Οργάνωση, συνέπεια και επαγγελματισμός

Κάθε μέρα όλο και περισσότερο γίνονται εμφανείς οι αλλαγές που έχουν επέλθει στην λειτουργία της ελληνικής, δικής μας, ασφαλιστικής αγοράς. Όλα είναι πιο σύνθετα. Οι απαιτήσεις διογκωμένες. Αιτία είναι τόσο η αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου (ευρωπαϊκού και εθνικού) όσο και οι συνθήκες της ελληνικής οικονομίας.

Από τη μια καλούμαστε να οργανώσουμε αυστηρότερα την εταιρική λειτουργία και από την άλλη έχουμε απέναντί μας την μείωση των εισοδημάτων που ως πραγματικό γεγονός πλήττει άμεσα την παραγωγή ασφαλίστρων. Αυτό είναι το νέο περιβάλλον της αγοράς. Οι εταιρείες, λοιπόν, βρίσκονται στην διαδικασία προσαρμογής τους στα νέα δεδομένα (νομοθετικά και κανονιστικά) και εφαρμογής των όσων υπαγορεύονται από αυτά. Το ίδιο και οι επαγγελματίες ασφαλιστές όπου καλούνται, εκ των συνθηκών, να προχωρήσουν την δουλειά τους με διαφορετικούς τρόπους από το παρελθόν.

Ο πολλαπλασιασμός των αναγκών και η αύξηση των απαιτήσεων, σαφώς δεν συνιστά διέξοδο για όλους εμάς τους ανθρώπους της ασφαλιστικής αγοράς. Αντίθετα είναι η αφορμή για την αναγκαία μετάβαση και της ασφαλιστικής αγοράς και όλων εμάς, που την συνθέτουμε σε ένα νέο, σύγχρονο, ενιαίο για όλες τις ευρωπαϊκές αγορές περιβάλλον. Όλα αυτά τα γνωρίζουμε καιρό. Ωστόσο είναι διαφορετικό να τα βιώνεις. Και αυτό έγινε.

Πέρασε ήδη το πρώτο τρίμηνο του 2014. Διάστημα αρκετό για να λάβουμε τα μηνύματα και να αντιληφθούμε το που θα ρίξουμε το βάρος. Ο πρώτος απολογισμός αποκαλύπτει ότι η αγορά τώρα πρέπει να τρέξει παράλληλα και με την ίδια ταχύτητα προς τρεις κατευθύνσεις: α) της οργάνωσης, β) της συνέπειας, και γ)του επαγγελματισμού. Αναλυτικά:

Η οργάνωση μας αφορά όλους από την μεγαλύτερη εταιρεία μέχρι και τον ακρίτα ασφαλιστή. Επιβάλλεται όχι μόνο από τα όσα απορρέουν από τον νόμο αλλά κυρίως από το γεγονός ότι χωρίς οργάνωση δε μπορεί πλέον να υποστηριχθεί η ανάπτυξη της ιδιωτικής ασφάλισης.

Η συνέπεια αποτελεί το υπόβαθρο για την δημιουργία της πολυπόθητης επιδιωκόμενης ασφαλιστικής συνείδησης. Συνέπεια των εταιρειών στις καλύψεις αλλά και στις σχέσεις με τους πελάτες. Συνέπεια και των διαμεσολαβούντων με τους ασφαλισμένους. Εξυπηρέτηση, ενημέρωση και διατήρησης μιας αναλλοίωτης διαχρονικής σχέσης.

Επαγγελματισμός. Η πεμπτουσία της κάθε εργασίας. Όλα περικλείονται στον επαγγελματισμό. Είναι το αποτέλεσμα της σοβαρότητας, της αξιοπιστίας, της φερεγγυότητας. Αυτό δηλαδή που απαιτεί ο κάθε πελάτης, ο κάθε πολίτης που είτε έχει αγοράσει ένα ασφαλιστικό προϊόν είτε ενδιαφέρεται να αγοράσει, είτε απλά χρειάζεται να ενημερωθεί.

Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά που αναδεικνύουν την ποιότητα, των ασφαλιστικών προγραμμάτων, και των ανθρώπων που τα προωθούν. Αυτό είναι και το τρίπτυχο του ενδιαφέροντος της D.A.S. Hellas. Εμείς και οι συνεργάτες μας οφείλουμε να ακολουθήσουμε αυτή την πορεία. Αυτόν τον στόχο υπηρετούμε διαρκώς. Για να βελτιωνόμαστε και να αποδεικνύουμε στην πράξη όχι μόνο την εξειδίκευσή μας αλλά και την σφαιρική ποιοτική διαφορά μας…

Πηγή: DAS Hellas, Τεύχος Απριλίου