Prime: Πρωταρχικός στόχος η ανάπτυξη του δικτύου πωλήσεων

Τα παραγωγικά και εταιρικά αποτελέσματα του 2013 παρουσίασε στις 26 Φεβρουαρίου η Prime Insurance στους συνεργάτες της στ0 Makedonia Palace στη Θεσσαλονίκη. Η εταιρεία επίσης βράβευσε τους κορυφαίους συνεργάτες για την περιφέρεια και ανακοίνωσε τους στρατηγικούς στόχους της νέας χρονιάς.

Σ’ ένα περιβάλλον δύσκολο για την Ασφαλιστική Αγορά, η Prime Insurance καταφέρνει και κατακτά ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς και εμφανίζει μία ραγδαία άνοδο που ξεπερνά το 200%, την τελευταία τριετία.

Σύσσωμη η διοικητική ομάδα της Prime παρευρέθηκε στην εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικής   πίτας.  Τα στελέχη της Prime ανέπτυξαν την στρατηγική της εταιρίας και παρουσίασαν τα νέα ανταγωνιστικά της προϊόντα και τα πλεονεκτήματα που απορρέουν για το δίκτυο πωλήσεων της.   Η συμμετοχή και το ενδιαφέρον, των συνεργατών καθ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης ήταν ιδιαίτερα σημαντική.

Η ανάπτυξη και ενίσχυση του Δικτύου Πωλήσεων, αποτελεί πρωταρχικό στόχο για την εταιρία και θα επιτευχθεί με συνεχείς εκπαιδεύσεις και νέα προϊόντα, με ανταγωνιστικά τιμολόγια σε όλους τους Κλάδους, με εξειδικευμένο Marketing, με νέα διαφημιστική καμπάνια και κυρίως με ένα νέο κανονισμό πωλήσεων που θυμίζει τις παλιές καλές εποχές της Ασφαλιστικής Αγοράς.

Κάποια από τα νέα προϊόντα που παρουσιάστηκαν είναι:
- Νέο ελκυστικό προϊόν ‘Prime Med’ στον Κλάδο Υγείας
- Νέο τιμολόγιο Α.Ε. Σκαφών
- Νέο Προϊόν Επιχείρησης
- Νέα Προϊόντα Επαγγελματικών Ευθυνών

Παρουσιάσθηκε επίσης το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της εταιρίας για το α΄ εξάμηνο του έτους, ο νέος αναπτυξιακός κανονισμός  πωλήσεων, το σύστημα επιβράβευσης των διασταυρούμενων πωλήσεων όπως και ο νέος διαγωνισμός πωλήσεων.

Η Prime Insurance βασιζόμενη στην συσσωρευμένη εμπειρία,  …500 ετών των ανθρώπων της, συνεχίζει την ανοδική  της πορεία στην Ασφαλιστική Αγορά της χώρας μας με επίκεντρο τον άνθρωπο και στοχεύοντας να γίνει η πρώτη επιλογή για συνεργάτες και πελάτες.