Συμπληρωματικές ενέργειες στον νόμο για τα ανασφάλιστα

Στη επίλυση ουσιαστικών θεμάτων που σχετίζονται με τον νόμο που βάζει τέλος στα ανασφάλιστα οχήματα, κινείται η ασφαλιστική αγορά προκειμένου να ρυθμίσει βασικές παραμέτρους που συντείνουν στην ολοκλήρωσή του.

Κατά τις πληροφορίες του iw η πρώτη μέριμνα των αρμοδίων της ασφαλιστικής αγοράς σε συνεργασία με την πολιτεία είναι να ξεκαθαρίσει η βάση δεδομένων  των ανασφάλιστων, από εξαιρέσεις όπως: διπλωματικά οχήματα, αυτοκίνητα του δημοσίου,  οχήματα της ΕΥΠ και της Αστυνομίας που δεν είναι υποχρεωμένα να φέρουν σήμα ασφάλισης. Με το ξεκαθάρισμα θα αρχίσει τάχιστα  η αποστολή των σημειωμάτων σε όσους επιμένουν να μην ασφαλίζουν το όχημά τους παρά την υποχρέωση που έχουν από το νόμο.

Ταυτόχρονα βασικό στοιχείο για την εφαρμογή της νομοθεσίας είναι να σχεδιαστεί και η ηλεκτρονική φόρμα του παραβόλου το οποίο θα πληρώσουν όσοι είναι ανασφάλιστοι. Στόχος είναι να μπορεί να τυπώνεται το σχετικό έγγραφο από τον υπολογιστή και με αυτό να μεταβαίνει ο υπόχρεος στις αρμόδιες υπηρεσίες για την πληρωμή του.

Στο μεταξύ, αντιδράσεις έχει προκαλέσει σε μερίδα εταιρειών ενοικίασης αυτοκινήτων η ρύθμιση περί των ανασφάλιστων οχημάτων, καθότι κατά τις πληροφορίες φαίνεται, τουλάχιστον σε ότι αφορά επιχειρήσεις μικρότερους βεληνεκούς, ότι διατηρούσαν ανασφάλιστο μέρος του στόλου τους, φορτώνοντας σε αυτόν κάθε τροχαίο το οποίο προκαλούσαν οι πελάτες τους ανεξάρτητα από τα οχήματα τα οποία οδηγούσαν.

Το στοιχείο αυτό ερευνάται και από τις αρμόδιες αρχές προκειμένου να υπάρξουν ενέργειες.
Στα οξύμωρα της υπόθεσης των ανασφάλιστων οχημάτων περιλαμβάνονται και αναφορές, σύμφωνα με τις οποίες ορισμένοι κάτοχοι οχημάτων θεώρησαν ότι με την τροπολογία περί ανασφάλιστων κατέστη –για πρώτη φορά- υποχρεωτική η ασφάλιση των αυτοκινήτων, καθότι, όπως αποδείχθηκε, δεν γνώριζαν ότι το σημερινό πλαίσιο τέθηκε σε ισχύ το 1976.