back to top
27.2 C
Athens
Δευτέρα 7 Ιουλίου 2025

Γιατί ‘καίνε’ τις ασφαλιστικές οι τράπεζες;

Το καλύτερο σε μία μεγάλη νίκη είναι ότι αφαιρεί από το νικητή το φόβο της ήττας και διοχετεύει τον νικητή με δύναμη που φαντάζει μόνιμη. Είναι πάντα έτσι; Όχι πιστεύει ο Ανασφάλιστος. Απαιτείται τριπλάσιος κόπος και δύναμη για να διατηρήσεις την θέση. Και προπάντων να αντιληφθείς πώς έφτασες εκεί, ή ποιοι ήταν αυτοί που βρέθηκαν πλάϊ σου. Αλλά, και να μην είσαι αλαζόνας και κοιτάς με πείσμα αυτά που σε οδήγησαν μπρος. Σαν να ταιριάζει λέτε αυτό και με τις ασφαλιστικές, τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και το bancassurance;

Αυτό το bancassurance που κάνει τις τράπεζες να ζουν γιατί πουλάνε σε όποιον πέσει και τύχει μπροστά τους, ότι φέρει η ώρα.  Θέλεις συμβόλαια ζωής για να ανεβάσουν την παραγωγή, με θεμιτούς  άραγε τρόπους ; θέλεις συμβόλαια περιουσίας;.

- Advertisement -

Εύκολη λεία για τις τράπεζες οι ασφαλίσεις περιουσίας που όμως δεν ξέρουν τον πελάτη, τις ανάγκες του, και από την άλλη ο πελάτης δεν ξέρει γιατί πραγματικά ασφαλίζεται, και όταν βρεθεί στην ανάγκη θα σκάνε στον Τύπο σαν πυροτεχνήματα οι καταγγελίες. Δεν έχουν δίκιο οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που τα λένε και να ξαναλένε;

Και να δούμε και το άλλο; όταν πλησιάζει η λήξη της χρονικής διάρκεια του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, οι τράπεζες σηκώνουν τα λεφτά, χωρίς να έχει προηγηθεί ενημέρωση. Το μαθαίνει ο πελάτης, όταν δει ότι από το λογαριασμό, του λείπουν χρήματα.  Και, όταν ο πελάτης ζητήσει απόδειξη πληρωμής,.. τότε αρχίζουν τα βασανιστήρια και ξεκινά να κακολογεί όχι την Τράπεζα, αλλά την Ασφαλιστική και τα καυχήματα της.

- Advertisement -

Η Τράπεζα δεν γνωρίζει, έτσι, στέλνει τον πελάτη στην ασφαλιστική και, η ασφαλιστική τον υποχρεώνει να κάνει αίτημα γραπτό, διότι  δεν ξέρει τι έχει γίνει με την τράπεζα. Βλέπουμε, καθόλου πως, αν το ασφαλιστήριο είχε κλείσει με ασφαλιστικό διαμεσολαβητή η αντιμετώπιση θα ήταν αυτή που θα ΕΠΡΕΠΕ;  Χάνει ή δεν χάνει την πρωτιά της η ασφαλιστική στα μάτια του πελάτη;

Και, για να δούμε, τι γίνεται όταν ο πελάτης  ζητήσει τα αυτονόητα, δηλαδή την απόδειξη πληρωμής για να καταχωρηθεί ως έγγραφο στα λογιστικά του βιβλία. Όταν, λοιπόν ο πελάτης ξαναπάρει την ασφαλιστική. Η απάντηση για την συναλλαγή είναι:

Ευχαριστούμε πολύ, έχουμε προωθήσει το αίτημα σας. Και έτσι πέρασαν περίπου 20 ημέρες για ένα πελάτη τράπεζας που ζητά ακόμα μία απόδειξη πληρωμής.

Για ποιο πράγμα ευχαριστούν όταν γίνεται ένα γραπτό αίτημα; Τι μπέρδεμα είναι αυτό με την διάκριση των υποχρεώσεων;  Ποιος είναι ο πομπός και ποιος ο δέκτης του μηνύματος; Αυτή η απάντηση, όταν δεν υπήρχαν τα chatbox κτλ δίδονταν την στιγμή. Και κόστιζε και λίγο.  Χάνει, τώρα δύο θέσεις από την πρωτιά η ασφαλιστική, χάριν της τράπεζας. Αλλά και το δικαίωμα να ξανά-υποσχεθεί στον πελάτη κάτι νέο.

Φανταστείτε να ήταν θέμα ζωής ή υγείας!

Κάπως έτσι και οι νικητές  χάνουν τις πρωτιές. Αν δεν εκτιμήσεις αυτά που έχεις και τους ανθρώπους που πραγματικά στα έφεραν, οι υποσχέσεις άλλων που δεν γνωρίζουν είναι φρούδες. Και, ας δούμε και γύρω μας, όσοι παραφουσκώνουν, με το παραμικρό τσίμπημα, σκάνε.

Ότι γράφει σήμερα ο Ανασφάλιστος είναι από την ταλαιπωρία ενός πελάτη ασφαλιστικής μέσω τραπέζης.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών ψάχνει να τα βρει με τις ασφαλιστικές

Μετά από δύο χρόνια σιωπής οι ιδιωτικές κλινικές δείχνουν ότι κάνουν ένα βήμα πίσω και θέλουν να τα βρουν με τις ασφαλιστικές.

Γιατί οι τράπεζες «ξαναθυμούνται» τον ασφαλιστικό κλάδο

Έμπειρος τραπεζίτης, σχολιάζοντας την εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς, τονίζει με νόημα ότι «μετά από μια περίοδο δεκαπέντε

Τα εξοργιστικά του bancassurance για την ασφάλιση επιχειρήσεων

Η πελάτισσα κατέληξε να αγοράσει ασφαλιστήριο συμβόλαιο ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ το κόστος του οποίου ήταν 140 ευρώ το χρόνο.

Τι χρειάζεται για να φανούν οι αλλαγές στις ασφαλιστικές, το φρένο και οι αμφιβολίες

Δεν είναι τα πιο δυνατά τα είδη που επιβιώνουν ή τα πιο έξυπνα, αλλά αυτά που ανταποκρίνονται καλύτερα στις αλλαγές". 

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης στο 11th MedTech Conference!

Η αγορά των ιατροτεχνολογικών προϊόντων περνά μια κρίσιμη καμπή – με τις μεταρρυθμίσεις στο ΕΣΥ, τις θεσμικές παρεμβάσεις και τις χρόνιες προκλήσεις

Απαγορεύονται ή όχι (;) οι εκπτώσεις στα ασφάλιστρα

Απαγορεύονται ή όχι οι εκπτώσεις στα ασφάλιστρα αν, μία ασφαλιστική έχει κλείσει μία μεγάλη δουλειά ή ένας ασφαλιστικός διαμεσολαβητής;

Σε συνομιλίες για τα MGAs ΕΕΑ και ΕΑΔΕ, για την ασφάλιση των ΜμΕ

Συνομιλίες για να αποσαφηνιστεί το νομικό πλαίσιο των MGAs στην Ελλάδα, διεξάγει το ΕΕΑ και η ΕΑΔΕ

Εconomia NET: Αυτές είναι οι μακροοικονομικές τάσεις και η κατανάλωση σε Ευρώπη-ΗΠΑ

Υποτονικότερο β' εξάμηνο αναμένει η Economia NET, με περιορισμένη ζήτηση και επιφυλακτικότητα στην αγορά, μετά το σπριντ ενόψει δασμών

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Kβαντική υπολογιστική: Με 3 τρόπους απειλεί την παγκόσμια κυβερνοασφάλεια

Ευάλωτα τα οικονομικά, κυβερνητικά και εταιρικά δεδομένα χωρίς διεθνή συντονισμό και έγκαιρες αναβαθμίσεις υποδομών, προειδοποιεί η Kaspersky

Γ. Καντώρος: Η Interamerican βρίσκεται στο υψηλότερο σημείο της ιστορίας της

Με μια ξεχωριστή γιορτή στο Μουσείο Βορρέ, η Interamerican βράβευσε τους κορυφαίους συνεργάτες των Δικτύων Πωλήσεων

12η Eθελοντική Aιμοδοσία: Ο Πάνορμος δείχνει τι σημαίνει αλληλεγγύη στην πράξη!

Τη Δευτέρα 30 Ιουνίου 2025 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η 12η Εθελοντική Αιμοδοσία, που διοργάνωσε ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ, στο Κέντρο Αιμοδοσίας του Γενικού Λαϊκού Νοσοκομείου.

Ανακοίνωση για την εταιρεία «INSURANCE JSC DALLBOGG: LIFE AND HEALTH»

Σε συνέχεια του από 13.06.2025 Δελτίου Τύπου της Τράπεζας της Ελλάδος, διά του οποίου ανακοινώθηκε, με απόφαση της Επιτροπής Χρηματοοικονομικής

Ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης στο 11th MedTech Conference!

Η αγορά των ιατροτεχνολογικών προϊόντων περνά μια κρίσιμη καμπή – με τις μεταρρυθμίσεις στο ΕΣΥ, τις θεσμικές παρεμβάσεις και τις χρόνιες προκλήσεις