Ταξιδιωτικά προγράμματα- bonus για ασφαλιστικές εταιρείες

Συχνά οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην αγορά της ιδιωτικής ασφάλισης, διοργανώνουν ταξίδια για τους συνεργάτες και τα στελέχη τους. Σχεδιάζουν ταξίδια κινήτρων, ταξίδια επιβράβευσης, συνέδρια εκτός Αττικής ή ακόμα και εκτός Ελλάδας και εκδηλώσεις εταιρικές, τα οποία ανατίθενται κατά κύριο λόγο, σε εξειδικευμένους επαγγελματίες, τους οποίους επιλέγουν τα αρμόδια τμήματα των ασφαλιστικών και μεσιτικών εταιρειών για την εμπειρία τους. 
 
Αναμφίβολα σε έναν κλάδο πωλήσεων, με όλες τις δυσκολίες που αυτός ενέχει ως αντικείμενο, η παροχή ενός ταξιδιού στους συνεργάτες παίζει καθοριστικό ρόλο και λειτουργεί ως κίνητρο για την επίτευξη του επόμενου πωλησιακού στόχου. Πέρα όμως από αυτό, φέρνει πιο κοντά συνεργάτες, στελέχη και διοίκηση, ενισχύει τους επαγγελματικούς δεσμούς και την ποιότητα της επικοινωνίας σε ένα δίκτυο.
 
Όπως δηλώνει ο Θανάσης Παπαδημητρίου, Γενικός Διευθυντής της EY ZHN Greece, «η διοργάνωση ενός ταξιδιού κινήτρου από μια ασφαλιστική εταιρεία είναι ακριβώς αυτό που λέει η λέξη: κίνητρο για αυξημένη προσπάθεια, για αυξημένες πωλήσεις και μεγαλύτερο κέρδος. Όσο πιο δελεαστικός είναι ο προορισμός και όσο
καλύτερη η οργάνωση τόσο μεγαλύτερη η απόδοση. 
 
Αυτό το γνωρίζουν πολύ καλά οι ασφαλιστικές εταιρείες και επιδιώκουν την ανάθεσή τους σε γραφεία που θα εξασφαλίσουν την άψογη διοργάνωση και τη δημιουργία εμπειριών στους καλεσμένους τους. Σε ό,τι αφορά τις εταιρικές εκδηλώσεις η τάση είναι να αναθέτουν μεγάλα συνέδρια πωλήσεων σε εταιρείες παραγωγής, ενώ τις
μικρότερες εκδηλώσεις τις οργανώνουν εσωτερικά». 
 
«Η αξία ενός ταξιδίου είναι πολλαπλάσια της τιμής του» αναφέρει ο κ. Ηλίας Γεωργόπουλος, Office and Sales Manager του Travel IDEA, επισημαίνοντας τα θετικά που απορρέουν από αυτού του είδους τις διοργανώσεις.
«Έχοντας πραγματοποιήσει πληθώρα ταξιδιών κινήτρων, γνωρίζουμε ότι τα συγκεκριμένα ταξίδια έχουν σκοπό να δημιουργήσουν την επαγγελματική άμιλλα μεταξύ των συμμετασχόντων, μοιραζόμενοι κοινά βιώματα και εμπειρίες. Τα έμπειρα στελέχη μας δημιουργούν, με τη συνεργασία των πελατών μας, ένα «συμπυκνωμένο μείγμα», με αφετηρία το ταξίδι και στόχο το «άκουσμα» της εταιρείας». 
 
Για τη σημασία της εξειδίκευσης μιλά ο κ. Γιώργος Δασκαλάκης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Travel Plan. Στο σύνολο τους οι εταιρείες αναθέτουν  τη διοργάνωση σε επαγγελματίες, ακολουθώντας την ορθή πρακτική, δεδομένου της γνώσης και της εμπειρίας που υπάρχει, ωστόσο υπάρχουν όπως αναφερει και μεμονωμένες περιπτώσεις που αναλαμβάνουν το ρίσκο μία διοργάνωσης «Ως επί το πλείστον, οι εταιρείες αναθέτουν τη διοργάνωση εκδηλώσεων ή/και ταξιδιών σε ταξιδιωτικά γραφεία, καθώς μπορούν με συνέπεια και ακρίβεια να τους παρέχουν τις υπηρεσίες που επιθυμούν. Υπάρχουν, όμως, κάποιες φορές που, λανθασμένα, απευθύνονται απευθείας στις τοπικές αγορές. Το σωστό, κατά τη γνώμη μου, είναι ότι όπως κάποιος, για να κάνει μια ασφάλεια, θα απευθυνθεί στον ειδικό, έτσι και κάποιος που σχεδιάζει ένα ταξίδι/ εκδήλωση οφείλει να απευθυνθεί στον ειδικό».
 
Εξειδίκευση και εμπειρία
 
Τα ταξιδιωτικά πρακτορεία που εκπονούν προγράμματα ταξιδιών για εταιρείες της ασφαλιστικής αγοράς ή εκδηλώσεις και συνέδρια στο εσωτερικό και το εξωτερικό, έχουν το συγκριτικό πλεονέκτημα της γνώσης των τοπικών αγορών και της ιδιομορφίας που μπορεί να έχουν, καθώς και των εθίμων. Η εμπειρία ετών τους παρέχει τη δυνατότητα να γνωρίζουν το κόστος που απαιτείται, καθώς και του τρόπου περιορισμού περιττών δαπανών, εμπειρία που απορρέει μέσα από τη συνεχή επικοινωνία και διαπραγμάτευση με επιχειρηματίες του τουρισμού.
Όπως αναφέρει ο κ. Θανάσης Παπαδημητρίου, στο iw οι άνθρωποι που απευθύνονται στην ΕΥ ΖΗΝ Greece «αποζητούν τον σχεδιασμό αξιομνημόνευτων εμπειριών.
 
Το επίκεντρο κάθε πρότασης είναι η εμπειρία που θα αποκομίσουν οι συμμετέχοντες και αυτό αποτελεί την αφετηρία για όλες τις ιδέες μας. Προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις, που ξεκινούν από την επικοινωνία της εκδήλωσης στους συμμετέχοντες, την οργάνωση και άρτια εκτέλεσή της μέχρι το αναμνηστικό δώρο και το album φωτογραφιών». Και προσθέτει ότι «η EY ZHN Greece εξοικονομεί πολύτιμο χρόνο και χρήματα στους πελάτες της καθώς με τη γνώση, την τεχνογνωσία, τη δημιουργικότητα, αλλά και τις πολύχρονες συνεργασίες της, μπορεί να βρει εκείνες τις λύσεις που θα ταιριάζουν στις ανάγκες των πελατών απόλυτα και θα εκπληρώσουν τους εταιρικούς τους στόχους με ακρίβεια».
 
Από την πλευρά του ο κ. Ηλίας Γεωργόπουλος, Office and Sales Manager, δηλώνει ότι οι εταιρείες απευθύνονται στους επαγγελματίες λόγω της γνώσης, που είναι αποτέλεσμα εμπειρίας τεσσάρων δεκαετιών στο χώρο των ταξιδιωτικών υπηρεσιών. «Γιατί εμείς γνωρίζουμε την επισκεπτόμενη χώρα καλύτερα» αναφέρει. 
 
Στους λόγους για τους οποίους προσανατολίζονται οι εταιρείες στα ταξιδιωτικά γραφεία συμπεριλαμβάνεται και το επίπεδο ποιότητας υπηρεσιών, η παροχή ολοκληρωμένων πακέτων καθώς και η πρόσβαση σε καλύτερη τιμολογιακή πολιτική. Όπως δηλώνει ο κ. Γιώργος Δασκαλάκης «οι πελάτες απευθύνονται σε εμάς για να τους παρέχουμε budget για τα μεγάλα μακρινά ταξίδια που διοργανώνουν ετησίως, αλλά και για ταξίδια στην Ευρώπη και, πιο τοπικά, 
 
εντός συνόρων. Το κάνουν αυτό γνωρίζοντας ότι θα τους προσφέρουμε ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών που βασίζεται στην 35χρονη εμπειρία μας, καθώς και τις καλύτερες δυνατές τιμές με added value το Travel Plan». Η διαφοροποίηση με την εσωτερική διοργάνωση δηλώνει ότι «βρίσκεται στη σχέση που έχουμε με τους προμηθευτές μας. Το Travel Plan συνομιλεί τα τελευταία 35 χρόνια, 365 μέρες τον χρόνο, όλη την εβδομάδα και όλη την ημέρα με αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχεία, εστιατόρια και παρόχους άλλων υπηρεσιών. Αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να διαθέτουμε πολύ καλύτερη τιμολογιακή πολιτική από οποιαδήποτε εταιρεία ή ιδιώτη που προσπαθεί για πρώτη φορά να οργανώσει ένα ταξίδι ή μια ημερίδα. Επιπροσθέτως της διαφοράς κόστους είναι το update των υπηρεσιών που απαιτούμε από τους προμηθευτές μας για τους πελάτες μας, ώστε η εμπειρία που τους προσφέρουμε να είναι η καλύτερη της ζωής τους».
 
Διοργανώσεις και ταξίδια 
 
Όπως μας αναφέρει ο κ. Θανάσης Παπαδημητρίου «Η ΕΥ ΖΗΝ Greece είναι γνωστή στον ασφαλιστικό κλάδο για τα ταξίδια κινήτρου που έχει πραγματοποιήσει μέσα στα χρόνια για εταιρείες όπως η ING (Κούβα-Μεξικό), η Generali (Νέα Υόρκη, Αυστραλία, Ν. Αφρική-Ζάμπια, Ισλανδία), η Interasco (Ινδία, Τανζανία), η Ergo (Σκωτία, Αγία Πετρού πολη) και η AXA (Κυανή Ακτή) μεταξύ άλλων. Στόχος μας είναι να επικοινωνήσουμε στην ασφαλιστική αγορά την εμπειρία μας στη διοργάνωση και άλλου είδους εκδηλώσεων (συνέδρια πωλήσεων, εταιρικές συναντήσεις, event) που ήδη μας εμπιστεύονται μεγάλες πολυεθνικές διαφόρων επιχειρηματικών κλάδων. 
 
Το ίδιο ισχύει και για το Travel Plan. Ο κ. Γιώργος Δασκαλάκης αναφέρει πως «έχουμε πραγματοποιήσει ταξίδια, καθώς και μεγάλα συνέδρια, ημερίδες και εκδηλώσεις πολλών ασφαλιστικών εταιρειών (Interamerican, Εθνική Ασφαλιστική, Αγροτική Ασφαλιστική, Groupama Φοίνιξ, Interasco, ING, ING Bankassurance, Ευρωπαϊκή Πίστη) που είναι πελάτες μας εδώ και πολλά χρόνια».