Ο ρόλος των διαμεσολα- βούντων στο σύγχρονο περιβάλλον

Matteo Pederzoli, Regional Director, MDRT Europe Office

Ο κ. Pederzoli στην ομιλία έκανε ανάλυση του Million Dollar Round Table (MDRT) και στο ρόλο των διαμεσολαβητών στο σύγχρονο επιχειρηματικό γίγνεσθαι. 

Όπως ανέφερε ο κ. Pederzoli, το ΜDRT είναι ένας διεθνής οργανισμός με 37.000 μέλη, τους καλύτερους ποιοτικά και παραγωγικά ασφαλιστές απο όλο τον κόσμο. 

Σκοπός του MDRT είναι η ανέλιξη του επαγγελματία σε ένα σύγχρονο ασφαλιστικό περιβάλλον, μέσα από συνεχή ενημέρωση και εκπαίδευση και εφαρμογή κανόνων δεοντολογίας.
 
Οι διαβαθμίσεις του MDRT  είναι τρεις qualifying memberships, court of the table x3, top of the table x6. Όσον αφορά τις αναγκαίες προϋποθέσεις για να γίνει κάποιος μέλος του MDRT στην Ελλάδα θα πρέπει στην πρώτη κατηγορία να έχει προμήθειες 44.300 ευρώ, ασφάλιστρα 88.600 ευρώ, στη δεύτερη κατηγορία προμήθειες 132.900 ευρώ, ασφάλιστρα 265.800 ευρώ, στη τρίτη κατηγορία προμήθειες 265.800 ευρώ, ασφάλιστρα 531.600 ευρώ.
 
Βασικός σκοπός του MDRT είναι η αλλαγή στις σχέσεις των εμπλεκόμενων φορέων δηλαδή τους ασφαλιστές-διαμεσολαβούντες-πελάτες. Όπως ανέφερε ο κ. Pederzoli σήμερα είναι ευχαριστημένοι οι ασφαλιστές, οι διαμεσολαβούντες σε μια μέση κατάσταση (ούτε ευχαριστημένοι αλλά ούτε και δυσαρεστημένοι) και δυσαρεστημένοι οι πελάτες.
 
Ο νέος στόχος στον οποίο σημαντικό ρόλο θα διαδραματίσουν οι διαμεσολαβούντες είναι να είναι ευχαριστημένα όλα τα εμπλεκόμενα μέρη.
 
Συνεχίζοντας την ομιλία του ο κ. Pederzoli μίλησε εκτενώς για τους στόχους του MDRT αναφέροντας ότι εστιάζει στις εταιρικές σχέσεις και στις σχέσεις με την κοινωνία, αναπτύσσει και εμπλουτίζει τους τοπικούς οργανισμούς με την MDRT Europe με newsletter που εκδίδεται στη γλώσσα του κάθε μέλους, όλα τα στοιχεία και τα δεδομένα μεταφράζονται σε αρκετές γλώσσες, ενώ παράλληλα σχεδιάζονται και ιστιοσελίδες για το κάθε μέλος ξεχωριστά στη γλώσσα της χώρας προκειμένου να είναι πιο εύκολη η επικοινωνία και η πληροφόρηση των μελών.

Το MDRT έχει σχεδιάσει και προωθεί καμπάνια ενημέρωσης προκειμένου να ενισχύσει την βάση των μελών του με ένα εκτενές πρόγραμμα δημοσίων σχέσεων, παράλληλα σχεδιάζεται η ομογενοποίηση των στόχων για και τη θέσπιση κοινών στόχων και δομών στον τομέα της εκπαίδευσης.
 
Όσον αφορά ενέργειες που γίνονται για τη σύσφιξη των εταιρικών σχέσεων ο κ. Pederzoli αναφέρθηκε στις διάφορες ενέργειες του MDRT όπως τη διοργάνωση του MDRT Day, το Company MDRT το οποίο φέρνει σε επαφή τα τοπικά γραφεία του MDRT ανά την Ευρώπη προκειμένου να διερευνήσει την πιθανότητα ομιλητών στα διάφορα συνέδρια.

Εξειδικευμένα σεμινάρια και εργαστήρια (workshop), συμμετοχή στο πρόγραμμα καθοδήγησης (mentoring) του MDRT.  Κλείνοντας την ομιλία του ο κ. Pederzoli αναφέρθηκε στα οφέλη του να είναι κάποιος μέλος του MDRT, όπως την αύξηση της παραγωγικότητας και του περιθωρίου κέρδους, η αύξηση της ενημέρωσης, μη δημιουργία ικανών, αποδοτικών και ευέλικτων μονάδων πωλήσεων, εταιρική κουλτούρα  η οποία καλλιεργεί την επιτυχία και τέλος μια θετική φήμη για την εταιρία.