Car Point: Πρότυπη μονάδα επισκευής και διαχείρισης αποζημιώσεων

Mε στόχο την βελτίωση της ποιότητας  εξυπηρέτησης των πελατών της  με καλύτερη, παράλληλα, διαχείριση των αποζημιώσεων, η Interamerican, δημιούργησε μια νέα πρόταση κάθετης και ολοκληρωμένης διαχείρισης ζημιών με το όνομα Car Point.

Πρόκειται για συγκρότημα που στεγάζει το Κέντρο αποζημίωσης και εξυπηρέτησης πελατών και ένα σύγχρονο συνεργείο με δυνατότητες πλήρους αντιμετώπισης κάθε ζημιάς και βλάβης. Η μονάδα βρίσκεται στη Λεωφόρο Αθηνών, πολύ κοντά στον κόμβο του Κηφισού, σε εγκαταστάσεις που καταλαμβάνουν έκταση 2.300 τ.μ.

Το Car Point, που διαφοροποιεί την Interamerican στην ασφαλιστική αγορά, ακολουθεί το πρότυπο λειτουργίας αναλόγων μονάδων του εξωτερικού, συγκεντρώνοντας όλα τα βήματα της διαχείρισης ζημιάς σε ένα χώρο, από την αναγγελία και την πληροφόρηση μέχρι την υποστήριξη και καθοδήγηση του φακέλου ζημιάς, καθώς και τον διακανονισμό απλών ζημιών. Η μονάδα αποτελεί επένδυση της τάξεως του ενός εκατομμυρίου ευρώ, απασχολεί προσωπικό 75 ατόμων έχοντας δημιουργήσει 50 νέες θέσεις εργασίας, με δυνατότητα επισκευής 4.000 οχημάτων ετησίως και της διαχείρισης όλων των αποζημιώσεων για υλικές ζημιές. Στο Κέντρο λειτουργούν οι υπηρεσίες αναγγελίας, εκτίμησης και διακανονισμού ζημιάς, αντικατάστασης – επισκευής αυτοκινήτου και αποζημίωσης. 

Η σύντμηση του χρόνου κατά την αποζημιωτική διαδικασία είναι προφανής: εκτίμηση της ζημιάς επιτόπου, άμεση αποζημίωση στον ίδιο χώρο για ποσά μέχρι 300 ευρώ, αποζημίωση για υλικές ζημιές μέσα σε δύο 24ωρα από τη στιγμή της προσκόμισης δικαιολογητικών, επισκευή και αποκατάσταση στο Car Point ή στο δίκτυο συνεργαζομένων συνεργείων, με τηλεφωνική ενημέρωση για την πορεία της αποζημίωσης από την τηλεφωνική γραμμή 1158.

Το συνεργείο Car Point διαθέτει εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας και συγκεκριμένα 7 καλίμπρες, 2 οικολογικούς φούρνους, 6 θέσεις προετοιμασίας βαφής, μηχάνημα ελέγχου βλαβών, τμήμα αλλαγής ελαστικών, ζυγοστάθμισης και ευθυγράμμισης. Ο πελάτης δεν χρειάζεται να εκταμιεύσει χρήματα για την επισκευή, παίρνει εγγύηση επισκευής για δύο έτη και αυτοκίνητο αντικατάστασης. 

Η νέα μονάδα αποζημίωσης και επισκευής αφορά σε όλους τους πελάτες της εταιρείας,  αλλά και στους ασφαλισμένους άλλων εταιρειών, των οποίων το αυτοκίνητο έχει υποστεί ζημιές με υπαιτιότητα ασφαλισμένου της Interamerican. «Σκοπός αυτής της επενδυτικής κίνησης της Interamerican είναι η αύξηση του βαθμού της ικανοποίησης των πελατών μας, ο έλεγχος της ποιότητας και του κόστους επισκευής και η καλύτερη διαχείριση των αποζημιώσεων, ενώ είναι εύλογο ότι θα εξασφαλίσει και τη δυνατότητα για πιο προσιτά ασφάλιστρα», δήλωσε σχετικά ο Γιώργος Κώτσαλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Interamerican, κατά τη συνέντευξη Τύπου που δόθηκε στις εγκαταστάσεις της μονάδας.