Interamerican: 100 εκατ. οι αποζημιώσεις στο πρώτο τετράμηνο του 2012

Η πολιτική εστίασης της Interamerican στον πελάτη, με εφαρμογή σε όλες τις πτυχές διαχείρισης της σχέσης μαζί του, έχει ως «αιχμή» την άμεση και δίκαιη λειτουργία αποζημιωτικών διαδικασιών. Η εταιρεία κατά το πρώτο τετράμηνο του έτους έχει καταβάλει συνολικά 99,76 εκατ. ευρώ σε ασφαλισμένους και δικαιούχους, σε όλους τους κλάδους των δραστηριοτήτων της, σε 125.138 περιπτώσεις.  

Όπως δηλώνει χαρακτηριστικά ο Γ. Κώτσαλος, διευθύνων σύμβουλος της Interamerican, «η συνέπεια της εταιρείας στις αποζημιώσεις διασφαλίζεται από παγιωμένες βέλτιστες πρακτικές διαφάνειας και αξιοπιστίας και τυποποιημένες διαδικασίες, βασισμένες στην τεχνολογία. Η πελατοκεντρική πολιτική συνδέεται με ένα σύγχρονο μοντέλο διαχείρισης παραπόνων που στηρίζεται στο πρότυπο ISO 10002:2005 και με καινοτόμες εφαρμογές underwriting».

Ειδικότερα, κατά το πρώτο τετράμηνο η εταιρεία αποζημίωσε στον κλάδο ζωής με 48,07 εκατ. ευρώ 19.700 περιπτώσεις –θανάτων, λήξης συμβολαίων, ανικανοτήτων και εξαγορών- ενώ στον κλάδο Υγείας κατέβαλε 18,84 εκατ. σε 59.596 περιπτώσεις, με τις καταβολές για νοσοκομειακά να φθάνουν τα 6,46 εκατ. και για καλύψεις προγραμμάτων Medisystem τα 11,76 εκατ. Στους κλάδους Γενικών Ασφαλειών η INTERAMERICAN πλήρωσε 24,92 εκατ. σε 20.903 περιπτώσεις, με τις αποζημιώσεις στον κλάδο αυτοκινήτου να φθάνουν στα 21,81 εκατ. ευρώ. Για ομαδικά συμβόλαια ζωής, υγείας, συνταξιοδοτικά και ζημιών η εταιρεία κατέβαλε 7,93 εκατ. ευρώ σε 24.939 δικαιούχους.