Χαρίλαος Στρατουδάκης, ΝΝ Hellas: “Δίνουμε αποζημιώσεις που ξεπερνούν τα 80 εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο”

Η ΝΝ Μεσιτική δημιουργήθηκε με στόχο την εξυπηρέτηση του πελάτη της ΝΝ Hellas και σε άλλους ασφαλιστικούς κλάδους με τον ίδιο τρόπο, τις ίδιες αξίες και κυρίως την ίδια ποιοτική και ασφαλή διαδικασία που κάνουν την εταιρεία να ξεχωρίζει σε παγκόσμια εμβέλεια.

Λειτουργεί στο ισόγειο του κεντρικού κτηρίου της ΝΝ Hellas, επί της Λεωφόρου Συγγρού 198. Οι επιτελείς της τη χαρακτηρίζουν μεσιτική με ευέλικτο και αποδοτικό

μέγεθος. Ο σκοπός της είναι επικεντρωμένος στην ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση του πελάτη της ΝΝ Hellas. Αυτή είναι η θεμελιώδης αρχή και ο στόχος λειτουργίας της: η πλήρης και σωστή ασφαλιστική κάλυψη του πελάτη της ΝΝ Hellas, με ασφαλίσεις που είναι εκτός του πεδίου core business της εταιρείας.

Για τον λόγο αυτό, ακόμη και σήμερα, ελάχιστοι είναι οι αμιγώς αποκλειστικοί πελάτες της ΝΝ Μεσιτικής. Η πλειονότητα των ασφαλισμένων της προέρχονται από τη μεγάλη οικογένεια της ΝΝ Hellas, διατηρούν ήδη κάποιο συμβόλαιο με την εταιρεία και θέλουν κάθε τους ασφαλιστική ανάγκη να την καλύψουν με τις προδιαγραφές που έχουν γνωρίσει και απολαμβάνουν. Με το σκεπτικό αυτό, αναζήτησαν στην ίδια εταιρεία που εμπιστεύονται για την υγεία και την επένδυση, την κάλυψη αναγκών και σε άλλους κλάδους, υπό την προϋπόθεση ότι θα απολαμβάνουν το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που γνωρίζουν. Είναι μια σχέση εμπιστοσύνης που συνέτεινε στη λειτουργία της ΝΝ Μεσιτικής.

«Αυτήν την ανάγκη της εμπιστοσύνης και της σχέσης που έχουμε ως ΝΝ Hellas με τους ασφαλισμένους μας ήλθε να καλύψει η NN Μεσιτική» αναφέρει ο επικεφαλής της και Chief Operations Officer, κ. Χάρης Στρατουδάκης. Και πράγματι, αυτό επιβεβαιώνεται από τις επιδόσεις. Μέσα σχεδόν σε μία δεκαετία η μεσιτική εταιρεία έχει περίπου 90 χιλιάδες συμβόλαια, που αντιστοιχούν σε 27 εκατ. ευρώ εγγεγραμμένα ασφάλιστρα. Από αυτά, περίπου το 75% εστιάζονται στον κλάδο αυτοκινήτου και το υπόλοιπο στις ασφαλίσεις λοιπών κλάδων.

Ανάμεσα στους στρατηγικούς στόχους της εταιρείας είναι και το ενδιαφέρον της να ενισχύσει την ΝΝ Μεσιτική πραγματοποιώντας συνεχείς καμπάνιες ενημέρωσης στα γραφεία πωλήσεων της ΝΝ Hellas ανά τη χώρα. Η μεσιτική εταιρεία διαθέτει το δικό της προσωπικό, ωστόσο υποστηρίζεται σε όλες τις διαδικασίες από το σύνολο των στελεχών που αποτελούν το διοικητικό προσωπικό της ΝΝ Hellas και αναπτύσσεται από τους συνεργάτες της εταιρείας, που υπερβαίνουν τα 1.100 άτομα σε όλη τη χώρα.

Το μοντέλο της ΝΝ Μεσιτικής αποτελεί μια ελληνική καινοτομία, η οποία λειτουργεί σε πλήρη σύμπνοια με το σύνολο της εταιρείας, προκαλώντας το ενδιαφέρον των business units που δραστηριοποιούνται και σε άλλες χώρες. Σύντομα λοιπόν θα ξεκινήσουν να το εφαρμόζουν. Οι εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται η ΝΝ Μεσιτική, επιλεγμένες με κριτήριο τη διασφάλιση της πλήρους κάλυψης των αναγκών των πελατών, είναι η ΑIG, η International Life, η Ευρωπαϊκή Πίστη και η Interamerican.

Η πορεία της ΝΝ Μεσιτικής, βασισμένη στα έμπειρα στελέχη της, θα συνεχίσει να

κινείται στις γνωστές αρχές της και με τις ίδιες αξίες, ενώ παράλληλα, με νέα σχέδια και υποδομές, θα εμπλουτίζει την ασφαλιστική διαμεσολάβηση που προσφέρει στους ασφαλισμένους της.

 

Χαρίλαος Στρατουδάκης, Chief Operations Officer, ΝΝ Hellas

 

Δίνουμε αποζημιώσεις που ξεπερνούν τα 80 εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο”

 

 

Νέα βήματα τεχνολογικής ανάπτυξης πραγματοποιεί η ΝΝ Hellas, με στόχο την

αναβάθμιση των συνεργατών, την εξυπηρέτηση των πελατών και τη διατήρησή της στην κορυφή του ανταγωνισμού. Δημιουργεί υποδομές, πιστεύει στον συνεργάτη της, του λύνει τα χέρια για να εργαστεί και του παρέχει ό,τι χρειάζεται για να μπορεί να μετρά τις επιδόσεις του, να εκπαιδεύεται και να βελτιώνεται. Αντίστοιχες παροχές προσφέρει και στους ασφαλισμένους της, μεριμνώντας για την άμεση εξυπηρέτησή τους. Τα παραπάνω μας αναφέρει ο κύριος Χάρης Στρατουδάκης, στέλεχος με μεγάλη ευθύνη, καθώς, εκτός της ΝΝ Μεσιτικής, έχει και άλλες, διευρυμένες αρμοδιότητες, αλλά και κομβικό ρόλο στην εξέλιξη της εταιρείας. Ως Chief Operations Officer ηγείται των τομέων ζημιών και ανάληψης ασφαλιστικού κινδύνου, εκδόσεων και μετατροπών

ασφαλιστηρίων συμβολαίων και εξυπηρέτησης πελατών, καθώς και της διεύθυνσης πληροφορικής και μηχανογράφησης (IT). Η δραστηριότητά του είναι συνδεδεμένη με ποικίλα έργα ανάπτυξης εργασιών που αφορούν τους τομείς αυτούς. Όπως μας

αναφέρει, υπάρχουν μεγάλα σχέδια που βρίσκονται σε εξέλιξη και συντείνουν στην αναβάθμιση της ΝΝ Hellas, προς όφελος συνεργατών και ασφαλισμένων.

 

iw? Πείτε μας, τι θεωρείτε μεγάλο επίτευγμα της εταιρείας σας το τελευταίο χρονικό διάστημα;

 

Χαρίλαος Στρατουδάκης: Έχουμε κάνει πολλά σε επίπεδο αναβάθμισης εργασιών, διαδικασιών, υποδομών και άλλων τομέων της εταιρείας. Ωστόσο, θα προκρίνω ως σημαντικό στοιχείο τον ισχυρό σύνδεσμο, τις γέφυρες που δημιουργήσαμε μεταξύ των δικτύων πωλήσεων και του διοικητικού προσωπικού.

 

iw? Θα θέλατε να μας αναφέρετε τα project που έχετε σε εξέλιξη;

 

Χ.Σ.: Την παρούσα στιγμή, βρίσκεται σε πλήρη ανάπτυξη το Agent Portal που δημιουργήσαμε για τους ασφαλιστές συνεργάτες μας. Είναι ένα δυναμικό εργαλείο στα χέρια των ασφαλιστών. Μέσω του Agent Portal περνάει η διαχείριση στον ίδιο τον ασφαλιστή. Μπορεί να στηριχθεί σε αυτό και να αναπτυχθεί. Μπορεί να λάβει όποια πληροφόρηση χρειάζεται για την πορεία και την απόδοσή του, και έτσι έχει στη διάθεσή του στοιχεία και μετρήσεις για την εξέλιξή του. Βλέπει σε real time τα συμβόλαιά του, τις προμήθειές του, το εισόδημά του. Δηλαδή είναι τα χέρια του «λυμένα» για να δουλέψει αναπόσπαστος και να προοδεύσει.

 

iw? Κάποιο άλλο project;

 

Χ.Σ.: Αντίστοιχα, βρίσκεται σε εξέλιξη το Customer Portal των πελατών, μέσω του οποίου και αυτοί μπορούν να ενημερώνονται για ό,τι τους αφορά, και πολύ σύντομα όποιος πελάτης διαθέτει ηλεκτρονική διεύθυνση θα λαμβάνει το συμβόλαιό του ηλεκτρονικά. Επιπλέον, το τηλεφωνικό μας κέντρο βρίσκεται σε φάση ολοκλήρωσης και η λειτουργία του θα είναι σε 12ωρη βάση. Όταν τηλεφωνεί ο ασφαλισμένος, τότε αυτομάτως στην οθόνη αυτού που τον εξυπηρετεί θα ανοίγει ο φάκελός του. Με τον τρόπο αυτό, θα γίνεται πιο εύκολη και χωρίς καθυστερήσεις η εξυπηρέτησή του. Επιπλέον, δημιουργούμε και νέο CRM, μέσω του οποίου θα επιτύχουμε καλύτερη επικοινωνία με τους πελάτες, καλύτερη ανάλυση των αναγκών τους και γενικά θα αναβαθμιστεί η παροχή πληροφόρησης που είναι χρήσιμη για την ανάπτυξη εργασιών.

 

iw? Γιατί να συνεργαστεί ένας ασφαλιστής μαζί σας;

 

Χ.Σ.: Διότι του παρέχουμε το brand name, την καινοτομία και την αξιοπιστία μας και τον αφιερώνουμε μόνο στον πελάτη. Γι’ αυτό δίνουμε έμφαση και στον τομέα της

εκπαίδευσης των συνεργατών μας.

 

iw? Πόσοι εργάζονται για την τεχνολογική σας εξέλιξη;

 

Χ.Σ.: Περίπου 50 στελέχη της εταιρείας μας υποστηρίζουν τις εργασίες που σας ανέφερα, ενώ υπάρχουν και εξωτερικοί συνεργάτες, ειδικοί στα θέματα αυτά. Βέβαια, να αναφέρω στο σημείο αυτό ότι διαθέτουμε εννέα αξιόλογους διευθυντές, που με τα αντίστοιχα τμήματά τους και ένα πολυάριθμο προσωπικό 200 ατόμων παρακολουθούν στενά τις διαδικασίες.

 

iw? Πού είστε κορυφαίοι ως ΝΝ;

 

Χ.Σ.: Με οτιδήποτε ασχολούμαστε μπορώ να πω ότι γινόμαστε κορυφαίοι. Έχουμε σύστημα, μεθόδους, διαδικασίες, υψηλές τεχνολογικές υποδομές. Πιστεύω όμως, ότι στον τομέα της υγείας είμαστε πολύ ανεπτυγμένοι. Έχουμε συνεργασίες με 40 ιδιωτικά νοσοκομεία σε όλη τη χώρα. Τις περισσότερες από τον ανταγωνισμό. Αυτό, από μόνο του, είναι ένα στοιχείο που αποδεικνύει ότι ο πελάτης μας θα βρει όποτε και όπου χρειαστεί την ιατρική φροντίδα που εκείνος απαιτεί.

 

iw? Από τους πελάτες σας τι εισπράττετε;

 

Χ.Σ.: Είναι ευχαριστημένοι. Αν σκεφτείτε ότι δίνουμε σε αποζημιώσεις περισσότερα από 80 εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο, τότε κατανοείτε το μέγεθος της οικονομικής στήριξης που προσφέρουμε σε χιλιάδες ασφαλισμένους μας. Αυτό μας γεμίζει ικανοποίηση και παράλληλα μας δίνει το κίνητρο να γίνουμε ακόμη καλύτεροι, διατηρώντας την πρωτιά. Είναι σημαντικό να είσαι σε υψηλή θέση. Θέλεις να διατηρηθείς και να πας ακόμη πιο ψηλά. Εξάλλου, η φιλοσοφία αυτή αποτελεί και γνώμονα των εταιρικών μας αρχών: Νοιαζόμαστε, είμαστε ξεκάθαροι, δεσμευόμαστε (We care, We are clear, We commit).

 

iw? Έχετε κάποια νέα σχέδια στα άμεσα πλάνα σας;

 

Χ.Σ.: Ναι, και είναι πολλά. Θέλουμε να υπάρχει ηλεκτρονική αίτηση ασφάλισης και ήδη έχουμε προχωρήσει στη διαδικασία της υλοποίησής της. Ακόμη, δημιουργούμε νέα προϊόντα, νέα συστήματα υποδομών. Είμαστε υπέρ της τεχνολογίας στην

ιδιωτική ασφάλιση: αποτελεί ένα εργαλείο που αυτοματοποιεί τις εργασίες, απαλλάσσει τον συνεργάτη από σκοτούρες και του επιτρέπει να κάνει τη δουλειά του αξιόπιστα, φιλικά και αποτελεσματικά.