ΦΙΛΗΣGlass: Νέα εταιρεία στο χώρο των κρυστάλλων οχημάτων

Εν έτη 2012, παρόλο το ασταθές επιχειρηματικό περιβάλλον, ο γνωστός επιχειρηματίας στο χώρο των κρυστάλλων οχημάτων, Γιώργος Φίλης, έρχεται να επένδυσει με την εταιρία ΦΙΛΗΣGlass®, ξεκινώντας  δυναμικά τη δραστηριότητά του αρχικά στην Ελλάδα και σε δεύτερη φάση στην Κύπρο. 

Η ΦΙΛΗΣGlass® είναι απόγονος της πρώτης και σημαντικότερης Ελληνικής επιχείρησης στο χώρο των κρυστάλλων οχημάτων και σε συνέχεια της μακροχρόνιας και πολύ επιτυχημένης πορείας στο χώρο από το 1970 μέχρι και σήμερα, θα προσφέρει μέσα από την ιστορία, τη κουλτούρα και τον επαγγελματισμό της, την ασφάλεια της απόλυτης εξυπηρέτησης και των ολοκληρωμένων λύσεων γύρω από το κρύσταλλο.

Η ποιότητα και η εξειδίκευση χαρακτηρίζουν όχι μόνο τις υπηρεσίες της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων κάθε τύπου οχήματος, αλλά και το διευριμένο σύνολο παροχών που μόνο η ΦΙΛΗΣGlass® προσφέρει όπως η αποκατάσταση γρατζουνιών, η επισκευή & αντικατάσταση γρύλων θυρών, οι ανταλλακτικοί καθρέφτες και η τοποθέτηση ελαστικών σε πόρτες και πόρτ-μπαγκάζ. Οι σύγχρονες τεχνικές, το έμπειρο προσωπικό, αλλά πολύ περισσότερο η γνώση και η δυνατότητα προσαρμογής στις ραγδαίες εξελίξεις της ελληνικής αγοράς είναι κάποιοι απ’ τους παράγοντες που θα καταστήσουν την εταιρία ευέλικτη, φερέγγυα και αξιόπιστη απέναντι  στις ασφαλιστικές εταιρίες, τις εταιρίες με στόλους οχημάτων, όπως και στους τελικούς οδηγούς. 

Τα γνήσια κρύσταλλα (ΟΕΜ), τα υλικά ανώτερης ποιότητας, τα εργαλεία προηγμένης τεχνολογίας που χρησιμοποιούνται, καθώς και η τεχνική κατάρτιση, επισφραγίζονται με Γραπτή Πιστοποίηση & Εγγύηση Εργασιών εφ’ όρου ζωής.ΦίληςGLASS

Μέσω των πλήρως εξοπλισμένων κινητών μονάδων, αλλά και ενός ολοκληρωμένου δικτύου πανελλαδικής κάλυψης η ΦΙΛΗΣGlass® δεσμεύεται απέναντι στον πελάτη και τους συνεργάτες της για την άμεση, ανθρώπινη και προσωπική εξυπηρέτηση που θα προσφέρει, καλύπτοντας παράλληλα την σημερινή ανάγκη του κάθε  Έλληνα επαγγελματία ή ιδιώτη να βρίσκει την ποιότητα στην πραγματική της τιμή. 

Η εταιρία, έχοντας πάντα ως βασικό γνώμονά την εμπειρία και την αμεσότητά της, θέτει τις βάσεις για τη δημιουργία μιας προσωπικής σχέσης με τον πελάτη και τους συνεργάτες της, όπου κανένα πρόβλημα δεν είναι πολύ μικρό, κανένας πελάτης της απλά ένας αριθμός, καμιά περίπτωση απλή «υπόθεση ρουτίνας». Και αυτό είναι που θα την κάνει να  ξεχωρίσει μέσα από το σύνολο.