Ολυμπιακη Ζυθοποιία: Αναμένει αύξηση τζίρου 80% ΤΟ 2012

H Ολυμπιακή Ζυθοποιία, την τρέχουσα χρονιά, σημείωσε σημαντική επίδοση, καθώς αναμένεται να κλείσει το 2012 με μερίδιο λίγο υψηλότερο από 12%, ξεπερνώντας τον στόχο που είχε αρχικά τεθεί και αφορούσε σε προσέγγιση μεριδίου γύρω στο 10%.

Η εκτίμηση για το σύνολο της αγοράς είναι ότι και φέτος θα κλείσει μονοψήφια πτωτικά, ακολουθώντας την ύφεση της ελληνικής οικονομίας με αντισταθμιστικούς, όμως, παράγοντες την τουριστική κίνηση, την παράταση της καλοκαιρίας και τις έντονες προωθητικές ενέργειες από όλες τις εταιρείες του κλάδου, τόσο στη ζεστή όσο και στην κρύα αγορά. 

Εντός του 2012, και για ακόμη μία χρονιά, η τάση ανόδου της ζεστής αγοράς έναντι της κρύας συνεχίστηκε, ενώ στη ζεστή αγορά σημαντική πτώση εμφάνισε το ποσοστό των private labels – από τις λίγες κατηγορίες προϊόντων όπου παρατηρείται πτώση – κυρίως λόγω των εντατικών προωθητικών ενεργειών στα επώνυμα brands. 

H Ολυμπιακή Ζυθοποιία, την τρέχουσα χρονιά, σημείωσε εξαιρετική επίδοση και αναμένεται να κλείσει το 2012 με μερίδιο λίγο υψηλότερο από 12%, ξεπερνώντας τον στόχο που είχε αρχικά τεθεί και αφορούσε σε προσέγγιση μεριδίου γύρω στο 10%.
Ο αναμενόμενος τζίρος της εταιρείας για το 2012 ανέρχεται σε περίπου 45 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 80% περίπου, σε σχέση με την περσινή χρονιά. 

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αναμένει αντίστοιχη αύξηση των EBITDA, ενώ και τα κέρδη προ φόρων για το 2012 αναμένονται για πρώτη φορά είναι θετικά.

Επενδύσεις

Εντός του 2012, το επενδυτικό πλάνο των 4 εκατ. ευρώ της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας υλοποιήθηκε πλήρως, όπως είχε προγραμματιστεί. Οι επενδύσεις αυτές αφορούσαν σε προσθήκες στον εξοπλισμό παραγωγής, για την παραγωγή του νέου προϊόντος της εταιρείας (FIX Dark) και σε υλικά ανάπτυξης των πωλήσεων στα τελικά σημεία κατανάλωσης. 

Η μαύρη premium lager FIX Dark λανσαρίστηκε στην ελληνική αγορά από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία το Φεβρουάριο του 2012, εμφιαλωμένη αποκλειστικά στην παραδοσιακή one way φιάλη FIX των 330 ml. 

Ο στόχος πωλήσεων που τέθηκε από την εταιρεία για το 2012 ήταν τα 10.000 εκατόλιτρα, ο οποίος και επετεύχθη από πολύ νωρίς, γι’ αυτό άλλωστε και το προϊόν σημείωσε έλλειψη κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. 

Στο πλαίσιο της μεγάλης απήχησης της FIX Dark, αξίζει παράλληλα να αναφερθεί ότι για το διάστημα του τριμήνου (Απρίλιος – Ιούνιος 2012), όσον αφορά στη ζεστή αγορά, το προϊόν κατέκτησε την 1η θέση μεριδιακά στην υποκατηγορία «φιάλη 330 ml», με συμμετοχή 20,8% σε όγκο και 21,8% σε αξία (στοιχεία Nielsen). 

Βάσει αυτών των αποτελεσμάτων, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχει ήδη λανσάρει νέα συσκευασία για τη FIX Dark, που αντιστοιχεί σε μεταλλικό κουτί 330 ml, κυρίως για τις ανάγκες της οικιακής κατανάλωσης. 

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία ξεκίνησε την υλοποίηση του προγράμματος συμβολαιακής καλλιέργειας κριθαριού το φθινόπωρο του 2011, με τον πρώτο της πειραματικό αγρό, έκτασης 200.000 τ.μ., στην περιοχή της Θήβας. 

Με βασική επιδίωξη την έμπρακτη στήριξη της εθνικής οικονομίας και των τοπικών παραγωγών, σε συνδυασμό και με τα πολύ καλά αποτελέσματα συγκομιδής της πρώτης σοδειάς, τον Ιούνιο του 2012, η εταιρεία οκταπλασίασε σχεδόν τις καλλιεργήσιμες εκτάσεις της. Συγκεκριμένα, πριν ένα μήνα, προχώρησε σε συμβόλαια με παραγωγούς για σπορά 1.500

στρεμμάτων στην περιοχή της Βοιωτίας, από τα οποία αναμένονται περίπου 600 τόνοι ελληνικού κριθαριού υψηλής ποιότητας προς βυνοποίηση τον προσεχή Ιούνιο.