MetLife Alico: Βράβευση των κορυφαίων ασφαλιστών για το 2012

Στην καλαίσθητη εκδήλωση η οποία πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής υπό τους μελωδικούς ήχους της χορωδίας του Μουσικού Σχολείου Βόλου, βραβεύτηκαν οι ασφαλιστές της Metlife Alico με τις καλύτερες επιδόσεις για το 2012 σε κάθε επιμέρους κλάδο (προσωπικού ατυχήματος, αμοιβαίων κεφαλαίων, ζωής κλπ.) όπως επίσης και οι καλύτεροι διευθυντές και συντονιστές ομάδας του ομίλου.

“Ο στόχος του ευρωπαϊκού μέσου όρου  διείσδυσης των ασφαλιστικών υπηρεσιών στην ελληνική αγορά περνάει μέσα από το κλίμα εμπιστοσύνης, διαφάνειας, απόρριψης κακών πρακτικών και γενικότερα από την προώθηση του υγιούς ανταγωνισμού στην ελληνική ασφαλιστική αγορά”. Αυτό τόνισε ο Γενικός Διευθυντής της MetLife Alico στην Ελλάδα, Δημήτρης Μαζαράκης στο πλαίσιο εκδήλωσης για την βράβευση των καλύτερων ασφαλιστών της εταιρείας το 2012. 

Ο κ. Μαζαράκης είπε επίσης στην ομιλία του ότι παρά τα θετικά σημάδια και την άρση αβεβαιότητας που επιτεύχθηκαν το 2012, η φετινή χρονιά είναι και αυτή ιδιαίτερα κρίσιμη για την ελληνική οικονομία και τη χώρα. «Χρειάζεται προσαρμογή στις σύγχρονες απαιτήσεις. Οι οργανισμοί που δεν προσαρμόζονται, εξαφανίζονται» συμπλήρωσε ο κ. Μαζαράκης, δίνοντας σαν χαρακτηριστικό παράδειγμα την Kodak.

Στην καλαίσθητη εκδήλωση η οποία πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής υπό τους μελωδικούς ήχους της χορωδίας του Μουσικού Σχολείου Βόλου, βραβεύτηκαν οι ασφαλιστές με τις καλύτερες επιδόσεις για το 2012 σε κάθε επιμέρους κλάδο (προσωπικού ατυχήματος, αμοιβαίων κεφάλαιων, ζωής κλπ.) όπως επίσης και οι καλύτεροι διευθυντές και συντονιστές ομάδας του ομίλου. 

Τα κριτήρια με τα οποία βραβεύτηκαν οι ασφαλιστές, σύμφωνα με τον κ. Μελέτη Φουσκαρή Διευθυντή Marketing και Επικοινωνίας της Metlife-Alico δεν είναι μόνο ποσοτικά δηλαδή με βάση το ύψος της παραγωγής, αλλά και ποιοτικά, δηλαδή αφορούν και στη διάρκεια που επιδεικνύει ο ασφαλιστής στην παραγωγή, στην ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει, τη σοβαρότητα του κλπ.

Πάντως, για το 2013 η MetLife Alico σχεδιάζει στην Ελλάδα δυναμική προώθηση του ονόματός της, όπως και των προγραμμάτων της, ενώ προγραμματίζει την έκδοση και νέων προϊόντων στον κλάδο Ζωής, τα οποία σε μεγάλο βαθμό θα διαφοροποιηθούν έναντι όσων διακινεί σήμερα στην αγορά.