back to top
17.6 C
Athens
Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2025

Nέα στελέχη στην Howden Hellas

Δυο νέα στελέχη αναλαμβάνουν νευραλγικούς ρόλους στη δομή της Howden Hellas, ανακοινώνει η ασφαλιστική εταιρεία.

Ο λόγος για τη Γεωργία Τσιαούση που αναλαμβάνει καθήκοντα General Legal Counsel στην Howden Hellas ενισχύοντας την Ομάδα του Νομικού Τμήματος και ιδιαίτερα στο πεδίο των M&A’s.

- Advertisement -

Η Γεωργία Τσιαούση ξεκίνησε την καριέρα της το 2008, αποκτώντας πολύ μεγάλη εμπειρία και τεχνογνωσία στο εμπορικό και εταιρικό δίκαιο, εστιάζοντας στον τομέα των συγχωνεύσεων και των εξαγορών, στην ανάπτυξη έργων και την κανονιστική συμμόρφωση στον τομέα της ιδιωτικής ασφάλισης.

Συνεργάστηκε με τα μεγαλύτερα νομικά γραφεία και εταιρείες όπως Zepos & Yannopoulos, Nikolinakos & Partners LLP, Celestyal Cruises κ.α.

- Advertisement -

Μία άλλη εξίσου σημαντική προσθήκη ήταν η ένταξη της Γεωργίας Ρούσσου στην ομάδα της Howden Hellas, στον ρόλο της Head of HR, συμβάλλοντας κι εκείνη από τη δική της πλευρά στην ανάπτυξη ενός θετικού και σύγχρονου εργασιακού περιβάλλοντος.

Η Γεωργία Ρούσσου έχει πολυετή εμπειρία άνω των 18 ετών στο τομέα των ανθρωπίνων πόρων και στο παρελθόν έχει εργαστεί για μεγάλες εταιρείες όπως η Manpower S.A., NN Hellas και Skama S.A. με εξειδίκευση στην ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού και τη διατήρηση της εταιρικής κουλτούρας.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Howden Hellas ανακοινώνει τη νέα προσθήκη του Τάσου Κουτσουμπή

Η Howden, ο μεγαλύτερος μεσίτης ασφαλίσεων στην Ελλάδα και την Κύπρο, ενδυναμώνει την ομάδα της με την προσθήκη του Τάσου Κουτσουμπή

Howden Hellas και Δίον: Μια στρατηγική συνεργασία

Η Howden Hellas, μεσίτης ασφαλίσεων και αντασφαλίσεων στην Ελλάδα και την Κύπρο, ανακοίνωσε την ενσωμάτωση της ΔΙΟΝ ΟΕ

Νέος associate director στη Howden Hellas ο Ιωάννης Πολίτης

Η Howden Hellas, ο μεγαλύτερος μεσίτης ασφαλίσεων στην Ελλάδα και την Κύπρο, ανακοινώνει την ένταξη του Ιωάννη Πολίτη

O Chief Operating Officer της Howden Hellas, Σπύρος Λαθούρης, στο IWtalks

O Chief Operating Officer της Howden Hellas κ. Σπύρος Λαθούρης φιλοξενείται αποκλειστικά στο IWtalks και μιλά εφ όλης της ύλης για κομβικά ζητήματα του κλάδου

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

To insurancemarket επενδύει στους ανθρώπους του με νέο workshop

Στόχος, η ενίσχυση της συνεργασίας, της ενσυναίσθησης και της κοινής ευθύνης απέναντι στην εμπειρία του πελάτη και στην εταιρική κουλτούρα

Η Marsh McLennan από τον Ιανουάριο του 2026 γίνεται… Marsh

Αλλαγή και στον χρηματιστηριακό δείκτη, ενώ η νέα μονάδα Business and Client Services (BCS) θα ενισχύσει την προηγμένη εξυπηρέτηση πελατών

Στρατηγική συνεργασία Carglass® και Euroins Ελλάδος

Οι δύο εταιρείες δεσμεύονται να προσφέρουν κορυφαία εξυπηρέτηση, θέτοντας την ασφάλεια και την ικανοποίηση του ασφαλισμένου ως απόλυτη προτεραιότητα

«Λιγότερα, αλλά ουσιαστικά» – Το ηγετικό μήνυμα του Πέτρου Παπανικολάου της Allianz Group

Ο επικεφαλής στρατηγικών πρωτοβουλιών του ομίλου υπογραμμίζει ότι η αληθινή ηγεσία συνδέεται με την ικανότητα επιλογής όσων έχουν πραγματική σημασία

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Σε εξέλιξη ο διαγωνισμός «Together 4 a Better World» του Ιδρύματος Reale

Ψηφίστε ως τις 22/10 για καλό σκοπό: να αναδείξετε 10 κοινωνικές πρωτοβουλίες που θα λάβουν χορηγία ύψους 10.000 ευρώ

7η Εθνική Συνδιάσκεψη: Το «δυνατό χαρτί» του ΕΕΑ με πλούσια και επίκαιρη ατζέντα – ζωντανά στο Ζάππειο και σε streaming

Το Ζάππειο Μέγαρο θα φιλοξενήσει το Σάββατο 18 Οκτωβρίου έναν θεσμό που έχει εξελιχθεί σε πυξίδα για ολόκληρη την ασφαλιστική αγορά

Mentoring: Η ήσυχη δύναμη της εξέλιξης

Όσο περισσότερο ο κόσμος κινείται προς την ψηφιακή ταχύτητα τόσο μεγαλύτερη θα είναι η ανάγκη για εκείνους που ξέρουν να καθοδηγούν με ανθρωπιά

Η συνεργασία ΠΟΑΔ – HALA αναδεικνύει την ωριμότητα της ασφαλιστικής αγοράς

Η κίνηση ανοίγει νέους δρόμους, καθώς προάγει την εξωστρέφεια των πραγματογνωμόνων και ενισχύει την κατανόηση του έργου τους από την αγορά

To insurancemarket επενδύει στους ανθρώπους του με νέο workshop

Στόχος, η ενίσχυση της συνεργασίας, της ενσυναίσθησης και της κοινής ευθύνης απέναντι στην εμπειρία του πελάτη και στην εταιρική κουλτούρα