Σταδιακή επέκταση στο retail από το 2010

Η εταιρία θα παραμείνει και το 2010 πιστή στη στρατηγική της ανάπτυξής της στον τομέα των μεγάλων Εμπορικών, Βιομηχανικών και Χρηματοοικονομικών κινδύνων, επιδιώκοντας να κλείσει μια ακόμη χρονιά με κέρδη, όπως και με αύξηση των μεριδίων της. 

Ήδη το 2009 η εταιρία αναμένει σημαντική κερδοφορία και κατ΄ επέκταση απόδοση ιδίων κεφαλαίων της τάξης του 22 με 25%. 

Παράλληλα λάνσαρε νέα σύγχρονα ασφαλιστικά προϊόντα, τα Ευρωκατοικία Ι και Ευρωκατοικία VIP, ενώ το 2010 θα προχωρήσει στο λανσάρισμα και νέων προγραμμάτων ώστε να αρχίσει σταδιακά να επεκτείνεται και στο retail, ασφαλίζοντας πέρα από κατοικίες, ιδιώτες, όπως και κινδύνους μεσαίου και μικρού μεγέθους. 

Πάντως σε κάθε περίπτωση η Ευρώπη ΑΕΓΑ θα επιμείνει ιδιαίτερα στην εξειδικευμένη τεχνογνωσία της που τη διαφοροποιεί εντόνως από τον ανταγωνισμό, όπως και στη γρήγορη και πάνω απ΄ όλα δίκαιη αποζημίωση των ασφαλισμένων της.