back to top
12.2 C
Athens
Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2025

Η νέα εμπειρία της ανάλυσης δεδομένων στο SAS Analytics Roadshow Athens 2016

Περισσότερα από 170 στελέχη της αγοράς παρακολουθήσαν το SAS Analytics Roadshow Athens 2016, με τίτλο «The New Analytics Experience: Making sense of Data. Making sense of New Business Reality», το οποίο πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 22 Μαρτίου 2016.

«Βρισκόμαστε σε μια εποχή όπου βλέπουμε disruptions σε διάφορους τομείς της οικονομίας. Internet of Things (IoT), Big Data, Mobility, Business Innovation και Digital Transformation είναι οι σύγχρονοι όροι κλειδιά που διαμορφώνουν το νέο επιχειρηματικό περιβάλλον» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Country Manager Νίκος Πέππας, o ο οποίος μαζί με την Marketing Manager Ελπίδα Καλλία καλωσόρισαν εκ μέρους της της SAS Ελλάδας, Κύπρου και Βουλγαρίας τον κόσμο που βρέθηκε στο ξενοδοχείο Hilton για την εκδήλωση.

- Advertisement -

sas_demo_station_chr_4015

Η Maria Cristina Conti, Senior Business Solutions Manager της SAS, καθώς και οι Brad Hathaway, Regional Advisory Technical Manager Data Management, και Σταύρος Σταυρινουδάκης, Professional Services & Delivery Director, αναφέρθηκαν στους τρόπους με τους οποίους οι επιχειρήσεις μπορούν να ξεκλειδώσουν με την SAS τις απεριόριστες δυνατότητες των analytics προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα κρίσιμα ζητήματα στην καθημερινότητά τους. Οι τρόποι αυτοί αφορούν κυρίως την εξόρυξη επιχειρηματικής αξίας που κρύβουν τα big data και τη χρήση προηγμένων analytics σε πραγματικό χρόνο για την επεξεργασία και ανάλυση δομημένης και αδόμητης πληροφορίας με στόχο το γρήγορο και έγκυρο decision making.

- Advertisement -

Ο Χρήστος Παλάσκας, Service Management & Network CEM Director Fixed & Mobile της COSMOTE, παρουσίασε ένα πρωτοπόρο και πετυχημένο έργο − όχι μόνο για τον οργανισμό στον οποίο εργάζεται αλλά και για ολόκληρο τον κλάδο των Τηλεπικοινωνιών. Πρόκειται για την εφαρμογή των Big Data Analytics και συγκεκριμένα των τεχνολογιών Hadoop και SAS high performance Visual Analytics στη διαχείριση δεδομένων δικτύου, προκειμένου να επιτευχθεί η  βέλτιστη εμπειρία του πελάτη.

demo_stations_chr_4049

Η Βάια Τζιάγκα, Domain Expert της SAS για Customer Intelligence, εστιάστηκε στα big data analytics, πλέον σε real-time, χάρη στην εφαρμογή καινοτόμων τεχνολογιών όπως η Text Analytics & Sentiment Analysis, που η SAS εφαρμόζει και υλοποιεί για την ελληνική γλώσσα και τα greeklish. Όλα αυτά, σε συνδυασμό με life δεδομένα από social media, με σκοπό τη βέλτιστη εμπειρία του πελάτη και τη μεγιστοποίηση των πωλήσεων και των εσόδων μιας επιχείρησης.

Στη συνέχεια ακολούθησε το πάνελ συζήτησης στο οποίο συμμετείχαν καταξιωμένα στελέχη της αγοράς και συγκεκριμένα οι Ξενοφών Λιαπάκης, CIO της InteramericanΣωτήρης Συρμακέζης, Chief Digital Officer της EurobankΑνδρέας Αθανασόπουλος, Vice Chairman & Managing Director της Dixons South-East Europe, Rui Miguel Forte, Lead Data Scientist της Workable, και Σταύρος Σταυρινουδάκης, Professional Services & Delivery Director της SAS. Συντονιστής του πάνελ ήταν ο Λάμπρος Τσόλκας, Managing Director της Accenture, ο οποίος ευχαρίστησε τους καλεσμένους, αναφέροντας ότι η ψηφιακή εποχή αποτελεί πλέον τη σύγχρονη πραγματικότητα και τα analytics διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση και εξέλιξή της.

sas_demo_stations_chr_4012

Ο κ. Συρμακέζης τόνισε πως η μετάβαση από το παραδοσιακό σε ένα digital επιχειρηματικό μοντέλο είναι απαραίτητο βήμα για όσους θέλουν να παραμείνουν ανταγωνιστικοί σε μια παγκοσμιοποιημένη αγορά – και για να το επιτύχουν πρέπει να είναι ανοιχτοί στη χρήση νέων τεχνολογιών. Από την πλευρά του ο κ. Λιαπάκης ανέφερε πως η Interamerican επενδύει στην καινοτομία, βλέποντας πάντα μπροστά. Διαθέτει ως ισχυρές βάσεις τα core συστήματά της και πάνω σε αυτά προχωρά με γρήγορο ρυθμό στην ψηφιακή εποχή, γεγονός που αποδεικνύεται από την πρόσφατη συμμετοχής της στο πρόγραμμα e-trikala.

Για την αναγκαιότητα εκπαίδευσης των στελεχών πάνω σε business analytics, μίλησε ο κ. Αθανασόπουλος, ειδικά στον χώρο του retail, όπου αποδεικνύεται η κρίσιμη σημασία τους, ενώ ο κ. Forte σημείωσε τη σπουδαιότητα αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών, οι οποίες έχουν γίνει φιλικές ακόμα και στους μη εξοικειωμένους χρήστες και δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται με δισταγμό.

sas_analytics_roadshow_chr_4169

Τέλος, ο κ. Σταυρινουδάκης αναφέρθηκε στη δυνατότητα υιοθέτησης προσιτών (approachable) πλέον analytics, που θα βοηθήσουν όχι μόνο τους data scientists αλλά και υφιστάμενα έμπειρα business στελέχη να παντρέψουν την τεχνολογία με την εμπειρία, στοχεύοντας σε βέλτιστες επιχειριασιακές αποφάσεις, οι οποίες με τις δυνατότητες της νέας τεχνολογίας θα μπορέσουν να τίθενται άμεσα και αυτόματα σε παραγωγική λειτουργία.

Από τα highlights της εκδήλωσης ήταν τα live demonstrations ορισμένων εκ των καινοτόμων λύσεων της SAS, όπως εκείνες για Data Management & Data Governance, Data Loader for Hadoop, Visual Analytics & Visual Statistics, Text Analytics για Greek & Greeklish, Fraud Management και Forecasting. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με την ευγενική χορηγία των εταιρειών Accenture και Analytical View, επίσημων συνεργατών της SAS Ελλάδος Κύπρου, Βουλγαρίας.

Σχετικές δημοσιεύσεις

KPMG: 100+ κορυφαία στελέχη στην παρουσίαση της 15ης Ετήσιας Έκθεσης για την Ιδιωτική Ασφαλιστική Αγορά 

Με καίριες επισημάνσεις και σημαντικές παρουσίες ολοκληρώθηκε η ετήσια εκδήλωση της KPMG στην Ελλάδα «The Future of Insurance»

Από την αρχή «ο ρυπαίνων πληρώνει» στην πράσινη ασφάλιση: Ο ρόλος της ασφαλιστικής αγοράς

Η διπλή πρόκληση για την εγχώρια αγορά και τα οφέλη που κομίζει η «Green Line» της Interamerican σε πελάτες και συνεργάτες

Η KPMG φέρνει την Άννα Ευθυμίου και κορυφαία στελέχη στο μεγάλο debate για την ασφαλιστική αγορά

Με αυξημένο ενδιαφέρον αναμένεται η παρουσίαση της Ετήσιας Έρευνας της KPMG, ενός από τα ισχυρότερα εργαλεία ανάγνωσης του κλάδου

«The Future of Insurance»: Η KPMG στην Ελλάδα παρουσιάζει τη 15η Ετήσια Έκθεση για την Ιδιωτική Ασφαλιστική Αγορά

Ένα πολύτιμο εργαλείο στρατηγικής ανάλυσης του εγχώριου ασφαλιστικού κλάδου θα παρουσιαστεί σε εκδήλωση στο Electra Palace Athens στις 9/12

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

The Fair Five: Η Eurolife FFH μεταμορφώνει τη διαδικασία των αποζημιώσεων οχήματος με ΤΝ

Το προηγμένο σύστημα σημαίνει «λιγότερη γραφειοκρατία και περισσότερο χρόνο για ουσιαστική, ανθρώπινη εξυπηρέτηση»

Cyber Monday: Συμβουλές για ασφαλείς ηλεκτρονικές συναλλαγές από την ΕΕΚΕ

H Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας ενημερώνει το αγοραστικό κοινό για τα δικαιώματά του και εφιστά την προσοχή

Η Εθνική Ασφαλιστική προειδοποιεί – «Οι hackers περιμένουν το Black Friday όσο κι εσύ»

Με το Full Cyber Protection η εταιρεία στοχεύει να ενισχύσει το αίσθημα ασφάλειας των καταναλωτών την περίοδο των προσφορών αλλά και μετά

Δημόσια διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Ίδρυση Ελληνικού Εργοστασίου Τεχνητής Νοημοσύνης»

Βασικός στόχος του νομοσχεδίου, η εναρμόνιση του νομοθετικού πλαισίου της ΗΔΙΚΑ ΑΕ με τις νέες αρμοδιότητες και η μετεξέλιξή της

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Νέο «Εγχειρίδιο Προϊόντων Αστικής Ευθύνης» από την ΕΑΕΕ – Ένα απαραίτητο εργαλείο για τα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς

Σχεδιασμένο έτσι ώστε να προσφέρει καθοδήγηση τόσο στα πιο έμπειρα στελέχη όσο και σε εκείνους που κάνουν τώρα τα πρώτα τους βήματα

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ άνοιξε τις πύλες της σε σπουδαστές του Δημόσιου ΙΕΚ Επανομής

Κατά την επίσκεψή τους οι εκπαιδευόμενοι γνώρισαν το μοντέλο λειτουργίας ενός από τους πιο δραστήριους ελληνικούς ομίλους στον ασφαλιστικό κλάδο

«Λιγότερο άγχος, περισσότερη αγάπη» – Το μήνυμα της Υδρογείου Ασφαλιστικής για τις φετινές γιορτές

Καθώς οι γιορτές συχνά μετατρέπονται σε ατελείωτη λίστα υποχρεώσεων, η Υδρόγειος προτείνει 6 πρακτικά βήματα ισορροπίας

KPMG: 100+ κορυφαία στελέχη στην παρουσίαση της 15ης Ετήσιας Έκθεσης για την Ιδιωτική Ασφαλιστική Αγορά 

Με καίριες επισημάνσεις και σημαντικές παρουσίες ολοκληρώθηκε η ετήσια εκδήλωση της KPMG στην Ελλάδα «The Future of Insurance»

Tο MyHealth App πέρασε στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

Η Τεχνητή Νοημοσύνη βρίσκεται από την Πέμπτη στο myHealth App, το οποίο πλέον ενσωματώνει τον προσωπικό βοηθό υγείας πολίτη «MyHealth Agent»