back to top
12.3 C
Athens
Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2025

To Allianz Group στο τοπ 30 των πολυτιμότερων brands παγκοσμίως

Oι 100 πιο πολύτιμες μάρκες στον κόσμο αξίζουν συνολικά περισσότερα από 5 τρισεκατομμύρια δολάρια.

Tα brands διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην αύξηση της αξίας των μετόχων, ωστόσο ο προσδιορισμός της αξίας μιας επωνυμίας αποτελεί ένα δύσκολο έργο. Οι επενδύσεις σε brands μπορεί να αποδώσουν μερίσματα για πολλές δεκαετίες, αλλά καθώς αυτά τα οικονομικά οφέλη είναι αρκετά “ανοιχτά” ως προς την ερμηνεία τους, οι περισσότερες χρηματοοικονομικές ρυθμιστικές αρχές συνήθως δεν αποδέχονται τα brand assets στους ισολογισμούς.

- Advertisement -

To infographic κατατάσσει τα 100 κορυφαίa brands ανά αξία επωνυμίας, με βάση την ετήσια παγκόσμια κατάταξη από το Brand Finance.

- Advertisement -

Συνολικά, η αξία μιας επωνυμίας υπολογίστηκε με βάση το βαθμό όπου δημιούργησε κέρδη για την εταιρεία. Η Brand Finance ανέλυσε μεμονωμένες εταιρείες μαζί με τις θυγατρικές τους, όπως στην περίπτωση της Meta που κατέχει το Instagram και το WhatsApp.

Από τον παρακάτω πίνακα, όπου αποτυπώνονται τα κορυφαία 30 brands παγκοσμίως, με βάση τα προαναφερόμενα δεδομένα, διακρίνονται κυρίως αμερικανικές και κινεζικές εταιρείες που διαπρέπουν καθεμία στον κλάδο της. Παρ’ όλ’ αυτά, στον κλάδο της ασφάλισης η γερμανική Allianz Group βρίσκεται υψηλά στη λίστα και συγκεκριμένα στην 28η θέση με αξία που αγγίζει τα 46,9 δισεκατομμύρια δολάρια.

 

Ο κατάλογος των 100 περιλαμβάνει πολλούς κλάδους, από την τεχνολογία, τις τηλεπικοινωνίες και την ψυχαγωγία, έως τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και την αυτοκινητοβιομηχανία.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Στο +3% η συνολική αξία ενεργητικού των ΤΕΑ

Η συνολική αξία του ενεργητικού των Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης αυξήθηκε κατά 3,0% και διαμορφώθηκε στα 2.348 εκατ. ευρώ στο τέλος του β’ τριμήνου του 2024

Νέα τηλεοπτική διαφήμιση από την Anytime της Interamerican

Η Anytime της Interamerican παρουσιάζει τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια για το 2023 με τίτλο «Χρειάζεσαι ασφάλεια. Όχι το δράμα»

Νο1 Brand στην Ελλάδα η SENATUS ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ Α.Ε.

Κατακτώντας την 1η θέση στο βάθρο των Ελληνικών επιχειρήσεων, η SENATUS για ακόμα μια φορά καταξιώθηκε σε όλη την Ελλάδα, στην εκδήλωση απονομής

ΙFAAcademy – Smart talk: Η αξία της ασφάλισης (video)

Η ασφάλιση έχει αξία ακόμα και αν δε συμβεί ποτέ η ζημιά… Δείτε στο βίντεο του IFAAcademy μια ενδιαφέρουσα ιστορία!

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Συνολική αποζημίωση 1.650.000 ευρώ για θανάσιμο τραυματισμό Γερμανού τουρίστα

Απαλλαγή του Ασφαλιστή προς καταβολή του ασφαλίσματος στον λήπτη της ασφάλισης

Ο Adam Clifford επιστρέφει στην AIG ως CEO, International Commercial Insurance

Με το νέο έτος, το πολύπειρο στέλεχος θα ασκεί τα καθήκοντα του Διευθύνοντος Συμβούλου Διεθνών Εμπορικών Ασφαλίσεων από το Λονδίνο

Swiss Re: Στα 118 δισ. δολ. οι ασφαλισμένες ζημιές το 2025 από 151 δισ. το 2024

J.J. Haegeli: «Οι ασφαλισμένες ζημίες συνεχίζουν να αυξάνονται – Απαραίτητη η ενίσχυση της πρόληψης, της προστασίας και της ετοιμότητας»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΕΑΣΕ και ΣΕΣΜΑ άνοιξαν τον διάλογο για μια Ελλάδα που παράγει αξία

Όσα ανέδειξε η κοινή εκδήλωση με θέμα «Νέο παραγωγικό μοντέλο: Η Ελλάδα παράγει – Οι πολίτες ευημερούν»

Ν. Παπαθανάσης στο ΕΕΑ: «Προτεραιότητα η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των μικρών επιχειρήσεων»

Τη συνεδρίαση του ΔΣ του ΕΕΑ απασχόλησε κυρίως το ζήτημα της ρευστότητας και της πρόσβασης στον τραπεζικό τομέα, αλλά και η πρόσφατη συμφωνία για τις ΣΣΕ

HDI Global SE, Hellas: «30 χρόνια δυναμικής παρουσίας σε μια αγορά που αλλάζει»

Ο Managing Director Κ. Σεμερτζόγλου και τα κορυφαία στελέχη Άγγ. Μπεφών και Μ. Δουράτση μιλούν για τις προκλήσεις, τις ευκαιρίες και το όραμα της εταιρείας

Τα παρασκηνιακά της ασφαλιστικής αγοράς αυτήν την εβδομάδα

Και να ήταν το δικαίωμα μόνο στα υγείας, υψηλότατο είναι το δικαίωμα και στα Πυρός και στα Οχήματα...