Ο καταναλωτής δεν γνωρίζει επαρκώς τις ασφαλιστικές λύσεις για παιδιά

Για τα παιδικά ασφαλιστικά προγράμματα μίλησε στο iw o κ. Βασίλης Λυμπέρης,  Διευθυντής Πωλήσεων Ατομικών Προϊόντων Δικτύου Face to Face, MetLife Alico, στο πλαίσιο αφιερώματος. Όπως αναφέρει η ενημέρωση των πολιτών σχετικά με τις δυνατότητες που προσφέρουν συνολικά τα ασφαλιστικά προγράμματα δεν είναι επαρκής. Σχετικά με τις προοπτικές ανάπτυξης του κλάδου εκτιμά ότι υπάρχουν δυνατότητες  να διευρυνθούν οι εργασίες του λόγω της χαμηλής διείσδυσης και των νέων αναγκών που διαμορφώνουν οι οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες.

Είναι επαρκώς ενημερωμένο το καταναλωτικό κοινό για τα ασφαλιστικά προγράμματα για παιδιά;

Βασίλης Λυμπέρης: Tο καταναλωτικό κοινό δεν είναι επαρκώς ενημερωμένο σχετικά με το σύνολο των ασφαλιστικών λύσεων που είναι διαθέσιμες και που αφορούν ειδικότερα στην ασφάλιση των παιδιών.  Η όποια επικοινωνία που έχει υπάρξει σχετικά με προγράμματα, είτε αποταμιευτικά, είτε καλύψεων (πχ. Υγείας), είχε χαρακτήρα ευρύτερης ενημέρωσης του καταναλωτικού κοινού, χωρίς όμως να προτείνει λύσεις για συγκεκριμένες ηλικιακές ομάδες. 

Πώς κινήθηκε η συγκεκριμένη αγορά το 2013; Το 2014 υπάρχουν προοπτικές ανάπτυξης;

Β.Λ.: H συγκεκριμένη αγορά παρουσιάζει προοπτικές ανάπτυξης.  Παράγοντες όπως  το μικρό ποσοστό του πληθυσμού που έχει κάποιου είδους ασφαλιστική κάλυψη, αλλά  και οι εξελίξεις στην χώρα μας στον τομέα της Κοινωνικής Ασφάλισης, καθιστούν την Ιδιωτική Ασφάλιση απαραίτητη περισσότερο από ποτέ. Ωστόσο, παράγοντες όπως η σοβαρότητα, η αξιοπιστία και η φερεγγυότητα μιας ασφαλιστικής εταιρίας καθορίζουν και την ποιότητα των προγραμμάτων της.

Ποια προγράμματα είχαν μεγαλύτερη ζήτηση το 2013; 

Β.Λ.: Τα προγράμματα που είχαν την μεγαλύτερη ζήτηση ήταν, όπως παρατηρείται τα τελευταία χρόνια, είναι τα προγράμματα Υγείας. Επίσης, σημειώνεται αυξανομένη τάση και στα προγράμματα Unit Linked.