Με τη χρήση Τablets η Mapfre Asistencia μειώνει το χρόνο εξυπηρέτησης

Τη χρήση Τablets στην εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων που εμπλέκονται σε ατύχημα με το όχημά τους εισάγει για πρώτη φορά στην Ελλάδα η Mapfre Asistencia SA, μέλος του Ασφαλιστικού Ομίλου Mapfre και μητρική εταιρεία της Eurosos Assistance. Η νέα εφαρμογή αναβαθμίζει τον παραδοσιακό τρόπο εξυπηρέτησης χρησιμοποιώντας τεχνολογίες mobile internet και tablets για τη λήψη της δήλωσης ατυχήματος και των φωτογραφιών από τον τόπο του ατυχήματος μέσω του tablet pc και την on-line ενημέρωση των ασφαλιστικών εταιρειών μέσω 3G δικτύου κινητής τηλεφωνίας.

Με αυτό τον τρόπο, η ασφαλιστική εταιρεία αποκτά από την πρώτη κιόλας στιγμή τη δυνατότητα άμεσης πρόσβασης στον φάκελο του περιστατικού καθώς όλες οι πληροφορίες για τις συνθήκες του ατυχήματος γνωστοποιούνται σε πραγματικό χρόνο. Επίσης βελτιώνεται σημαντικά το επίπεδο εξυπηρέτησης του ασφαλισμένου καθώς μειώνεται εντυπωσιακά ο χρόνος διαχείρισης της ζημιάς και αντίστοιχα ο χρόνος αποζημίωσής του. Η νέα υπηρεσία παρέχεται από τη Mapfre Asistencia αποκλειστικά στους πελάτες των ασφαλιστικών εταιρειών με τις οποίες συνεργάζεται. Σε πρώτη φάση, εφαρμόζεται στο Νομό Αττικής όπου η Εταιρεία διαθέτει ιδιόκτητο στόλο ενώ στη συνέχεια  θα επεκταθεί και στους υπόλοιπους νομούς.
 
«Με τη νέα εφαρμογή μας, επιβεβαιώνουμε την προσήλωσή μας στην καινοτομία και την επένδυση σε νέες τεχνολογίες που δίνουν προστιθέμενη αξία στις συνεργασίες μας», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της Mapfre Asistencia στην Ελλάδα κ. Γ. Αθανασίου.