H Carglass ανάμεσα στους κορυφαίους στην εξυπηρέτηση του πελάτη

Η Carglass συμμετείχε και φέτος στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2012, τα οποία διοργανώνονται κάθε χρόνο απ’ το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, και κατάφερε μεταξύ κορυφαίων εταιριών της ελληνικής οικονομίας να πάρει μια θέση ανάμεσα στους καλύτερους στον τομέα της εξυπηρέτησης.

Το ΕΙΕΠ είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, που δημιουργήθηκε με στόχο τη βελτίωση του τομέα εξυπηρέτησης και την ανάδειξη των μεθόδων που οι εταιρίες εφαρμόζουν επιτυχώς.  

Μέσα σ’ αυτά τα πλαίσια, η Carglass προκρίθηκε στην τελική φάση των Εθνικών Βραβείων αναδεικνυόμενη ως finalist, δηλαδή στους 3 καλύτερους σε 2 από τις 10 κατηγορίες. 

Οι 2 κατηγορίες είναι η Καινοτομία στην Εξυπηρέτηση των Πελατών, όπου παρουσιάστηκε ο πρωτοποριακός τρόπος της επισκευής των κρυστάλλων αυτοκινήτων, και η Ομάδα της Χρονιάς (Εξυπηρέτηση Πελατών-Front Line). 

Η δεύτερη κατηγορία αφορά στην διευκόλυνση που η εταιρία προσφέρει στους πελάτες της μέσω κινητών μονάδων, που εξυπηρετούν στο χώρο επιλογής τους, αλλά και στο άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό του 24ωρου τηλεφωνικού κέντρου.

Η διάκριση της Carglass στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2012 ενισχύει την προσπάθειά της να αποτελεί τη Φυσική Επιλογή του πελάτη, προσφέροντάς του διαρκώς τα μέγιστα από πλευράς επικοινωνίας και άμεσης εξυπηρέτησης.