Πρωτοποριακό σύστημα αντι-απατής από την Cega

Περισσότερα από 2 εκατ. στερλίνες κατά το πρώτο έτος της εφαρμογής του εξοικονόμησε στην CEGA Group Services, το νέο της σύστημα ελέγχου απατών στον κλάδο ταξιδιωτικής ασφάλισης, σύμφωνα με ανακοίνωση της βρετανικής ασφαλιστικής εταιρίας.
Η CEGA διαχειρίστηκε περισσότερες από 200.000 περιπτώσεις αιτήσεων για αποζημιώσεις το περασμένο έτος, και ανάμεσα σε αυτές εντόπισε αρκετές εκατοντάδες αιτήσεων οι οποίες ήταν δυνητικά ψευδείς. «Το σύστημά μας για ανίχνευση της ασφαλιστικής απάτης μας κάνει πρωτοπόρους της αγοράς σε αυτόν τον τομέα», δήλωσε ο αρμόδιος διευθυντής της εταιρίας Simon Cook. Οι απάτες που διαπιστώθηκαν περιλαμβάνουν φανταστικά μέλη οικογενειών, σκηνοθετημένες συγκρούσεις αυτοκινήτων, ράβδους χρυσού που εξαφανίστηκαν από βαλίτσα και πολλές άλλες περιπτώσεις, λιγότερο ή περισσότερο ακραίες.
«Το τμήμα ειδικών ερευνών της CEGA διαθέτει την απαραίτητη εμπειρία, τις ικανότητες και τον τεχνικό εξοπλισμό που απαιτείται για την διερεύνηση σε βάθος των δυνητικά απατηλών αιτήσεων αποζημίωσης, και αυτό το επιτυγχάνει κατά τρόπο οικονομικό, συστηματικό και αποτελεσματικό.
Το νέο τους σύστημα γνωστικής έρευνας έχει ήδη αποδώσει πολύ θετικά αποτελέσματα», δήλωσε ο αρμόδιος διευθυντής της Axiom Underwriting, Νικ Γκόντεν.