Τα στοιχεία που ζητά η Γ.Γ. Δημοσίων Εσόδων από τις ασφαλιστικές

Στοιχεία σχετικά με τους πελάτες τους υποχρεούνται να διαβιβάζουν οι ασφαλιστικές στη Γενική Γραμματεία Εσόδων σύμφωνα με εγκύκλιο που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης. 

Ειδικότερα όπως ορίζεται οι επιχειρήσεις ιδιωτικής ασφάλισης οφείλουν να διαβιβάζουν στη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών, στην Δ/νση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (e− Εφαρμογές), σε ηλεκτρονική κατάσταση:

1. Περιεχόμενο των βεβαιώσεων που χορηγούν στους πελάτες τους για να τύχουν της ωφέλειας της μείωσης φόρου που προβλέπεται από το άρθρο 18 του ν. 4172/2013 (ΦΕΚ 167 Α΄/23−07−2013).
 Τα στοιχεία που διαβιβάζονται είναι τα ακόλουθα:
α) ΑΦΜ υπόχρεου,
β) Αριθμός συμβολαίου,
γ) Ποσό ασφαλίστρων που κατέβαλε ο υπόχρεος
δ) Ημερολογιακό έτος είσπραξης.

2. Στοιχεία που αφορούν σε αποζημιώσεις που καταβάλλουν, βάσει δικαστικής απόφασης σε δικαιούχους, λόγω ανικανότητας για εργασία αιτία ατυχήματος για την
απώλεια του εισοδήματος. Τα στοιχεία που διαβιβάζονται είναι τα ακόλουθα:
α). Ονοματεπώνυμο δικαιούχου
β). Α.Φ.Μ δικαιούχου
γ). Ποσό αποζημίωσης
δ). Αριθμός δικαστικής απόφασης
ε) Ημερολογιακό έτος είσπραξης

Η διαβίβαση των στοιχείων θα γίνεται απευθείας στη Γ.Γ.Δ.Ε. μέσω διαδικτυακής εφαρμογής ασφαλούς συστήματος μεταφόρτωσης αρχείου. Οι προδιαγραφές του αρχείου και ο τρόπος διαβίβασής του, θα αναρτηθούν έγκαιρα στην ιστοσελίδα της Γ.Γ.Δ.Ε. 

Η συχνότητα διαβίβασης των παραπάνω στοιχείων,  είναι ετήσια και ως καταληκτική ημερομηνία ορίζεται η 28η Φεβρουαρίου του επόμενου έτους του έτους αναφοράς. Ειδικά για στοιχεία της παραγρ. 2.2 που αφορούν την χρήση 2013, ορίζεται ως καταληκτική ημερομηνία η 14η Μαρτίου 2014.