Ο Σπύρος Λαθούρης, Chief Operations Officer και μέλος της ομάδας της Howden Hellas για πάνω από 15 έτη.

Η αριστεία ως στρατηγικός στόχος στην επιχειρησιακή λειτουργία της Howden Hellas

Στον συναρπαστικό κόσμο της ασφαλιστικής και αντασφαλιστικής βιομηχανίας, η ηγεσία και η στρατηγική όραση είναι καθοριστικής σημασίας για τη διατήρηση της ανάπτυξης και τη συνεχή βελτίωση της επιχειρησιακής λειτουργίας. Ο Σπύρος Λαθούρης, Chief Operations Officer (COO) της Howden Hellas, ενσαρκώνει αυτές τις ιδιότητες μέσω του ρόλου του στη διαμόρφωση του Λειτουργικού Μοντέλου της εταιρείας, την προώθηση της οργανικής ανάπτυξης και των συγχωνεύσεων και εξαγορών (M&As).

Ο Σπύρος Λαθούρης, μέλος της ομάδας της Howden Hellas για πάνω από 15 έτη, έχει σπουδάσει πληροφορική και έχει πολυετή εμπειρία στην τεχνολογία αλλά και την ασφάλιση. Η εξειδίκευσή του περιλαμβάνει κρίσιμα έργα πληροφορικής και ασφάλειας, μερικά από τα οποία έχουν λάβει αναγνωρισμένα βραβεία. Κατά την επαγγελματική του θητεία, έχει συμβουλεύσει με επιτυχία επιχειρηματικούς οργανισμούς για τη βελτίωση των στρατηγικών διαχείρισης κινδύνων Cyber ως σύμβουλος σε θέματα Cyber Security αλλά και ως Cyber Insurance Champion στην Howden Hellas, ενώ έχει συμβάλει ενεργά στην ευαισθητοποίηση σχετικά με τη διαχείριση κινδύνων στον κυβερνοχώρο μέσω παρουσιάσεων σε διάφορα συνέδρια.

Με τον ρόλο του ως Chief Operations Officer, έχει ως αποστολή τη βελτιστοποίηση των επιχειρησιακών δυνατοτήτων της εταιρείας. Η εμπειρία του στον ψηφιακό μετασχηματισμό και τη διαχείριση λειτουργιών αποδεικνύεται κρίσιμος παράγοντας για την ευθυγράμμιση της Howden Hellas με τους γενικότερους στόχους του Ομίλου Howden.

Στόχος η συνεχής βελτίωση

Ως COO, ο Σπύρος Λαθούρης στοχεύει στην ενσωμάτωση ενός ισχυρού Λειτουργικού Μοντέλου, που εξασφαλίζει ότι οι διαδικασίες και το επιχειρησιακό πλαίσιο της εταιρείας είναι βελτιστοποιημένα, για αποδοτικότητα, ευελιξία και επεκτασιμότητα. Το Λειτουργικό Μοντέλο επιτρέπει στην Howden Hellas να ανταποκρίνεται άμεσα στις απαιτήσεις της αγοράς και τις κανονιστικές αλλαγές, διατηρώντας παράλληλα ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, και επικεντρώνεται σε τέσσερις σημαντικούς τομείς:

Βελτιστοποίηση Διαδικασιών: Εξορθολογισμός λειτουργιών για να ελαχιστοποιηθεί η επανάληψη και να αυξηθεί η παραγωγικότητα. Αυτό περιλαμβάνει την αυτοματοποίηση των καθημερινών εργασιών μέσω ρομποτικών διεργασιών αλλά και με τη χρήση προηγμένων και δυναμικών αναλύσεων δεδομένων για τη λήψη αποφάσεων.

Προσέγγιση με Κέντρο τον Πελάτη: Κάθε επιχειρησιακή αλλαγή επικεντρώνεται στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη μέσω ταχύτερων χρόνων ανταπόκρισης, διαφανούς επικοινωνίας και εξατομικευμένων υπηρεσιών.

Καινοτομία και Ενσωμάτωση Τεχνολογίας: Χρήση σύγχρονων τεχνολογιών με στόχο την αντικατάσταση των παλαιών συστημάτων και την εισαγωγή καινοτόμων λύσεων, που αυξάνουν την αποδοτικότητα και την αποτελεσματικότητα σε κάθε λειτουργία του οργανισμού.

Ανάπτυξη Ταλέντων: Επένδυση στην προσέλκυση νέων ταλέντων αλλά και τη συνεχή επαγγελματική ανάπτυξη του προσωπικού, για την εξασφάλιση των δεξιοτήτων και γνώσεων που απαιτούνται για την πλοήγηση στο εξελισσόμενο τοπίο της αγοράς.

Ισορροπία οργανικής ανάπτυξης και συγχωνεύσεων και εξαγορών

Πέρα από τη βελτιστοποίηση των λειτουργιών, το Λειτουργικό Μοντέλο της Howden Hellas επικεντρώνεται και στην ισορροπία μεταξύ οργανικής ανάπτυξης και συγχωνεύσεων και εξαγορών (M&A). Η Howden Hellas έχει αναπτύξει στρατηγικές για την αύξηση του μεριδίου αγοράς οργανικά, μέσω της εμβάθυνσης των σχέσεων με υφιστάμενους πελάτες, της επέκτασης των προσφερόμενων υπηρεσιών αλλά και της διείσδυσης σε νέες αγορές. Συμπληρωματικά, με την εξαγορά εταιρειών που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες και τους στόχους της Howden, διασφαλίζεται πως κάθε εξαγορά προσθέτει νέες ικανότητες, αυξάνοντας τη δυναμική του οργανισμού.
Επιπλέον, ο συνδυασμός αυτοματοποίησης εσωτερικών διεργασιών και τυποποίησης διαδικασιών συγχώνευσης μειώνει κατά πολύ τον βαθμό δυσκολίας στην ενσωμάτωση εξαγορών ενώ ταυτόχρονα βελτιώνει την παραγωγική διαδικασία, κρατώντας τον ρυθμό οργανικής ανάπτυξης, σύμφωνα με τη στρατηγική της εταιρείας.

Ευθυγράμμιση με τη στρατηγική του Ομίλου Howden

Οι προσπάθειες του Σπύρου Λαθούρη στην Howden Hellas είναι προσεκτικά ευθυγραμμισμένες με τη στρατηγική του Ομίλου Howden. Η έμφαση που δίνει ο Όμιλος στην καινοτομία, την εξυπηρέτηση πελατών και τη βιώσιμη ανάπτυξη ενσωματώνεται και έχει προτεραιότητα στις πρωτοβουλίες της Howden Hellas. Με την ευθυγράμμιση των στόχων με το στρατηγικό όραμα του Ομίλου, εξασφαλίζεται η συνέπεια και η συνεργειακή δράση σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας, κάτι που είναι κρίσιμο για την επίτευξη ενοποιημένων στόχων και τη διατήρηση μιας ενιαίας κατεύθυνσης, καθώς ο Όμιλος επεκτείνει το παγκόσμιο αποτύπωμά του με ταχείς ρυθμούς.

Συνοπτικά, η προσεκτική προσέγγιση στην ανάπτυξη και εφαρμογή του Λειτουργικού Μοντέλου, σε συνδυασμό με την επιμονή στην προώθηση οργανικής ανάπτυξης, αλλά και των συγχωνεύσεων και εξαγορών, τοποθετεί την Howden Hellas σε μια σταθερή τροχιά συνεχούς επιτυχίας. Μέσω της δυναμικής της παρουσίας η Howden Hellas όχι μόνο συμβάλλει στους στόχους του Ομίλου, αλλά και καθορίζει νέα πρότυπα για επιχειρησιακή αριστεία και στρατηγική ανάπτυξη στον κλάδο.

Από το περιοδικό Insurance World