Παγκόσμια διάκριση της Generali Hellas για καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις

Με μία παγκόσμια διάκριση ανταμείφθηκε η Generali Hellas για την προσήλωση της στην εφαρμογή καινοτόμων τεχνολογικών λύσεων προς όφελος των συνεργατών της, ασφαλιστικών συμβούλων και ασφαλιστικών πρακτόρων.

Η εταιρεία ανεδείχθη ο χρυσός νικητής (Gold winner) στην κατηγορία  Customer Facing των «2012 Global Awards for Excellence in Adaptive Case Management (ACM)» του οργανισμού Workflow Management Coalition (WfMC). Ο WfMC ιδρύθηκε το 1993 και είναι μία παγκόσμια οργάνωση στην οποία συμμετέχουν προγραμματιστές, αναλυτές, σύμβουλοι πληροφορικής, πανεπιστήμια και ερευνητικές ομάδες που ασχολούνται με Business Process Management (BPM).  Κάθε χρόνο απονέμει τα βραβεία ACM τα οποία αναδεικνύουν τους χρήστες, οργανισμούς και επιχειρήσεις, που έχουν διαπρέψει παγκοσμίως στην παροχή καινοτόμων τεχνολογικών λύσεων.

Η Generali βραβεύθηκε για την αξιοποίηση του λογισμικού της EMC Documentum xCelerated Composition Platform (xCP) στην ανάπτυξη του συστήματος THESIS. Με το Thesis, η Generali έχει διασφαλίσει την μείωση του χρόνου έκδοσης ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου κατά 70%, ενώ ταυτόχρονα έχει περικόψει κατά 30% το κόστος έκδοσης ενός συμβολαίου.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι πρόσφατα το πρόγραμμα του THESIS παρουσιάσθηκε σε ειδική εσπερίδα Business Process Management: «Πως η διαχείριση διαδικασιών και οι τεχνολογίες οδηγούν σε βιώσιμη ανάπτυξη και ανταγωνιστικότητα» που διοργάνωσε η ΕΕΔΕ. Στη εκδήλωση παρουσιάστηκαν όλες οι νέες τεχνολογίες και σημαντικά case studies της ελληνικής αγοράς.

Η αξιοποίηση του EMC Documentum xCP,  στο σύστημα Thesis ήταν μία επιλογή της Generali, προκειμένου να βελτιώσει τις υπηρεσίες προς τους συνεργάτες της, ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και να διευκολύνει την εργασία τους ενισχύοντας περαιτέρω την ανταγωνιστική θέση της εταιρείας και την δική τους.

Το THESIS, είναι ένα ευέλικτο σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης ασφαλιστικών εργασιών. Σχεδιάστηκε για να καταγράφει και να διαχειρίζεται τις εργασίες του συνεργάτη με ένα απόλυτα ελεγχόμενο και οργανωμένο τρόπο. Με ένα απλό κλικ, μπορεί ο κάθε συνεργάτης να παρακολουθεί όλες τις αιτήσεις, πρόσθετες πράξεις και άλλα αιτήματα του, από τη στιγμή της υποβολής τους στην εταιρία μέχρι και την έκδοσή τους σαν συμβόλαια.

Το Thesis είναι μέρος της πλατφόρμας G-Box της Generali η οποία περιλαμβάνει ακόμη τα συστήματα Iris, (ολοκληρωμένο σύστημα αυτόματης τιμολόγησης) και Basis, (δυναμικό σύστημα στατιστικής παρακολούθησης) και συνιστά ένα απόλυτο σύγχρονο εργαλείο για τον επαγγελματία διαμεσολαβητή που συνεργάζεται με την Generali.

Η βράβευση της Generali από τον αναγνωρισμένο διεθνή οργανισμό  WfMC είναι μία ακόμη απόδειξη της επιμονής της εταιρείας σε τεχνολογικές καινοτομικές λύσεις, απολύτως χρήσιμες για τους επαγγελματίες συνεργάτες της.