ΕRΒ Α.Ε.Μ.Α: Έμφαση στην παροχή υπηρεσιών

Μια διαφορετική μεσιτική, με άποψη και σαφή προσανατολισμό, η «ERB Ασφαλιστικές Υπηρεσίες», θυγατρική της Eurobank, έχει καταφέρει, με τον τρόπο που λειτουργεί, να διατηρεί ικανοποιημένους και πιστούς πελάτες από το 1992 που ξεκίνησε μέχρι σήμερα.

Εταιρεία «μαζεμένη», με 31 άτομα προσωπικό, που εξυπηρετούν με αμεσότητα τους ασφαλισμένους, δίνουν συμβουλές, διευκολύνουν και υποστηρίζουν με σεβασμό την εργασία τους, συντηρεί τη φήμη της και αναπτύσσει με σταθερότητα το χαρτοφυλάκιό της.

Προσανατολισμένη πάντα στους μεσαίους και μεγάλους κινδύνους, διακρίθηκε γι’ αυτό στην αγορά και «εκπαιδεύτηκε» να προωθεί ασφάλειες με τρόπο που να ικανοποιούνται οι απαιτήσεις των επιχειρήσεων. Συνέπεια, σαφήνεια, προσδιορισμός καλύψεων και ποιοτική παροχή υπηρεσιών είναι μερικά από αυτά τα χαρακτηριστικά της ERB που την έχουν φέρει σήμερα να έχει περίπου 10 χιλιάδες πελάτες και χαρτοφυλάκιο που ξεπερνά τα 32 εκατ. ευρώ.

Τη ροή αυτή των διαδικασιών της μεσιτικής, την ανάπτυξή της και την εδραίωσή της στην αγορά, υποστηρίζει με τον δικό της τρόπο η επικεφαλής της, κα Άννυ Τρύφων. Ως διευθύνουσα σύμβουλος, από το 2000 μέχρι σήμερα, δίνει το δικό της προσωπικό στίγμα στην ομάδα στελεχών που στηρίζουν την εταιρεία και κυρίως διατηρούν υψηλό το επίπεδο στην παροχή των υπηρεσιών, διευρύνοντας την καλή εικόνα της εταιρείας στην αγορά.

Σύνθημα και στάση επαγγελματική της ERB, σύμφωνα με την κα Τρύφων, είναι ότι «δίνουμε ασφαλιστικές λύσεις», βάσει των οποίων, σε συνεργασία με τον πελάτη, η Άννυ Τρύφων, Διευθύνουσα Σύμβουλος της ERBεταιρεία καταρτίζει το ασφαλιστικό συμβόλαιο απόλυτα εξατομικευμένο για την κάθε περίπτωση.

 Σήμερα η ERB παραμένει προσηλωμένη στις επιχειρηματικές ασφαλίσεις, εξυπηρετώντας ταυτόχρονα το retail πελατολόγιό της.

Η ασφάλιση πρέπει να επικοινωνηθεί
Άννυ Τρύφων, Διευθύνουσα Σύμβουλος της ERB

Έτοιμη να οδηγήσει την εταιρεία της οποίας ηγείται στη νέα ασφαλιστική εποχή, δηλώνει η διευθύνουσα σύμβουλος της ERB, κα Άννυ Τρύφων. Πιστεύει πως η μεσιτική, όπως έχει δομηθεί και αναπτυχθεί στην αγορά, έχει αποδείξει πως υπερέχει στην παροχή υπηρεσιών και την εξυπηρέτηση του πελάτη, δίνοντας ουσιαστικές λύσεις, που αναγνωρίζονται από τους καταναλωτές. Η κα Τρύφων πιστεύει στη φιλική προσέγγιση των πολιτών και στην ενημέρωση για την ασφάλιση και αυτό το στίγμα δίνει στην ERB, την οποία και ετοιμάζεται να «ρίξει» στο retail, θεωρώντας ότι αξίζει να αναπτυχθεί και σε αυτόν τον τομέα, διατηρώντας ταυτόχρονα τη βαριά υποδομή που έχει αποκτήσει στους βιομηχανικούς κινδύνους.

iw? Σκιαγραφήστε το προφίλ της «ERB Ασφαλιστικές Υπηρεσίες».

Α.Τ.: Η εταιρεία μας είναι αμιγώς μεσιτική και συνεργάζεται με τις περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες της αγοράς. Είναι από τις πρώτες θυγατρικές της Eurobank και ιδρύθηκε το 1992. Σκοπός της ίδρυσής της, και αρχικός της στόχος, ήταν να εξυπηρετεί το επιχειρηματικό πελατολόγιο της τράπεζας, προσφέροντας στον πελάτη ουσιαστική ασφαλιστική υπηρεσία.

iw? Σε ποιους απευθύνεστε επαγγελματικά; Ποιο είναι το ασφαλιστικό σας πελατολόγιο;

Α.Τ.: Από την ίδρυσή της έως και σήμερα, η εταιρεία είναι προσανατολισμένη στο επιχειρείν. Γνωρίζει καλά να συμβουλεύει τους επιχειρηματίες και να ασφαλίζει τους επιχειρηματικούς κινδύνους. Ωστόσο, έχουμε και κάποιες λιγότερες σε σχέση με την βασική μας ανάπτυξη στις επιχειρήσεις, retail εργασίες, πολλές από αυτές σχετιζόμενες με τους εταιρικούς μας πελάτες.

iw?: Πώς προέκυψε το retail;

Α.Τ.: Θα έλεγα ότι δημιουργήθηκε ως συμπληρωματική ανάγκη εξυπηρέτησης του υφιστάμενου επιχειρηματικού πελατολογίου.

iw?: Αποτελεί πρόκληση και πεδίο ανάπτυξης εργασιών το retail για εσάς ή θα το διατηρήσετε ως έχει;

Α.Τ.: Αυτός ο τομέας πιστεύω ότι θα αναπτυχθεί τα επόμενα χρόνια, λόγω των κοινωνικών αλλαγών που συντελούνται. Γι’ αυτό θέλουμε να είμαστε εκεί. Το ενδιαφέρον των πελατών μας για την ιδιωτική ασφάλιση συνεχώς μεγαλώνει, οπότε εμείς καλούμαστε να ανταποκριθούμε με συνέπεια στις ανάγκες των πελατών μας.

iw? Τι προσφέρει η ERB; Προσδιορίστε τη διαφορά σας από τις υπόλοιπες εταιρείες.

Α.Τ.: Δίνουμε λύση και όχι προϊόν. Γι’ αυτό έχουμε στη φαρέτρα μας το πλήρες φάσμα των ασφαλιστικών προϊόντων, ώστε να μπορούμε να προσφέρουμε σφαιρικές λύσεις στον πελάτη.

iw? Πείτε μας για το ανθρώπινο δυναμικό σας.

Α.Τ.: Στην ERB AEMA απασχολούνται 31 στελέχη, που αποτελούν τον πυρήνα της λειτουργίας της. Από το μετερίζι του ο καθένας, όλοι οι άνθρωποι της εταιρείας μας, έρχονται σε επαφή με τους πελάτες. Με τον τρόπο αυτό, τους εξυπηρετούμε αποτελεσματικά, αποκτούμε όλο και μεγαλύτερη εμπειρία, ώστε να μπορούμε να ανταποκρινόμαστε άμεσα στα αιτήματά τους.

iw? Και πώς αναπτύσσεστε;

Α.Τ.: Το δίκτυό μας είναι μικρό. Η διείσδυσή μας στην αγορά γίνεται κυρίως μέσω συστάσεων. Και τα καταφέρνουμε.

iw? Δεν είναι δύσκολη η ανάπτυξη αυτή;

Α.Τ.: Σίγουρα ο δρόμος «της αρετής» είναι δύσκολος. Ωστόσο, μέσω αυτού και μέσω της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρουμε, διαμορφώνουμε μακροχρόνιες σχέσεις οι οποίες και επιβεβαιώνονται στις κρίσιμες στιγμές και μας δένουν περισσότερο με τους πελάτες μας. Η μεγαλύτερη ικανοποίηση για εμάς είναι ότι οι ασφαλισμένοι μας θέλουν να δουλεύουν μαζί μας. Αυτό μας ωθεί στην επέκταση σε άλλους τομείς ασφάλισης και αυξάνει τη δραστηριοποίησή μας στο retail.

iw? Ο πελάτης της ERB πώς ανταποκρίνεται σε αυτά που προσφέρετε;

Α.Τ.: Γνωρίζουμε ότι ο πελάτης μας θέλει να είμαστε δίπλα του, μας ακούει, μας εμπιστεύεται. Βρίσκει σε εμάς λύσεις που καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες ασφάλισής του.

iw? Μας αναφέρετε ένα όραμα, μια φιλοδοξία, μια προσδοκία σας;

Α.Τ.: Η ERB, μέσα σε έναν κόσμο που μεταβάλλεται καθημερινά, έχει πολλά να προσφέρει στο ασφαλιστικό γίγνεσθαι, τόσο με την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει όσο και με την προσαρμοστικότητα που διαθέτει στις αλλαγές.

iw? Πιστεύετε ότι διαφέρετε από τον ανταγωνισμό και σε τι;

Α.Τ.: Στόχος μας στην ERB AEMA – και ο λόγος ύπαρξής μας – είναι να προστατεύουμε τους ασφαλισμένους μας με τον καλύτερο τρόπο και αυτό είναι που μας διαφοροποιεί. Στο πλαίσιο αυτό, μπορούμε και προσαρμόζουμε τα ασφαλιστικά προϊόντα στα μέτρα του κάθε πελάτη. Φτιάχνουμε το ασφαλιστικό προϊόν απόλυτα προσαρμοσμένο στις ανάγκες της κάθε περίπτωσης.

iw? Δηλαδή προσφέρετε «ευέλικτα» συμβόλαια;

Α.Τ.: Ναι. Αφού μπορούμε και παρεμβαίνουμε στα έτοιμα προϊόντα και τα διαμορφώνουμε στα μέτρα του πελάτη μας. Έτσι προσφέρουμε την καλύτερη κάλυψη για τα χρήματα που ο καθένας μπορεί να διαθέσει.

iw? Το καταλαβαίνουν αυτό οι ασφαλισμένοι σας;

Α.Τ.: Νομίζω πως ναι… Σκεφτείτε ότι έχουμε πελάτες από το 1992 μέχρι και σήμερα.

iw? Πώς βλέπετε τον ανταγωνισμό στην αγορά;

Α.Τ.: Γίνεται ολοένα και πιο σκληρός. Σίγουρα φταίει η οικονομική κρίση, φταίει όμως και η αγορά.

iw? Για την ασφαλιστική αγορά, δώστε μας μια άποψη γενική.

Α.Τ.: Πρέπει να δώσουμε μεγαλύτερη αξία στην υπηρεσία που παρέχουμε ως ασφαλιστική αγορά. Και για να γίνει αυτό, καλούμαστε να αλλάξουμε τόσο ως εταιρείες όσο και ως φυσικά πρόσωπα, ώστε οι πολίτες να αποδιώξουν τη λανθασμένη γνώμη που έχουν για την αγορά μας. Πρέπει να αναδείξουμε την πραγματική εικόνα της ασφάλισης.

iw? Και με ποια μέθοδο θα επιτευχθεί αυτό;

Α.Τ.: Βρίσκοντας τον τρόπο να προσεγγίσουμε, φιλικότερα και ειλικρινέστερα, τους πολίτες, να αφουγκραστούμε τις σημερινές τους ανάγκες, τα «θέλω» τους.

iw? Πώς αντιμετωπίζουν οι σύγχρονοι καταναλωτές-πολίτες και δυνητικοί πελάτες την ασφάλιση;

Α.Τ.: Με όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας, η αγορά μας δεν έχει τη θέση που της αξίζει στα μάτια των καταναλωτών, με αποτέλεσμα να μη μεταφέρουν τελικά, στον βαθμό που γίνεται στον υπόλοιπο δυτικό κόσμο, όλες τις αγωνίες τους για την καθημερινότητα και το μέλλον τους σε κάποια ασφαλιστική εταιρεία.

iw? Είναι και εις βάρος της αγοράς η λανθασμένη εντύπωση;

Α.Τ.: Φυσικά είναι σε βάρος μας. Εμείς πρέπει να ανταποκριθούμε, για να δώσουμε στους πελάτες μας αυτό που πραγματικά χρειάζονται.

iw? Είναι επαρκή τα ασφαλιστικά προϊόντα που προσφέρονται σήμερα ή μήπως ευθύνονται και αυτά για την υποασφάλιση των καταναλωτών;

Α.Τ.: Τα προϊόντα είναι επαρκή. Πρέπει όμως να βρούμε τη «χορδή» του πελάτη και να τα προσαρμόσουμε κατάλληλα.

iw? Βλέπετε να αλλάζει αυτή η κατάσταση;

Α.Τ.: Γίνονται βήματα. Η αγορά βελτιώνεται συνεχώς. Είναι σήμερα πιο αληθινή. Όμως, θέλει και άλλο. Χρειάζεται ως αγορά να επικοινωνήσουμε καλύτερα με τους καταναλωτές, να τους φέρουμε πιο κοντά μας.

iw? Είναι ακριβή η ασφάλιση;

Α.Τ.: Όχι, δεν είναι καθόλου ακριβή η ασφάλιση και αυτό θα πρέπει να επικοινωνηθεί.

iw? Συσχετίστε μας την οικονομική κρίση με την ασφαλιστική αγορά.

Α.Τ.: Η κρίση θα αναδείξει τις πραγματικές ανάγκες των ανθρώπων, των επιχειρήσεων, των νοικοκυριών. Εκεί πρέπει να στοχεύσει η ασφαλιστική αγορά, η οποία οφείλει να προσαρμοστεί. Καλείται να απαλείψει τα περιττά στοιχεία και να δώσει πραγματική αξία στα προϊόντα της.

iw? Και με ποιο σύνθημα θα βγαίνατε να πείσετε τους καταναλωτές;

Α.Τ.: Λέγοντας ότι η ασφάλιση δεν είναι αναγκαίο κακό. Είναι επιλογή περιορισμού του κινδύνου. Δεν είναι πολυτέλεια, είναι, σήμερα, ανάγκη.

iw? Ανησυχείτε για αλλαγές στην αγορά;

Α.Τ.: Δεν ανησυχώ, αλλά είμαι βέβαιη ότι έρχονται αλλαγές. Με το Solvency ΙΙ, όπως φαίνεται, η αγορά θα μικρύνει γιατί θα χωράει μόνο τους σοβαρούς «παίχτες». Ας είμαστε όλοι εκεί, δίνοντας τον καλύτερο εαυτό μας!