back to top
18.2 C
Athens
Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2025

To Allianz Group στο τοπ 30 των πολυτιμότερων brands παγκοσμίως

Oι 100 πιο πολύτιμες μάρκες στον κόσμο αξίζουν συνολικά περισσότερα από 5 τρισεκατομμύρια δολάρια.

Tα brands διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην αύξηση της αξίας των μετόχων, ωστόσο ο προσδιορισμός της αξίας μιας επωνυμίας αποτελεί ένα δύσκολο έργο. Οι επενδύσεις σε brands μπορεί να αποδώσουν μερίσματα για πολλές δεκαετίες, αλλά καθώς αυτά τα οικονομικά οφέλη είναι αρκετά “ανοιχτά” ως προς την ερμηνεία τους, οι περισσότερες χρηματοοικονομικές ρυθμιστικές αρχές συνήθως δεν αποδέχονται τα brand assets στους ισολογισμούς.

- Advertisement -

To infographic κατατάσσει τα 100 κορυφαίa brands ανά αξία επωνυμίας, με βάση την ετήσια παγκόσμια κατάταξη από το Brand Finance.

- Advertisement -

Συνολικά, η αξία μιας επωνυμίας υπολογίστηκε με βάση το βαθμό όπου δημιούργησε κέρδη για την εταιρεία. Η Brand Finance ανέλυσε μεμονωμένες εταιρείες μαζί με τις θυγατρικές τους, όπως στην περίπτωση της Meta που κατέχει το Instagram και το WhatsApp.

Από τον παρακάτω πίνακα, όπου αποτυπώνονται τα κορυφαία 30 brands παγκοσμίως, με βάση τα προαναφερόμενα δεδομένα, διακρίνονται κυρίως αμερικανικές και κινεζικές εταιρείες που διαπρέπουν καθεμία στον κλάδο της. Παρ’ όλ’ αυτά, στον κλάδο της ασφάλισης η γερμανική Allianz Group βρίσκεται υψηλά στη λίστα και συγκεκριμένα στην 28η θέση με αξία που αγγίζει τα 46,9 δισεκατομμύρια δολάρια.

 

Ο κατάλογος των 100 περιλαμβάνει πολλούς κλάδους, από την τεχνολογία, τις τηλεπικοινωνίες και την ψυχαγωγία, έως τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και την αυτοκινητοβιομηχανία.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Στο +3% η συνολική αξία ενεργητικού των ΤΕΑ

Η συνολική αξία του ενεργητικού των Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης αυξήθηκε κατά 3,0% και διαμορφώθηκε στα 2.348 εκατ. ευρώ στο τέλος του β’ τριμήνου του 2024

Νέα τηλεοπτική διαφήμιση από την Anytime της Interamerican

Η Anytime της Interamerican παρουσιάζει τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια για το 2023 με τίτλο «Χρειάζεσαι ασφάλεια. Όχι το δράμα»

Νο1 Brand στην Ελλάδα η SENATUS ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ Α.Ε.

Κατακτώντας την 1η θέση στο βάθρο των Ελληνικών επιχειρήσεων, η SENATUS για ακόμα μια φορά καταξιώθηκε σε όλη την Ελλάδα, στην εκδήλωση απονομής

ΙFAAcademy – Smart talk: Η αξία της ασφάλισης (video)

Η ασφάλιση έχει αξία ακόμα και αν δε συμβεί ποτέ η ζημιά… Δείτε στο βίντεο του IFAAcademy μια ενδιαφέρουσα ιστορία!

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η επανάσταση της Τεχνητής Νοημοσύνης αυξάνει τους λογαριασμούς ρεύματος;

Η BofA Global Research εντοπίζει αύξηση τιμών στις δημοπρασίες ηλεκτρικής ισχύος, καθώς το σύστημα πιέζεται να καλύψει τη νέα, εκρηκτική ζήτηση

Allianz: Νο1 ασφαλιστικό brand στον κόσμο για 7η συνεχή χρονιά!

Β. Χριστίδης: «Συνεχίζουμε να επενδύουμε στην καινοτομία, τη βιωσιμότητα και τη συμπερίληψη, οικοδομώντας ένα πιο ανθεκτικό και αισιόδοξο μέλλον για όλους»

Επικουρικό Κεφάλαιο: Δύο νέα μέλη από την ασφαλιστική αγορά στη Διαχειριστική Επιτροπή – Στόχος η μείωση της εισφοράς για εταιρείες και καταναλωτές

Στη συνεδρίαση ο πρόεδρος Η. Δασκαλόπουλος ανέδειξε τη σταθερή βελτίωση βασικών οικονομικών μεγεθών και τη συνολική ενίσχυση λειτουργίας του ΕΚ

Απεβίωσε ο Γιώργος Γεωργακόπουλος, Γενικός Διευθυντής της CNP Ζωής

Διένυσε μια καταξιωμένη επαγγελματική πορεία 34 ετών και συνέβαλε καθοριστικά στην επίτευξη των στόχων της εταιρείας από την έναρξη λειτουργίας της

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

6o Συνέδριο Θεσμικής Διαχείρισης, Panel ΙV: «Private Investing in Greece»

Οι κρατικές παρεμβάσεις, το αμερικανικό παράδειγμα και οι ευκαιρίες που ανοίγουν, χάρη σε άφθονα κεφάλαια και ταλέντα, απασχόλησαν το 4ο πάνελ του συνεδρίου

Η επανάσταση της Τεχνητής Νοημοσύνης αυξάνει τους λογαριασμούς ρεύματος;

Η BofA Global Research εντοπίζει αύξηση τιμών στις δημοπρασίες ηλεκτρικής ισχύος, καθώς το σύστημα πιέζεται να καλύψει τη νέα, εκρηκτική ζήτηση

Allianz: Νο1 ασφαλιστικό brand στον κόσμο για 7η συνεχή χρονιά!

Β. Χριστίδης: «Συνεχίζουμε να επενδύουμε στην καινοτομία, τη βιωσιμότητα και τη συμπερίληψη, οικοδομώντας ένα πιο ανθεκτικό και αισιόδοξο μέλλον για όλους»

7η Εθνική Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών: Αναγνώριση των επιτευγμάτων και χάραξη νέων στόχων

Η Συνδιάσκεψη ανέδειξε τον καθοριστικό ρόλο των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στην ελληνική οικονομία και κοινωνία

Cover Insurance: Ταξίδι επιβράβευσης διαγωνισμού Ζωής & Υγείας στην Πράγα, σε συνεργασία με τη Eurolife FFH

Στο πλαίσιο του ταξιδιού στελέχη των δύο εταιρειών αντάλλαξαν απόψεις με τους διακεκριμένους στο διαγωνισμό συνεργάτες