Η πληροφορική ως μέσο ενίσχυσης των ασφαλιστικών πωλήσεων

Ο εκπρόσωπος της Uni Systems, της εταιρείας που έχει υλοποιήσει τα μεγαλύτερα και πιο σύνθετα έργα πληροφορικής στην ελληνική χρηματοοικονομική αγορά, κ. Βασίλης Ψυχογυιός, ανέλυσε το πώς η πληροφορική λειτουργεί ως μέσο ενίσχυσης των πωλήσεων και μείωσης του λειτουργικού κόστους.

Όπως ανέφερε, «ο στόχος μιας εταιρείας πληροφορικής είναι να κάνει consolidate συστήματα, για να είναι πιο αποτελεσματικά και διαχειρίσιμα» και κάνοντας χρήση των υπηρεσιών που διαθέτουμε σήμερα, υπάρχει η δυνατότητα για μεγαλύτερη ευελιξία και υποδομές με πολλαπλές εφαρμογές.

Όπως ανέφερε, «η εμπειρία μάς λέει ότι μπορούμε, με την τεχνολογία και την πληροφορική, να πετύχουμε εντυπωσιακά αποτελέσματα. Σύμφωνα με τον Μπάφετ, «η τεχνολογία είναι δεδομένο ότι θα συνεχίσει να τροφοδοτεί την ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Μέχρι και το τέλος της δεκαετίας του ’90, η πληροφορική ήταν υποστηρικτικό εργαλείο, το 2000 σχετίστηκε άμεσα με το Business και, ως τμήμα, συμμετείχε στην ανάπτυξη των εταιρειών και σήμερα είναι αρκετά άμεση η συνεισφορά της στον τρόπο προσέγγισης των πελατών και στη διαμόρφωση στρατηγικής. Σήμερα είναι επιτακτική ανάγκη να διαχειριστούμε μεγάλο όγκο πληροφοριών επιτυχώς και εδώ χρειάζονται τα πληροφοριακά συστήματα. Επίσης πρέπει να διαχειριστούμε το ρίσκο, να προστατεύσουμε τις επιχειρήσεις από κακόβουλες προσβάσεις και να είμαστε συμβατοί με τα διάφορα κανονιστικά πλαίσια, όπως η Solvency II. Πρέπει να αυξήσουμε την αποτελεσματικότητα μειώνοντας τα κόστη, να απλοποιήσουμε τις διαδικασίες, να αυξήσουμε την ευελιξία και το πόσο γρήγορα προσεγγίζουμε την αγορά, και να δημιουργήσουμε καινούρια αξία». Αξιοποιώντας τις δυνατότητες που παρέχει σήμερα η πληροφορική, μπορούμε να:

•    Είμαστε συμβατοί με τα κανονιστικά πλαίσια
•    Να βελτιώσουμε τον αποτελεσματικό τρόπο επικοινωνίας με τους μεσίτες, τους πράκτορες και τον τελικό πελάτη
•    Να διαχειριστούμε νέα κανάλια πωλήσεων, όπως τα social media
•    Να χρησιμοποιήσουμε mobile devices
•    Να απλοποιήσουμε υποδομές

Υπάρχουν αρκετές In house εφαρμογές και, κάθε φορά που θέλουμε να κάνουμε ένα καινούριο «σχέδιο», δημιουργούμε περιβάλλον εξαρχής. Έχουμε να κάνουμε με σύνθετες υποδομές, που έχουν προκύψει γιατί κάθε φορά εξυπηρετούμε μιαν ανάγκη της επιχείρησης, με μια νέα εφαρμογή, χωρίς να κάνουμε share στα συστήματα που έχουμε. Στο πλαίσιο αυτό χρειάζεται:

•    Μείωση του κόστους, με:

1.    Kεντροποίηση των εφαρμογών
2.    Application delivery εφαρμογές
3.    Μοντέλα που μας επιτρέπουν όσο αναπτύσσεται η εταιρεία τόσο να πληρώνουμε.

•    Μοντερνοποίηση (crm κ.λπ.)
•    Ευλυγισία: να μπορούμε να εξυπηρετήσουμε και τον πελάτη που έχει το tablet
•    Απλοποίηση εσωτερικών διαδικασιών
•    Ενίσχυση ασφάλειας

υποδομές