Δύο νέα σεμινάρια από το ΕΙΑΣ

1. Τεχνικές πωλήσεων για νικητές

Το Σεμινάριο θα είναι διάρκειας  6 εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ, Λ. Συγγρού 106, στον 5ο όροφο:
• Τρίτη 26 Φεβρουαρίου: 15.30-20.30
 Εισηγήτρια του Σεμιναρίου θα είναι η κα Κατερίνα Φραγκούλη – Καθηγήτρια – Εισηγήτρια Σεμιναρίων.
Σκοπός του Σεμιναρίου είναι :
•    Να μεταδώσει στους συμμετέχοντες όλα τα στοιχεία εκείνα που θα τους βοηθήσουν να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση, αυτοπαρακίνηση, αυτοπειθαρχία και αυτοπροβολή. Να εφοδιάσει τους συμμετέχοντες με σύγχρονες τεχνικές πωλήσεων και να τους κάνει να κερδίζουν τις πωλήσεις με το αίσθημα του Νικητή.
Το Σεμινάριο απευθύνεται:
• Σε κάθε πωλητή που αγαπάει τον χώρο των πωλήσεων και επιθυμεί να βελτιώνει τις επιδόσεις του στις πωλήσεις.
• Σε όλους τους υπαλλήλους και τα στελέχη των ασφαλιστικών εταιριών & επιχειρήσεων.
• Σε διαμεσολαβούντες όλων των βαθμίδων διαμεσολάβησης.
• Σε πραγματογνώμονες.
• Σε όλους όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα  του Σεμιναρίου.

Ενδεικτικά αναφέρουμε τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου:
• Εισαγωγή στο Marketing
- Η πώληση με την προσωπική επικοινωνία
- Η πώληση σαν τέχνη και σαν επιστήμη
- Ο ρόλος του πωλητή
- Ο πρωταγωνιστικός ρόλος του πωλητή στην αύξηση της παραγωγικότητας της επιχείρησης

•Τεχνικές Πωλήσεων
- Επικοινωνία, Γλώσσα σώματος
- Τύποι συμπεριφοράς
- Πώληση ανάλογη με την προσωπικότητα του αγοραστή/πελάτη
- Τα 10 στάδια των πωλήσεων
- Αντιμετώπιση όλων των αντιρρήσεων των πελατών

• Ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση πελατών στην πράξη
- Παίξιμο ρόλων μεταξύ των συμμετεχόντων
- Συζήτηση εμπειριών – διάλογος ιδεών

• Μετατροπή του service σε πηγή εξεύρεσης πελατών
- Πρακτικοί τρόποι και υποδείξεις

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

                 
2. Πώς να κάνετε επιτυχημένες πωλήσεις
(SUCCESS IS OUR BEST “D.E.A.L”)

Το Σεμινάριο θα είναι διάρκειας  6 εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ, Λ. Συγγρού 106, στον 5ο όροφο:
•     Δευτέρα 4 Μαρτίου: 15.30-20.30
•  Εισηγητές του Σεμιναρίου θα είναι η κα Κατερίνα Φραγκούλη – Καθηγήτρια – Εισηγήτρια Σεμιναρίων και οι συνεργάτες κ.κ. Μιλτιάδης Γέμος – Σύμβουλος επιχειρήσεων με εξειδίκευση στα Call Center και Δημήτρης Νικολάου – Αθλίατρος με εξειδίκευση στον πρωταθλητισμό.

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι :
• Να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να μετατρέψουν τις γνώσεις και τα ταλέντα τους σε «όχημα» για την επιτυχία.
• Παράλληλα το Εργαστήριο με ποικίλους διαδραστικούς τρόπους θα προτείνει νέες τεχνικές πωλήσεων, προσαρμοσμένες στη δυσχερή οικονομική κατάσταση της αγοράς και θα παρακινήσει όλους όσους το παρακολουθήσουν να κάνουν ένα νέο και αισιόδοξο ξεκίνημα στη σταδιοδρομία τους σύμφωνα με την Αγγλική παροιμία «ΞΕΚΙΝΑ από εκεί που είσαι αλλά ΜΗ ΜΕΝΕΙΣ εκεί που είσαι.

Το Σεμινάριο απευθύνεται:
• Σε κάθε ελεύθερο επαγγελματία που επιθυμεί ν΄αυξήσει την παραγωγικότητα του και είναι ιδιαίτερα απαραίτητο στους ασφαλιστικούς συμβούλους που επιθυμούν να κάνουν επικαιροποίηση των γνώσεων και των δεξιοτήτων τους ώστε παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία της εποχής, να διατηρήσουν και να αναπτύξουν το πελατολόγιο τους.
Εκπαιδευτικές μέθοδοι:
• Σύγχρονα οπτικοακουστικά μέσα – εκπαιδευτικές ταινίες
• Role playing
• Case studies

Ενδεικτικά αναφέρουμε τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου:

Ανάπτυξη STEP BY STEP ΤΟΥ «DEAL» της ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ
- Difference  = Διαφοροποίηση.  Πώς θα δημιουργήσετε την ειδοποιό σας Διαφορά σε σχέση με τον Ανταγωνισμό (Added value)
- Efficiency = Επαγγ. Επάρκεια. Πώς θ’ αποκτήσετε πλήρη επαγγελματική επάρκεια (προσαρμοσμένες τεχνικές πωλήσεων, μετατροπή του τηλεφώνου από μέσου επικοινωνίας σε μέσον διαρκούς εξεύρεσης υποψηφίων πελατών.  Πως το ποιοτικό service, το cross selling και η αξιοποίηση των κέντρων επιρροής μπορούν να διευρύνουν το ήδη υπάρχον πελατολόγιο.
- Attitude = Νοοτροπία. Πώς η Νικηφόρα Στάση Ζωής μπορεί να παρακινήσει και να δραστηριοποιήσει τον Ασφαλιστικό Σύμβουλο σε πείσμα κάθε αρνητικής επίδρασης του περιβάλλοντος – Εξυπνες Αποφάσεις για μία νέα Αρχή.
- Loyalty = Δέσμευση.  Θετική Αυτοεκτίμηση:  Κορυφαία ιδιότητα για Κορυφαίους Ασφ. Συμβούλους.  Πως η αυτοεκτίμηση δημιουργεί τη «δέσμευση» απέναντι α) στον εαυτό μας για επιτυχία  β) στους στόχους μας απέναντι στο Υπ/μα και στην Εταιρία μας  γ) στον πελάτη για να αποφασίσει να δεσμευθεί την υπόσχεσή του και να μας εξασφαλίσει νέες συστάσεις.  

Για συμπληρωματικές πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στη γραμματεία του ΕΙΑΣ  στα τηλέφωνα: 210 92.19.660 – 684, E-mail: eiasinfo@eias.gr, eias@ath.forthnet.gr.