AIG: Εργαλείο εκτίμησης για την ανάκληση προϊόντων

Όλες οι εταιρείες κατά τη διάρκεια λειτουργίας τους είναι πιθανό να έρθουν αντιμέτωπες με τις επιπτώσεις που ακολουθούν από την ανάκληση ενός προϊόντος. Μία σχετική με αυτό καινοτόμο και ηλεκτρονική υπηρεσία λάνσαρε στο Ηνωμένο Βασίλειο η AIG. Πρόκειται για το πρόγραμμα NOVI που βοηθά τις εταιρείες να εκτιμήσουν το κόστος που προκύπτει από την ανάκληση προϊόντων.

Όπως δήλωσε μάλιστα πρόσφατα η AIG έχει επεκτείνει τα όρια της κάλυψης για τυχαία μόλυνση στα 35 εκατ. δολάρια.

Η απόφαση για τη δημιουργία του NOVI ήταν αποτέλεσμα της συχνότητας των περιστατικών ανακλήσεων στους κλάδους τροφίμων και ποτών στις ΗΠΑ και την Ευρώπη. Το προϊόν ξεκίνησε ως απάντηση στην αυξανόμενη οικονομική επίπτωση και τη συχνότητα των ανακλήσεων προϊόντων στους δύο κλάδους.

Η πλατφόρμα υπολογίζει τις πιθανές απώλειες που θα έχει η εταιρεία μετά από την ανάκληση τροφίμων ή ποτών σε περιπτώσεις που έχει «μολυνθεί» το προϊόν.  Για την εκτίμηση  των στοιχείων χρησιμοποιούνται περισσότερα από 80 δεδομένα και το σύστημα στηρίζεται στη μεθοδολογία και την εμπειρία της εταιρείας στον εν λόγω τομέα.

«Το σύστημα NOVI βοηθά τις επιχειρήσεις που παράγουν τρόφιμα και ποτά να διαχειριστούν σωστά τους κινδύνους που προκύπτουν» αναφέρει ο κ. Nicky Alexandru, αντιπρόεδρος στο τμήμα διαχείρισης «Crisis Management, Global Casualty» της AIG. «Οι επιχειρηματίες σίγουρα γνωρίζουν το βαθμό συχνότητας των περιστατικών ανακλήσεων. Ωστόσο δεν είναι σίγουροι για το ενδεχόμενο εύρος των οικονομικών επιπτώσεων από μια ανάκληση».

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ