Αllianz, logo, λογότυπο, σημαίες

Allianz: Η ποικιλία μετράει

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Τη 17η θέση μεταξύ 4.000 πολυεθνικών εταιρειών κατέλαβε η Allianz στον Δείκτη Ποικιλομορφίας και Προσβασιμότητας (Diversity & Inclusion Index) του Thomson Reuters, με τον γερμανικό ασφαλιστικό κολοσσό να τονίζει τη σημασία της διάκρισης αυτής.

Όπως σημειώνει η Allianz, ένα πολυπολιτισμικό εργατικό δυναμικό και μια εταιρική κουλτούρα που δεν αποκλείει κανέναν μπορεί να «κάνει θαύματα». Ενισχύει τη διαδικασία λήψης αποφάσεων, διευρύνοντας τη γκάμα των παρουσιαζόμενων απόψεων. Αποτυπώνει πιο πιστά το εύρος και το βάθος της πελατειακής βάσης μιας εταιρείας. Και το σημαντικότερο, βελτιώνει το εργασιακό περιβάλλον: Λιγότερες διακρίσεις, περισσότερη ισότητα και αμοιβαίος σεβασμός.

Η μονάδα ασφαλειών ζωής της Allianz στις ΗΠΑ Allianz US Life κατατάσσσεται μεταξύ των «100 καλύτερων εταιρειών για εργαζόμενες μητέρες» την τελευταία διετία. Την ίδια στιγμή, η ένταξη ατόμων με ειδικές ανάγκες στο εργατικό δυναμικό υπήρξε ανέκαθεν ζητούμενο για την Alianz σε επίπεδο ομίλου. Μέσω της πρωτοβουλίας AllAbility, η εταιρεία προσφέρει διαφορετικές ευκαιρίες για άτομα με ειδικές δεξιότητες. O ελβετικός βραχίονας της Allianz Global Assistance σε συνεργασία με το διεθνές ίδρυμα MyHandicap έχει αναπτύξει μια γκάμα εξειδικευμένων προϊόντων για άτομα με ειδικές ανάγκες, όπως ταξιδιωτική ασφάλιση, ασφάλιση βοήθειας στο σπίτι, ή ασφάλιση για το αναπηρικό καροτσάκι που πολλοί χρησιμοποιούν.

Το πρόγραμμα της Allianz AllDive, εξάλλου, αντανακλά την ανοιχτή εταιρική κουλτούρα του ομίλου σε θέματα σεξουαλικής ταυτότητας  και προσφέρει στις λεσβίες, τους ομοφυλόφιλους και τους διεμφυλικούς εργαζομένους ένα περιβάλλον χωρίς διακρίσεις. «Είμαστε πολύ υπερήφανοι που συγκαταλεγόμαστε μεταξύ των 25 πιο ποικιλόμορφων και προσβάσιμων εταιρειών του κόσμου», δήλωσε το μέλος του ΔΣ της  Allianz Jackie Hunt.

Σημειώνεται ότι ο δείκτης Diversity & Inclusion Index καταρτίζεται στη βάση τυποποιημένων στοιχείων που προκύπτουν από πηγές πληροφοριών ανοιχτές στο δημόσιο, όπως τις ετήσιες καταστάσεις των εταιρειών, τους δικτυακούς τους τόπους κλπ. Οι εταιρείες αξιολογούνται σύμφωνα με την κατάταξή τους σε τέσσερις κατηγορίες: Ποικιλομορφία, Προσβασιμότητα, Ανάπτυξη Εργατικού Δυναμικού και Αρνητική Δημοσιότητα, π.χ. καταγγελίες για τους μισθούς ή τις συνθήκες εργασίας.