Πλήρης διαφάνεια για τις ασφαλιστικές και ασφάλεια για τους καταναλωτές

Έχοντας ως πρωταρχικό στόχο να βελτιώνει συνεχώς την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχει θέτοντας στο επίκεντρο της στρατηγικής της την ασφάλεια του καταναλωτή η Glassdrive πέτυχε το 2012 να αναπτύξει την παραγωγή της κατά 10% και να πραγματοποιήσει το στόχο του 15% όσον αφορά το μερίδιο της αγοράς. Ο κ. Κωνσταντίνος Δημητρουλάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Saint-Gobain Autover Hellas μιλάει στο iw για:

- Το πως η Glassdrive κατάφερε να εξελιχθεί στο μεγαλύτερο δίκτυο επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων στην Ελλάδα
- Τον ανταγωνισμό και τους τρόπους με τους οποίους η εταιρεία επιτυγχάνει να διαφοροποιηθεί
- Τους στόχους της εταιρείας για το μέλλον
 


iw? Πείτε μας δυο λόγια για την εταιρεία σας. Από πότε δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά;

Κ.Δ.: Η Glassdrive είναι μια διεθνής αναπτυσσόμενη εταιρεία, που προσφέρει υπηρεσίες επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων αυτοκινήτου. Δραστηριοποιείται σήμερα σε οκτώ ευρωπαϊκές χώρες: την Εσθονία, τη Φινλανδία, την Ελλάδα, την Ιταλία, τη Λιθουανία, τη Νορβηγία, την Πορτογαλία και την Ισπανία. Διαθέτει ένα δίκτυο 500 ιδιόκτητων και franchise σταθμών. Ανήκει στη Saint-Gobain Autover και βασική φιλοσοφία της είναι να επαναφέρει κάθε όχημα στην αρχική του κατάσταση χρησιμοποιώντας μόνο γνήσια ανταλλακτικά.
Πρώτιστος στόχος μας είναι να παρέχουμε τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια των επιβατών. Η ποιότητα είναι άλλωστε και το σήμα κατατεθέν του βασικού προμηθευτή της Glassdrive, της Saint-Gobain Sekurit, του μεγαλύτερου παραγωγού κρυστάλλων αυτοκινήτου στον κόσμο και επίσημου προμηθευτή των αυτοκινητοβιομηχανιών.
Στην Ελλάδα η Glassdrive ξεκίνησε το 2008. Τα πέντε αυτά χρόνια η εταιρεία μας, με την υποστήριξη των ασφαλιστικών εταιρειών, των συνεργατών της, αλλά και των καταναλωτών, κατάφερε να εξελιχθεί στο μεγαλύτερο δίκτυο επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων αυτοκινήτου στην Ελλάδα, παρέχοντας υψηλών προδιαγραφών προϊόντα και υπηρεσίες.
Τα πέντε αυτά χρόνια της πορείας μας, το δίκτυό μας υπερδιπλασιάστηκε σε αριθμό σταθμών εξυπηρέτησης και αριθμεί πλέον 31 επίσημους σταθμούς και πάνω από 80 συνεργαζόμενα συνεργεία σε όλη την Ελλάδα.
Επιπλέον το δίκτυό μας διαθέτει 15 κινητές μονάδες εξυπηρέτησης, προσφέροντας υπηρεσίες στους πελάτες στον χώρο που επιθυμούν, παρέχοντας ευκολία και οικονομία.

iw? Η παραγωγή σας πώς διαμορφώθηκε το 2012;

Κ.Δ.: Το 2012 ήταν μια εξαιρετικά επιτυχημένη χρονιά για την Glassdrive, παρά το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον. Καταφέραμε να αναπτύξουμε την παραγωγή μας κατά 10%, επιτυγχάνοντας τον στόχο μας για μερίδιο αγοράς 15%. Παράλληλα εμπλουτίσαμε το δίκτυό μας με νέους σταθμούς και συνεργάτες, με στόχο να προσφέρουμε όλο το εύρος των υπηρεσιών μας στο σύνολο της ελληνικής επικράτειας.

iw? Πως διαφοροποιείστε έναντι του ανταγωνισμού; Γιατί να επιλέξει τη δική σας εταιρεία ένας πελάτης;

Κ.Δ.: Τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα είναι πολλά. Καταρχάς στην Glassdrive τοποθετούμε μόνο γνήσια ανταλλακτικά, για τα οποία δίνουμε πιστοποιητικό γνησιότητας. Το δίκτυό μας απαρτίζεται από επαγγελματίες εξειδικευμένους τεχνίτες, οι οποίοι εκπαιδεύονται συνεχώς από το παγκόσμιο δίκτυο Glassdrive, έχοντας στα χέρια τους εργαλεία όπως την παγκόσμια κεντρική βάση δεδομένων, με οδηγίες τοποθέτησης ακόμα και των πιο απαιτητικών κρυστάλλων.
Κατοχυρώνουμε δε το αποτέλεσμα της εργασίας μας με εγγύηση εργασίας εφ’ όρου ζωής. Παράλληλα προσφέρουμε εγγύηση προϊόντος με δικαίωμα άμεσης αντικατάστασης σε περίπτωση αποδεδειγμένου κατασκευαστικού ελαττώματος, ενώ δεσμευόμαστε και εξυπηρετούμε τον πελάτη μας εντός 24 ωρών από την αναγγελία του συμβάντος.
Τέλος, διαθέτουμε το μεγαλύτερο δίκτυο σταθμών εξυπηρέτησης και συνεργαζόμαστε με όλες τις μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες, αναλαμβάνοντας τη γραφειοκρατική διαδικασία για λογαριασμό των πελατών μας. Θεωρώ όμως ότι το βασικότερο πλεονέκτημά μας είναι η προτεραιότητα που δίνουμε στην ασφάλεια των πελατών μας.

iw? Διαπιστώνετε πως οι καταναλωτές ενδιαφέρονται για την ασφάλιση θραύσης κρυστάλλων; Τι κάνετε για να ενημερωθούν;

Κ.Δ.: Η ασφάλιση θραύσης κρυστάλλων είναι μια συμπληρωματική κάλυψη, η οποία αφορά τη ζημιά που θα προκληθεί στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου – είτε στο εμπρόσθιο είτε στο οπίσθιο – καθώς και στα πλαϊνά κρύσταλλα του αυτοκινήτου και στις ηλιοροφές. Η κάλυψη αυτή ενδιαφέρει τους καταναλωτές, καθώς έχουν τη δυνατότητα χρήσης της σε περίπτωση ζημιάς, μιας και η αντικατάσταση ή επισκευή του σπασμένου κρυστάλλου πραγματοποιείται χωρίς άλλες διαδικασίες και χωρίς να πληρώσουν. Το δίκτυο της Glassdrive, διατηρώντας συνεργασία με όλες σχεδόν τις ασφαλιστικές εταιρείες, καλύπτει απόλυτα τους Έλληνες καταναλωτές.
Οι τελευταίοι μπορούν να ενημερωθούν είτε από την ασφαλιστική τους εταιρεία είτε από τον ασφαλιστικό τους σύμβουλο είτε από την ιστοσελίδα μας, αλλά και από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το facebook και το twitter. Επιπλέον, η εταιρεία μας ενημερώνει τους καταναλωτές μέσω τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών διαφημίσεων, αλλά και από ένα πλήθος άλλων διαφημιστικών και προωθητικών ενεργειών.

iw? Συνεργάζεστε με όλες τις εταιρείες;

Κ.Δ.: Στην Glassdrive ερχόμαστε καθημερινά σε επαφή τόσο με τους τελικούς καταναλωτές όσο και με τις ασφαλιστικές εταιρείες, τις οποίες αντιμετωπίζουμε ως συνεργάτες και αρωγούς στο έργο μας. Ο στόχος μας με τους συνεργάτες μας – τις ασφαλιστικές εταιρείες – είναι η πλήρης διαφάνεια, η οποία επιτυγχάνεται μέσω της κεντρικής διαχείρισης και τιμολόγησης των ζημιών, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της κάθε ασφαλιστικής εταιρείας και της εποπτικής αρχής.
Η Glassdrive συνεργάζεται με τις περισσότερες και μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες. Ενδεικτικά, θα αναφέρω την Interamerican, την Groupama Φοίνιξ, τη Μινέττα, την Εθνική, την Ευρωπαϊκή Πίστη, την Interlife, την Interasco, την AIG, την «Αιγαίον», κ.ά.

iw? Ποιες υπηρεσίες παρέχετε προς τον καταναλωτή; Σκέφτεστε να αλλάξετε κάτι;

Κ.Δ.: Πέρα από την επισκευή παρμπρίζ και την αντικατάσταση κρυστάλλων, η Glassdrive προσφέρει τις εξής υπηρεσίες στους πελάτες της:

– Εφαρμογή Aquacontrol: Μια υδροαπωθητική επίστρωση, που βελτιώνει την άνεση και την ορατότητα του οδηγού σε όλες τις καιρικές συνθήκες.
– Τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών: Μια μεμβράνη που απορροφά τη θερμότητα, με στόχο να διατηρεί δροσερό το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Προσφέρει προστασία UV, εξοικονομεί ενέργεια και προστατεύει την ιδιωτικότητα.
– Επισκευή φαναριών: Επισκευή βαθιών εκδορών, λείανση φθαρμένων επιφανειών και στίλβωση των θολών φαναριών για να ανακτήσουν την καθαρή και διαυγή εμφάνισή τους.
– Αντικατάσταση υαλοκαθαριστήρων

Βασική μας προτεραιότητα είναι να προσπαθούμε πάντοτε να βελτιώνουμε το εύρος και το επίπεδο των υπηρεσιών μας προς τους πελάτες μας, ανταποκρινόμενοι δημιουργικά στις νέες συνθήκες της αγοράς.

iw? Ποιοι είναι οι στόχοι σας για το μέλλον;

Κ.Δ.: Σκοπεύουμε να παραμείνουμε προσηλωμένοι στους στόχους μας, που είναι η συνεχής βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών μας τόσο προς τους πελάτες μας όσο και προς τους συνεργάτες μας – τις ασφαλιστικές εταιρείες. Σε συνεργασία με το παγκόσμιο δίκτυο Glassdrive, αναπτύσσουμε νέες υπηρεσίες για τους πελάτες μας, ώστε να ικανοποιούμε κάθε ανάγκη τους. Τέλος θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε νέα συστήματα ποιότητας και εξυπηρέτησης των πελατών μας, που δίνουν προστιθέμενη αξία στους συνεργάτες μας και μας διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό.

 
Βιογραφικές πληροφορίες

Ο Κωνσταντίνος Δημητρουλάκης γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1965. Σπούδασε διοίκηση επιχειρήσεων και marketing στο Deree College και είναι κάτοχος πτυχίου αγγλικής φιλολογίας από το Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Διαθέτει εικοσαετή εμπειρία στον χώρο των πωλήσεων και του marketing και έχει διατελέσει διευθυντικό στέλεχος σε μεγάλες πολυεθνικές και ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς του αυτοκινήτου και των κατασκευών.

Τον Φεβρουάριο του 2010 ανέλαβε τη θέση του Market Development Manager στη Saint-Gobain Autover Hellas, ενώ από τον Σεπτέμβριο του 2011 κατέχει τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρείας.