ΕΙΑΣ: Διαχειρίση αιτιάσεων και δυσαρεστημένων πελατών

Το Σεμινάριο θα είναι διάρκειας 10 εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ, Λ. Συγγρού 106, στον 5ο όροφο:
•    Τρίτη 2 Απριλίου: 10.00 – 14.15 &
•    Πέμπτη 4 Απριλίου: 16.00 – 20.15

Εισηγήτριες θα είναι οι κυρίες Κωνσταντίνα Λόντου – Νομικός, Δ/ντρια Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων και Ουρανία Τσάβαλου – Σύμβουλος επιχειρήσεων.

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι :
Η ενημέρωση όλων των εμπλεκομένων στην ασφαλιστική επιχείρηση για τον τρόπο Διαχείρισης των Αιτιάσεων, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της Κοινοτικής και ελληνικής νομοθεσίας στα πλαίσια της καλής λειτουργίας της ασφαλιστικής επιχείρησης. Επίσης ποιές είναι οι απαιτήσεις σε οργανωτικές δομές στα πλαίσια του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας της Ασφαλιστικής Επιχείρησης  και τέλος οι κυρώσεις που προβλέπονται για αυτούς που αδυνατούν να προσαρμοσθούν .

Το Σεμινάριο απευθύνεται:
•    Σε όλα τα στελέχη των Ασφαλιστικών Εταιρειών, μέλη Δ.Σ., Υπευθύνους Κανονιστικού Ελέγχου, Επικεφαλής Διαχείρισης Αιτιάσεων.
•    Επίσης στο πεδίο εφαρμογής αυτής της πράξης υπάγονται τόσο οι υπεύθυνοι Υποκαταστημάτων Ασφαλιστικών Εταιριών Ε.Ε. και Τρίτων Χωρών καθώς και τα Στελέχη Αλληλασφαλιστικών Συνεταιρισμών του άρθρου 35 παρ. 4 & .5  του ν.δ. 400/1970.
•    Σε στελέχη επιχειρήσεων που έχουν σαν αντικείμενο την εξυπηρέτηση πελατών, είτε σε επίπεδο κεντρικών υπηρεσιών είτε σε επίπεδο δικτύου.
•    Σε όλους όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του Σεμιναρίου.
Ενδεικτικά αναφέρουμε τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου:

I.    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΙΤΙΑΣΕΩΝ

•    Πεδίο εφαρμογής της Πράξης του Διοικητή
•    Κατευθυντήριες γραμμές ΕΙΟPA
•    Έννοιες & Βασικοί  Ορισμοί
•    Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας & Πολιτική Διαχείρισης Αιτιάσεων
•    Οργανωτικές Υποχρεώσεις των Εταιρειών
•    Διαδικασία και τρόπος Διαχείρισης
•    Έκθεση  &  Ελάχιστα στοιχεία αυτής

II.    ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ  ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ
•    Διαχείριση αιτιάσεων πελατών σχετικά με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο τους ή με τις υπηρεσίες ασφάλισης που τους παρέχονται
•    Δεξιότητες διαχείρισης δηλώσεων δυσαρέσκειας των πελατών
•    Διερεύνηση αιτιάσεων
•    Η έννοια του εσωτερικού και του εξωτερικού πελάτη
•    Η Ενεργητική Ακοή και οι αιτιάσεις
•    Μεταφορά πληροφοριών για τις αιτιάσεις με απλή και κατανοητή γλώσσα
•    Χειρισμός δύσκολων πελατών
Δικαίωμα Συμμετοχής:
•    180€   για τα μέλη του Ε.Ι.Α.Σ. και
•    230€   για τα μη μέλη.

Για τις Εταιρίες – Μέλη που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή σε αυτό το Σεμινάριο, τα δίδακτρα διαμορφώνονται ως εξής:
•    150€  (από 3 – 5 άτομα)
•    120€  (άνω των 5 ατόμων)

Για τις Εταιρίες μη Μέλη που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή σε αυτό το Σεμινάριο, τα δίδακτρα διαμορφώνονται ως εξής:
•    200€  (από 3 – 5 άτομα)
•    160€  (άνω των 5 ατόμων)
Το Δικαίωμα Συμμετοχής
Το Δικαίωμα Συμμετοχής μπορείτε να καταβάλετε με την κατάθεση της Αίτησης Συμμετοχής στα γραφεία του ΕΙΑΣ ή να το καταθέσετε στην επωνυμία «Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών» στην ALPHA BANK,  αρ. λογ/σμού: 114-00-2786006633, IBAN: GR 81 0140 1490 114002786006633 ή στην ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, αρ.λογ/σμού: 142/48003627, IBAN: GR 65 0110 1420 0000 1424 8003 627  και να μας στείλετε με fax αντίγραφο του καταθετηρίου στον αριθμό 210 92.19.917.

ΟΑΕΔ
Σας ενημερώνουμε πως οι υπηρεσίες μας μπορούν να επιδοτηθούν μέσω του ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ.  Ο  ΟΑΕΔ παρέχει στις Εταιρείες τη δυνατότητα εκπαίδευσης του προσωπικού τους, εκμεταλλευόμενες το 0,45% από τις εργοδοτικές εισφορές. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο site του ΟΑΕΔ http://laek.oaed.gr
Για συμπληρωματικές πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται: στα τηλέφωνα του ΕΙΑΣ: 210 92.19.660 – 684, E-mail: eiasinfo@eias.gr, eias@ath.forthnet.gr.

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013.