Καχύποπτοι οι Βρετανοί καταναλωτές για τις ασφαλίσεις αυτοκινήτων

Η συντριπτική πλειοψηφία (89%) των Βρετανών καταναλωτών δεν πιστεύει ότι μία αύξηση των ασφαλίστρων των αυτοκινήτων θα οδηγήσει στην βελτίωση του ασφαλιστικού προϊόντος, ή την παροχή υπηρεσιών καλύτερης ποιότητας. 

«Τα νέα είναι ανησυχητικά για τους Βρετανούς ασφαλιστές» δήλωσε η κα. Λιζ Χάρτλεϊ της Datamonitor, που διεξήγαγε την σχετική έρευνα. «Διαπιστώνεται ότι οι Βρετανοί καταναλωτές δεν διαβλέπουν κάποια διαφοροποίηση μεταξύ των ασφαλιστών, και κατ’ ουσίαν θεωρούν την ασφάλιση των αυτοκινήτων σαν αγαθό σταθερής αξίας. 

Είναι λοιπόν σημαντικό σε αυτό το κλίμα, και με τα ασφάλιστρα να ανεβαίνουν λόγω των χαμηλών αποδόσεων των επενδύσεων, οι ασφαλιστές να ενισχύσουν την εικόνα του προϊόντος τους, σε ότι αφορά τον καταναλωτή», συμπληρώνει. Την άποψη της κα. Χάρτλεϊ ενισχύουν και άλλα γεγονότα, όπως π.χ. το ότι ενώ στις ΗΠΑ κάθε χρόνο οι ασφαλιστικές πολιτικές στον κλάδο των αυτοκινήτων ανανεώνονται σε ποσοστό μεγαλύτερο του 50%, στην Βρετανία τον αντίστοιχο ποσοστό είναι μόλις 9%.

Τα παραπάνω, είναι ένδειξη ότι το κόστος της υπόψη υπηρεσίας θα συνεχίσει να αυξάνεται. Ωστόσο, θα πρέπει να σημειωθεί και το γεγονός ότι η βρετανοί οδηγοί φαίνονται να εκτιμούν την νέα, ολική ασφάλιση, που έχει αρκετές διαφορές από την κλασική (π.χ. ασφαλίζει και το ίδιον αυτοκίνητο από ζημιά, ακόμη και για συμβάντα με υπαιτιότητα του ασφαλισμένου). Από όσους έχουν ασφαλιστήρια τέτοιου είδους, μόνο ένα 5% έδειξε πρόθυμο να γυρίσει σε παλαιού τύπου ασφαλιστήρια για εξοικονόμηση ασφαλίστρων.
Στην έρευνα επίσης αναφέρεται ότι το 34% των ασφαλισμένων χρησιμοποίησαν δικτυακά portals για να εντοπίσουν τις καλύτερες τιμές στις ασφάλειες αυτοκινήτων, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τις ασφάλειες σπιτιών και ακίνητης περιουσίας είναι πολύ χαμηλότερο (23%).