Οι μεσίτες πρέπει να «πλησιάσουν» τους χρήστες του διαδικτύου

Οι μεσίτες ασφαλίσεων δεν αξιοποιούν τις δυνατότητες που τους προσφέρει το διαδίκτυο, που αποτελεί την πλέον σύγχρονη μορφή επικοινωνίας αλλά και σημαντικό κανάλι προώθησης υπηρεσιών και προϊόντων. 

Αυτό προκύπτει από πρόσφατη έρευνα στο Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με την οποία οι μεσίτες αποτυγχάνουν να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη του ιντερνετ. Συγκεκριμένα το 25% των μεσιτών δεν προτείνει ένα συγκεκριμένο τρόπο επικοινωνίας για τους πελάτες του ενώ το 21% χάνει το διαδικτυακό επισκέπτη μην μπορώντας να τον παραπέμψει στην επίσημη ιστοσελίδα του.  

Όπως αναφέρει ο κ. Brian McNamara, business development manager στη DataDrive «οι μεσίτες πρέπει να πλησιάσουν τους χρήστες του διαδικτύου. Η προώθηση υποχρεωτικών από το νόμο προιόντων, όπως είναι η ασφάλιση αυτοκινήτου είναι εύκολη όταν η σχέση πελάτη-μεσίτη ακολουθεί σωστά βήματα όπως την επαφή με τον πελάτη, την τακτική ενημέρωση και την πληροφόρηση. Και αυτό γίνεται πιο εύκολο με τη χρήση της τεχνολογίας που έχουν σήμερα τα κινητά τηλέφωνα. Πάνω από τους μισούς χρήστες συσκευών smartphone δέχονται με προθυμία να λαμβάνουν ενδιαφέροντα μηνύματα στο κινητό τους».