Το 1/3 των ΜΜΕ ενδιαφέρονται να αγοράζουν απευθείας ασφαλιστικά προϊόντα

Το 75% των βρετανικών ΜΜΕ αναφέρουν ότι η ανταγωνιστική τιμή αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την αγορά ενός ασφαλιστικού προϊόντος, ενώ το 25% των επιχειρήσεων προτιμά να αγοράσει ασφάλιση απευθείας χωρίς τη συμβουλή μεσίτη.  

Τα παραπάνω και το γεγονός ότι μόνο το 16% των βρετανικών ΜΜΕ, ( εταιρίες που απασχολούν έως 250 άτομα), θα ενδιαφερθούν για αγορά ασφάλισης μέσα στο πρώτο εξάμηνο, είναι τα σημαντικότερα ευρήματα της έρευνας της QBE

Έμφαση στην τιμή ήταν η προτεραιότητα για τις ΜΜΕ σε όλη τη Βρετανία, εκτός από τα Μίντλαντς και την Ουαλία, όπου η κεφαλαιακή επάρκεια της ασφαλιστικής εταιρίας ήταν σε πρώτη προτεραιότητα. 

Όσον αφορά τα αποτελέσματα της έρευνας οι κυριότεροι λόγοι για την επιλογή ασφάλισης ήταν ανταγωνιστική τιμή (75%), η κεφαλαιακή επάρκεια των ασφαλιστικών εταιριών (68%), εξειδικευμένη ασφαλιστική εταιρία στον τομέα δραστηριοποίησης του πελάτη (54%), ισχυρές επιδόσεις από τις ασφαλιστικές εταιρίες (53%), η σύσταση από μεσίτη (45%), αναγνωρίσιμο brand (36 %). 

Το 33% των ΜΜΕ του Ηνωμένου Βασιλείου θα προτιμούσαν να μειώσουν το κόστος ασφάλισης με τη μετάβαση απευθείας στον ασφαλιστή και αποφεύγοντας έτσι την προμήθεια στον μεσίτη. Ενώ το 10% αμφισβητούν τη χρησιμότητα να απευθυνθούν σε κάποιον μεσίτη. 

Η έρευνα επίσης έδειξε ότι μόνο το 16% των βρετανικών ΜΜΕ που σκοπεύουν να ζητήσουν από τον ασφαλιστικό κλάδο συμβουλές για το 2010. 

Η απροθυμία αυτή μπορεί να σημαίνει ότι, ενώ οι ΜΜΕ μπορεί να κατανοήσουν τις νομικές απαιτήσεις τις εμπορικές τους ασφάλιση, πολλοί δεν μπορούν να προβάλετε μεσίτης ή ασφαλιστή τους ως πηγή πρακτικές συμβουλές για την άμβλυνση των κινδύνων για τις επιχειρήσεις τους.