back to top
20.7 C
Athens
Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2025

Webinar του insurancewebinars.gr: «Αυξήστε το πελατολόγιό σας μέσα από Διαφήμιση στα Social Media»

Τα Social Media διαδραματίζουν, πλέον, ένα σημαντικό κομμάτι στην καθημερινότητα των ανθρώπων. Παράλληλα, προσφέρουν μία σειρά από σημαντικά εργαλεία τα οποία μπορούν να αξιοποιήσουν οι επιχειρήσεις προκειμένου να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και το πελατολόγιό τους. Για το λόγο αυτό, το insurancewebinars.gr ακολουθώντας τις απαιτήσεις των καιρών, διοργανώνει εντελώς δωρεάν τη Δευτέρα 8Απριλίου 2019 ένα ξεχωριστό διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα την αξιοποίηση των SocialMediaως εργαλείο προσέλκυσης πελατών. Το webinar έχει τίτλο «Αυξήστε το πελατολόγιό σας μέσα από Διαφήμιση στα Social Media» και εισηγητή τον Άγγελο Συναδάκη, Γενικό Διευθυντή της SocialMind.

 Στο συγκεκριμένο webinar θα γίνει αρχικά μία εισαγωγή στη διαφήμιση μέσω Facebook και Instagram. Θα δούμε στη συνέχεια, τι είδους διαφημιστικές καμπάνιες μπορούμε να τρέξουμε, πως μπορούμε να στοχεύσουμε το κατάλληλο κοινό, πως να υπολογίσουμε το διαφημιστικό budget και πως να κάνουμε μία εκτίμηση των αποτελεσμάτων.

- Advertisement -

Στο τέλος του webinar, όσοι το παρακολουθήσουν θα είναι σε θέση να στήσουν και να τρέξουν μία διαφημιστική καμπάνια μέσα από τα Social Media.

Το webinar απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, στελέχη ασφαλιστικών εταιριών, ιδιοκτήτες ασφαλιστικών επιχειρήσεων αλλά και σε νέους που έχουν επιλέξει να ασχοληθούν με την ασφαλιστική διαμεσολάβηση. Προσφέρεται εντελώς δωρεάν χάρη στην πολύτιμη υποστήριξη των Χορηγών Επιμόρφωσης ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική, GROUPAMA Ασφαλιστική, ΑΣΦΑΛΕΙΑΙ ΜΙΝΕΤΤΑ, KARAVIASUNDERWRITINGAGENCY, AEGEANINSURANCEκαι GLASSDRIVE, και θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 8 Απριλίου 2019,ώρες: 18.00 – 19.30.

- Advertisement -

Θεματολογία:

Θα δοθούν απαντήσεις στα κάτωθι:

  • ΤιείναιτοFacebookAdvertisingκαι πώς λειτουργεί;
  • Τι είδους διαφημιστικές καμπάνιες μπορούν να στηθούν μέσω Facebook/Instagram;
  • Τι δυνατότητες υπάρχουν για την αποτελεσματική στόχευση του κοινού;
  • Πώς μπορεί να υπολογιστεί το ιδανικό διαφημιστικό budget;
  • Πώς μπορεί να γίνει μία εκτίμηση των αποτελεσμάτων της διαφημιστικής καμπάνιας;
  • Τι στατιστικά στοιχεία διατίθενται στις διαφημιστικές καμπάνιες και τι συμπεράσματα μπορούν να εξαχθούν από αυτά;

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα Εισηγητή:

Ο Συναδάκης Άγγελος έχει Bachelor στα Μαθηματικά και Master στη Διοίκηση Επιχειρήσεων. Τα τελευταία χρόνια είναι Γενικός Διευθυντής της Social Mind και από την θέση αυτή βοηθάει της εταιρίες να φέρουν αποτελέσματα αλλάζοντας τον τρόπο με τον οποίο χτίζουν και χρησιμοποιούν τα ψηφιακά τους κανάλια.

Κατά την διάρκεια των τελευταίων ετών είχε την ευκαιρία να συνεργαστεί με περισσότερες από 180 εταιρίες από μία πληθώρα διαφορετικών κλάδων. Κατά τη διάρκεια των συνεργασιών αυτών, σχεδιάστηκαν και εφαρμόστηκαν καινοτόμες online στρατηγικές, οι οποίες περιλάμβαναν την ανάπτυξη ηλεκτρονικών εφαρμογών, ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών καταστημάτων καθώς και την χρήση online καναλιών επικοινωνίας, διαφημιστικών μέσων κ.α.. Μερικοί από τους κλάδους με τους οποίους έχει συνεργαστεί είναι το λιανικό εμπόριο, τα supermarkets, η εστίαση, η υγεία, η ομορφιά, ο τουρισμός και άλλοι.

Πρόκειται για ένα πολύ φιλόδοξο άτομο το οποίο μαθαίνει γρήγορα, αναζητά διαρκώς νέες ευκαιρίες και έχει μεγάλο ενδιαφέρον για την διοίκηση, τις νέες τεχνολογίες και τα μαθηματικά.

Σχετικές δημοσιεύσεις

ΕΙΑΣ: Σεμινάριο Ασφαλίσεων Μεγάλων Εμπορικών και Βιομηχανικών Κινδύνων

Σε υβριδικό περιβάλλον webinar και φυσικής τάξης, την Τρίτη 18 και την Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2025

Σεμινάριο Ασφαλίσεων Ευθύνης Στελεχών Διοίκησης – D&O Liability από το ΕΙΑΣ

Σε υβριδικό περιβάλλον webinar και φυσικής τάξης, την Τρίτη 11 και την Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2025

Η Euroins πρόσφερε μοναδική εμπειρία συνοδήγησης με τον Θέμη Χαλκιά στο Διαδρόμιο Σπαθοβουνίου

Η εκδήλωση διεξήχθη στο πλαίσιο της συνεργασίας της Euroins με τον Θέμη Χαλκιά, η οποία έχει ως βασικό στόχο την προαγωγή της ασφαλούς οδήγησης

Interamerican – Packmen Project: Bιωματική εμπειρία ανθεκτικότητας στο κέντρο της πόλης, απέναντι στις φυσικές καταστροφές

H Interamerican μετέτρεψε την πρόληψη από θεωρητική έννοια σε ουσιαστική πρακτική, ενισχύοντας την ενημέρωση και την ανθεκτικότητα των πολιτών

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ολοκληρώθηκε επιτυχώς το νέο Υβριδικό Σεμινάριο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης-Επαναπιστοποίησης από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Ο Όμιλος επιβεβαιώνει τη μακρόχρονη δέσμευσή του στην επαγγελματική ανάπτυξη και στη διάχυση γνώσης

ΕΙΑΣ: Σεμινάριο Ασφαλίσεων Μεγάλων Εμπορικών και Βιομηχανικών Κινδύνων

Σε υβριδικό περιβάλλον webinar και φυσικής τάξης, την Τρίτη 18 και την Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2025

Η Ydrogios Digital Academy προετοιμάζει τους επαγγελματίες του αύριο

Μια ολοκληρωμένη ψηφιακή εμπειρία μάθησης για όσους θέλουν να θέσουν τα θεμέλια καριέρας στην ασφαλιστική αγορά

Η Ατλαντική Ένωση επιμορφώνει το προσωπικό της στην αξιοποίηση της ΤΝ

Η εταιρεία συνεχίζει να επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της στη συνεχή εκπαίδευση, στην καινοτομία και στην ψηφιακή μετάβαση

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ψηφιακό Τέλος Συναλλαγής: Τι αλλάζει για επιχειρήσεις και ασφαλιστικές συναλλαγές

Τα περισσότερα ασφαλιστήρια δεν επιβαρύνονται με το νέο τέλος, σε αντίθεση με χρηματοδοτικά προϊόντα ή ορισμένες κινήσεις κεφαλαίου

Μεγάλη ανταπόκριση στη δημόσια προσφορά της Euronext για την ΕΧΑΕ

To αποτέλεσμα θα ανακοινωθεί επίσημα στις 19 Νοεμβρίου

Το myIDD στο επίκεντρο της ασφαλιστικής αγοράς

Κεντρική η παρουσία του Αλέξανδρου Πατσού στην εκδήλωση που διοργανώνει ο ΠΣΑΣ στις 20 Νοεμβρίου

14th Clinical Research Conference: Κλειστή Συνάντηση Εργασίας με τη συμμετοχή του κ. Άδωνι Γεωργιάδη, Υπουργού Υγείας

Το #crco25, με τίτλο «Κλινικές μελέτες: Τα μετέωρα βήματα και οι προκλήσεις», θα πραγματοποιηθεί 4/12 στο Divani Caravel

Κλάδος αυτοκινήτου: Πάνω από 5% αυξημένη η παραγωγή ασφαλίστρων του 2024

Διαβάστε τη νέα Στατιστική Επετηρίδα Ασφάλισης Αυτοκινήτου που εξέδωσε η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος