Η Γιορτή των Αστεριών της Interamerican

Οι πρώτοι των πρώτων της Interamerican για το 2009 έλαμψαν στις 11 Φεβρουαρίου και φωταγώγησαν με τις επιτυχίες τους την εορταστική βραδιά που οργάνωσε η Interamerican για το Δίκτυο Agency στο κινηματοθέατρο «Rex».

Τα Γραφεία Πωλήσεων του Δικτύου αποτέλεσαν την «αιχμή του δόρατος» στη διανομή προϊόντων και υπηρεσιών της Interamerican κατά την περασμένη χρονιά, στο πλαίσιο της σύγχρονης πολυκαναλικής πολιτικής της εταιρίας. 

Η Interamerican επενδύει στο tied-agency σύστημα αναπτύσσοντας ένα σύγχρονο και παραγωγικό μοντέλο λειτουργίας, ευθυγραμμισμένο με τον σταθερό επιχειρησιακό στόχο που είναι η κερδοφορία της εταιρίας.

Οι κορυφαίοι σε όλες τις κατηγορίες Συντονιστές επί σκηνής: Δ. Φαραντούρης, Θ. Θωμόπουλος, Απ. Δοκούζης, Ν. Χαμουζάς και Μ. Μπαχάς, με τους Γ. Κώτσαλο-Διευθύνοντα Σύμβουλο Ομίλου Interamerican, Γ. Μαυρέλη-Γεν. Διευθυντή Πωλήσεων και Marketing και Μ. Φραγκουλόπουλο-Αναπλ. Γεν. Διευθυντή Πωλήσεων.Η συμβολή των συνεργατών του Δικτύου Πωλήσεων στα πολύ καλά παραγωγικά αποτελέσματα του 2009, που σε νέα παραγωγή σε Ζωή, Υγεία και Ομαδικές ασφαλίσεις έφθασαν τα 61,03 εκατ. ευρώ και σε εγγεγραμμένα ασφάλιστρα Γενικών Ασφαλίσεων τα 217,35 εκατ., ήταν καθοριστική, με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα την προώθηση του καινοτόμου επενδυτικού προϊόντος Capital

Παρά τη «δυσανεξία» της αγοράς στα unit linked προϊόντα το Capital, χάρη στις προσπάθειες του Δικτύου Πωλήσεων, έφερε 23 εκατ. σε πωλήσεις μέσα σε ένα εξάμηνο, κινούμενο αντίθετα προς την πτωτική πορεία της συγκεκριμένης αγοράς.

Στόχος της εταιρίας για το 2010 είναι η ενδυνάμωση των εμπορικών δραστηριοτήτων, με τυποποιημένα προϊόντα για την προστασία, που χαρακτηρίζονται από «εγγυημένη ασφαλισιμότητα», με ετησίως ανανεούμενα προϊόντα υγείας και εστίαση στις retail εργασίες για τις Γενικές Ασφάλειες.