ΕΙΑΣ: Τηλεφωνικός χειρισμός πελατών σε περίοδο κρίσης

Το Σεμινάριο θα είναι διάρκειας 12 εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ, Λ. Συγγρού 106, στον 5ο όροφο:

• Τετάρτη 24 Απριλίου: 09.00 – 15.45 &
• Πέμπτη 25 Απριλίου: 16.30 – 19.45
 
Εισηγήτρια του Σεμιναρίου θα είναι η κα Ουρανία Τσάβαλου – Σύμβουλος επιχειρήσεων.

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι :
Η ανταπόκριση των στελεχών που θα το παρακολουθήσουν, στη νέα πραγματικότητα η οποία καθιστά απαραίτητη τη βελτίωση και την αλλαγή στην τηλεφωνική επικοινωνία. Οι πελάτες έχουν δυσκολέψει σημαντικά, και αυτό είναι κάτι που το ζουν τα στελέχη καθημερινά.  Το σεμινάριο θα επικεντρωθεί στο δύσκολο πελάτη και στο πως θα παραμείνει ικανοποιημένος από τις υπηρεσίες μας παρόλο που ενδεχομένως να μην έχει γίνει αυτό που ζητάει.
 Μετά το σεμινάριο τα στελέχη θα έχουν:
• Μάθει να χειρίζονται πρώτα από όλα τον εαυτό τους σχετικά με την αυτοδιαχείρισή τους αλλά και την αυτογνωσία τους.
• Βελτιώσει τις τεχνικές εξυπηρέτησης από το τηλέφωνο με το σημερινό βαθμό δυσκολίας.
• Αντιληφθεί τους ψυχολογικούς ρόλους που παίρνουν με τον πελάτη και πως θα το αποφύγουν.

Το Σεμινάριο απευθύνεται:

• Σε όλους τους υπαλλήλους και τα στελέχη των ασφαλιστικών εταιριών & επιχειρήσεων.
• Σε στελέχη τα οποία εργάζονται σε κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call center)
• Σε διαμεσολαβούντες όλων των κατηγοριών (διοικητικούς υπαλλήλους ή / και πωλητές).
• Σε πραγματογνώμονες.
• Σε όλους όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του Σεμιναρίου.

Ενδεικτικά αναφέρουμε τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου:
• Ποιος είναι ο ρόλος που συνήθως παίζουμε στις συναλλαγές μας
• Είμαι θύτης, θύμα ή σωτήρας?
• Τι σημαίνει συμπεριφορά ενήλικα στις συναλλαγές με τους άλλους
• Δεξιότητες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
• Δύσκολοι πελάτες από το τηλέφωνο
• Εφαρμόσιμες λύσεις για τα καθημερινά προβλήματα όπως  ο φόρτος γραμμών, οι δύσκολοι πελάτες κλπ.

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Πέμπτη 18 Απριλίου 2013 .
 

Ενδοεπιχειρησιακή Εκπαίδευση
Σας ενημερώνουμε ότι το ΕΙΑΣ, έχει τη δυνατότητα σχεδιασμού και υλοποίησης με θεματολογία κατ’ επιλογήν, για τα στελέχη διαφόρων εταιριών και ενδοεπιχειρησιακά.
Το ΕΙΑΣ μπορεί να προσαρμόσει το συγκεκριμένο πρόγραμμα καθώς και όλα τα εκπαιδευτικά του προγράμματα στο επίπεδο των γνώσεων, ιδιαιτεροτήτων και συγκεκριμένων αναγκών για εκπαίδευση του διοικητικού και παραγωγικού δυναμικού κάθε επιχείρησης.

Δικαίωμα Συμμετοχής:
• 150€   για τα μέλη του Ε.Ι.Α.Σ. και
• 200€   για τα μη μέλη.

Για τις Εταιρίες – Μέλη που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή σε αυτό το Σεμινάριο, τα δίδακτρα διαμορφώνονται ως εξής:

• €130  (από 3 – 5 άτομα)
• €100  (άνω των 5 ατόμων)

Για τις Εταιρίες μη Μέλη που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή σε αυτό το Σεμινάριο, τα δίδακτρα διαμορφώνονται ως εξής:

• €170  (από 3 – 5 άτομα)
• €140  (άνω των 10 ατόμων)

Το Δικαίωμα Συμμετοχής
Το Δικαίωμα Συμμετοχής μπορείτε να καταβάλετε με την κατάθεση της Αίτησης Συμμετοχής στα γραφεία του ΕΙΑΣ ή να το καταθέσετε στην επωνυμία «Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών» στην ALPHA BANK, αρ. λογ/σμού: 114-00-2786006633, IBAN: GR 81 0140 1490 1140 0278 6006 633 ή στην ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, αρ.λογ/σμού: 142/48003627,
IBAN: GR 65 0110 1420 0000 1424 8003 627  και να μας στείλετε με fax αντίγραφο του καταθετηρίου στον αριθμό 210 92.19.917.

ΟΑΕΔ
Σας ενημερώνουμε πως οι υπηρεσίες μας μπορούν να επιδοτηθούν μέσω του ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ.  Ο  ΟΑΕΔ παρέχει στις Εταιρείες τη δυνατότητα εκπαίδευσης του προσωπικού τους, εκμεταλλευόμενες το 0,45% από τις εργοδοτικές εισφορές. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο site του ΟΑΕΔ http://laek.oaed.gr
Για συμπληρωματικές πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στη γραμματεία του ΕΙΑΣ  στα τηλέφωνα: 210 92.19.660 – 684, E-mail: eiasinfo@eias.gr, eias@ath.forthnet.gr.