Μία στις τρεις ασφαλιστικές εταιρείες σε όλη την υδρόγειο αισθάνεται ότι δεν είναι επαρκώς προετοιμασμένη για να αντιμετωπίσει τις αναδυόμενες τάσεις, όπως την επίδραση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης και τον ρόλο της προηγμένης τεχνολογίας.
Σύμφωνα με έρευνα της Towers Watson, το 29% των ασφαλιστικών εταιρειών δεν μπορούν να διαχειριστούν επαρκώς τις επιπτώσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ενώ το 32% των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι οι εταιρείες δεν είναι επαρκώς προετοιμασμένες για να διαχειριστούν τις δυνατότητες της προηγμένης τεχνολογίας.
Εν τω μεταξύ, το 33% των ασφαλιστικών εταιρειών πιστεύουν ότι είναι καλά προετοιμασμένες για να αντεπεξέλθουν στις προκλήσεις του εργατικού δυναμικού όσον αφορά στην προσέλκυση και τη συγκράτηση ταλέντων. Οι συμμετέχοντες στην έρευνα δήλωσαν ότι οι τάσεις αυτές θα τους απασχολήσουν τα επόμενα χρόνια.
Ωστόσο η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην προώθηση υπηρεσιών και τη διαφήμιση αποκτά για τις επιχειρήσεις αυξανόμενο ενδιαφέρον δεδομένης της διείσδυσης που έχουν στο ευρύ κοινό. Επομένως είναι αναμενόμενο πως στο άμεσο μέλλον και οι ασφαλιστικές εταιρείες θα στραφούν σε αυτό επενδύοντας περισσότερους πόρους και ανθρώπινο δυναμικό.