Έσπασε το φράγμα των 1000 πωλήσεων η Post Insurance σε ένα μήνα

Με ιδιαίτερα ικανοποιητικό τρόπο ξεκίνησε τη δραστηριοποίηση της στην αγορά η Post Insurance, Brokerage, η μεσιτική – ασφαλιστική εταιρία του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου και των ΕΛΤΑ. Οι πωλήσεις της εταιρίας μέσα σε διάστημα ενός μήνα (17/11/09-17/12/09), ξεπέρασαν τα 1000 ασφαλιστικά συμβόλαια.

Το μεγαλύτερο κομμάτι των πωλήσεων αυτό το χρονικό διάστημα (80%), αφορά προϊόντα ασφάλισης δανειοληπτών καταναλωτικών και στεγαστικών δανείων (credit life δανειοληπτών, ασφάλιση ενυπόθηκης κατοικίας). Στο υπόλοιπο ποσοστό (20%), το μεγαλύτερο κομμάτι πωλήσεων πέτυχε το αυτοκίνητο, ακολουθούμενο από τα συνταξιοδοτικά και την ελεύθερη ασφάλιση κατοικίας.

Στην περίπτωση των συνταξιοδοτικών μάλιστα, αρκετά συμβόλαια έχουν γίνει με υψηλά ασφαλιζόμενα κεφάλαια και ασφάλιστρα. Αυτό, σύμφωνα με την εταιρία, δείχνει ότι στο συνταξιοδοτικό υπάρχει σημαντικό πεδίο δραστηριότητας στην Ελληνική αγορά, αλλά και μεγαλύτερη – συγκριτικά με άλλα κανάλια διανομής -, εμπιστοσύνη από την πλευρά του κοινού προς τις τράπεζες και το ΤΤ ειδικότερα.

Η Post Insurance δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εκπαίδευση και έχουν ήδη ξεκινήσει τέτοιες συναντήσεις, που περιλαμβάνουν και επισκέψεις στα καταστήματα του ΤΤ, στο οποίο να σημειωθεί, ότι δεν υπήρχε διοίκηση, εδώ και δύο μήνες.

Ήδη, έχουν πραγματοποιηθεί εκπαιδευτικές συναντήσεις για πιστοποίηση γνώσεων, για παρουσίαση και κατανόηση των προϊόντων, καθώς και συναντήσεις με διευθυντές των καταστημάτων. Την παρούσα περίοδο βρίσκονται σε εξέλιξη πιλοτικές συναντήσεις σε 40 καταστήματα του ΤΤ, για να διαπιστωθούν προβλήματα και αδυναμίες προς βελτίωση και να επιτευχθεί ο καλύτερος δυνατός τρόπος διάθεσης των προγραμμάτων.

«Από εβδομάδα σε εβδομάδα διπλασιάζονται οι δουλειές», δηλώνουν με ικανοποίηση στο iw στελέχη της  Post Insurance, δεδομένου βέβαια, ότι το δίκτυο δεν είχε καμία σχέση μέχρι σήμερα με τα ασφαλιστικά προγράμματα, ούτε και με το χώρο των πωλήσεων.

Στην παρούσα φάση η προσπάθεια όσον αφορά τους ανθρώπους του δικτύου επικεντρώνεται στις εξής κατευθύνσεις:

- Να μάθουν τα προγράμματα και τι σημαίνει ασφάλεια.
- Πώς μπορούν οι διαδικασίες διάθεσης να γίνουν μέσα από το υπάρχον μηχανογραφικό σύστημα και
- Να μάθουν, σε επόμενη φάση, τρόπους προσέγγισης πελατών.

Για το επόμενο έτος έχουν προγραμματιστεί ήδη τέσσερις εκπαιδευτικές ημερίδες πιστοποίησης για 450 άτομα και άλλες τρεις εκπαιδευτικές συναντήσεις για 150 διευθυντές καταστημάτων. Συνολικά δηλαδή, ο προγραμματισμός αυτός αφορά 600 άτομα.

Να σημειωθεί, ότι η Post Insurance διαθέτει σήμερα εφτά προγράμματα στην αγορά που είναι: 
- Ασφάλιση οχήματος
- Στεγαστικά – Credit Life (μόνο για δανειολήπτες)
- Καταναλωτικά – Credit Life (μόνο για δανειολήπτες)
- Πυρός Ενυπόθηκων Δανείων (μόνο για δανειολήπτες)
- Ασφάλιση κατοικίας
- Εγγυημένο – Δημιουργίας κεφαλαίου (σύνταξη – παιδικό)
- Επενδυτικό – Δημιουργίας κεφαλαίου (σύνταξη – παιδικό)