήσεις προστιθέμενη αξία στην ασφαλιστική σας εταιρεία.

inco25: Τρεις ξεχωριστές προσωπικότητες της ασφαλιστικής αγοράς βραβεύτηκαν για τη συνεισφορά τους

Ως Διακεκριμένος ηγέτης της Ελληνικής Ασφαλιστικής Αγοράς για φέτος επιλέχθηκε ο κ. Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου...

Ο κρίσιμος ρόλος της ασφάλισης πιστώσεων

Ο κ. Βαγγέλης Καζάκης, Εμπορικός Διευθυντής, Allianz Trade, αναφέρθηκε στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference στον ρόλο της ασφάλισης πιστώσεων

Κωνσταντίνος Καλογεράκης: Το τελευταίo trend είναι το agentic ΑΙ και το claimsautomation

"From Manual to Modern: Transforming Insurance with Cloud and AI" ήταν ο τίτλος της ομιλίας που πραγματοποίησε στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference