Allianz Ελλάδος: Η αγορά απαιτεί γρήγορα αντανακλαστικά

Την αναγκαιότητα ανάπτυξης γρήγορων αντανακλαστικών, καθώς η ταχύτητα των αλλαγών στην ασφαλιστική αγορά είναι πλέον ραγδαία, υπογράμμισε ο Διευθύνων Σύμβουλος και CEO της Allianz Ελλάδος, κ. Πέτρος Παπανικολάου, μιλώντας στην ετήσια Συνάντηση Εργασίας συνεργαζόμενων Πρακτόρων και Μεσιτών, που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στα κεντρικά γραφεία της Εταιρίας.

Αναφερόμενος στις προοπτικές και τις προκλήσεις της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, ο κ. Π. Παπανικολάου έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην πρόληψη της απάτης στον ασφαλιστικό κλάδο, και στο ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν οι Συνεργάτες των Πωλήσεων προς αυτή την κατεύθυνση.

«Πρόληψη απάτης σημαίνει άμεση απόδοση ασφαλίστρων από τον πελάτη στην εταιρία, επιμελής επιλογή πελατολογίου και αξιολόγηση του ηθικού κινδύνου για κάθε πελάτη. Οι κίνδυνοι του επαγγέλματός μας απαιτούν επαγρύπνηση για την προστασία του έργου μας», ανέφερε ο κ. Παπανικολάου για να προσθέσει: «Κερδίσαμε μερίδιο αγοράς δραστηριοποιούμενοι σε μια οικονομία σε ύφεση, πρωταγωνιστώντας στην κερδοφορία. Και όλα αυτά χάρις και στις δικές σας προσπάθειες» τόνισε χαρακτηριστικά.
Σε άλλο σημείο της ομιλίας του υπογράμμισε τις εξαιρετικές επιδόσεις της Allianz Ελλάδος κατά το 2011, για να αναφερθεί στη συνέχεια στην ηγετική θέση του Ομίλου Allianz παγκοσμίως επισημαίνοντας τα εξής: «Για πέμπτη συνεχή χρονιά παραμένουμε στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς σε επίπεδο λειτουργικής κερδοφορίας, με λειτουργικά κέρδη που πλησιάζουν τα 8 δισεκατομμύρια ευρώ. Είμαστε παγκόσμιος ηγέτης στις γενικές ασφάλειες, μία από τις πέντε πρώτες εταιρίες ασφαλειών ζωής στον Άγγελος Πολίτηςκόσμο και μέσα στους 3 πρώτους διαχειριστές κεφαλαίων».

Στο πλαίσιο της Συνάντησης Εργασίας πραγματοποιήθηκε και Έρευνα με στόχο την αξιολόγηση από τους συνεργαζόμενους Πράκτορες και Μεσίτες των παρεχόμενων υπηρεσιών και της αποτελεσματικότητας των λειτουργιών της Εταιρίας, αλλά και επίκαιρων θεμάτων της ασφαλιστικής αγοράς ,όπως η πρόληψη της απάτης, η είσοδος των νέων τεχνολογιών, η direct αγορά, καθώς και η διαδικασία επιλογής Ασφαλιστικής Εταιρίας από τον πελάτη του σήμερα.
«Επιμένουμε με συνέπεια να ζητάμε τη γνώμη όλων των εταίρων μας, Πελατών, Συνεργατών και Εργαζομένων, με στόχο να συνεχίσουμε να προσφέρουμε υπηρεσίες άριστης ποιότητας που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του σήμερα, αλλά και του αύριο», ανέφερε σχετικά ο κ. Παπανικολάου.
 

Κατά τη διάρκεια της Συνάντησης Εργασίας βραβεύθηκαν οι κορυφαίοι Πράκτορες, Μεσίτες, αλλά και Επικεφαλής Δικτύου Πωλήσεων της Allianz Ελλάδος που ξεχώρισαν μέσα στο 2011 με τις εξαιρετικές επιδόσεις τους στις πωλήσεις αλλά και για τη δημιουργία ποιοτικών χαρτοφυλακίων, καθώς και Συνεργάτες που εμπιστεύονται την Εταιρία περισσότερα από 20 χρόνια, οι οποίοι βραβεύθηκαν για την πολυετή τους συνεργασία.

Ο κ. Π. Παπανικολάου παρέδωσε επίσης τις πιστοποιήσεις των Συμβούλων Σύνταξης Allianz σε 4 Συνεργάτες των Πωλήσεων, υπογραμμίζοντας: «Επεκτείνουμε την κορυφαία επαγγελματική πιστοποίηση του Συμβούλου Σύνταξης Allianz σε όλα τα συνεργαζόμενα δίκτυα πωλήσεων, συνεχίζοντας υπεύθυνα να χτίζουμε τη νέα γενιά Συνεργατών, που με την υψηλού επιπέδου θεωρητική κατάρτιση, αλλά και τα σύγχρονα εργαλεία δουλειάς θα μπορέσει να παρέχει καινοτόμες υπηρεσίες, σε έναν τομέα για τον οποίο η ευαισθησία όλων μας, ιδιαίτερα τη σημερινή περίοδο, είναι πολύ μεγάλη.»

Άγγελος Πολίτης
Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων και Market Management

Στο νέο περιβάλλον και στις αυξημένες απαιτήσεις του για επαφή και επικοινωνία αναφέρθηκε στο χαιρετισμό του ο κ. Άγγελος Πολίτης, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων και Market Management.

«Η δύσκολη οικονομικά συγκυρία που βιώνει σήμερα η χώρα μας και κατ’ επέκταση όλοι εμείς, αναδεικνύει με τον πιο έντονο τρόπο την ανάγκη για αλλαγή στον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε και αντιδρούμε στα νέα δεδομένα. Για να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί στο περιβάλλον αυτό, οφείλουμε να αναπτύσσουμε συνεχή και ουσιαστική επαφή με την αγορά και τον πελάτη, προκειμένου έγκαιρα να διαπιστώνουμε αλλαγές που αφορούν στη συμπεριφορά, στη στάση και στις ανάγκες του, με στόχο να αποκτήσουμε οικειότητα με την ανασφάλεια που τον διακατέχει σήμερα και να είμαστε σε θέση να αντλούμε επιχειρήματα γα να παραμένουμε παραγωγικοί. Στην επικοινωνία στοχεύουμε και εμείς μέσα από τις συναντήσεις μας που αφορούν σε θέματα της δουλειάς και στα σχέδιά μας για το μέλλον, δημιουργώντας τις κατάλληλες προϋποθέσεις για ολοένα καλύτερη και αποτελεσματικότερη συνεργασία σε όλα τα επίπεδα. Απώτερος σκοπός μας, η ανάπτυξη ισχυρών και μακροχρόνιων δεσμών με αμοιβαίο όφελος.»

Νόρα ΣταθούρουΝόρα Σταθούρου
Διευθύντρια Πωλήσεων

Έμφαση στην επιλογή αξιόπιστων εταιριών και τη διαχείριση πελατολογίου ως αντίδοτο στις σημερινές προκλήσεις της δουλειάς του Συνεργάτη έδωσε η Διευθύντρια Πωλήσεων της Allianz Ελλάδος, κ. Νόρα Σταθούρου, κατά τη διάρκεια της ομιλίας της στην Ετήσια Συνάντηση Εργασίας συνεργαζόμενων Πρακτόρων και Μεσιτών.

«Θέλω να σταθώ σε δύο τομείς, την επιλογή αξιόπιστων εταιριών και τη διαχείριση πελατολογίου, που πιστεύω ότι σήμερα μπορούν να αποτελέσουν αντίδοτο στα προβλήματα της δουλειάς μας, βοηθώντας μας όχι μόνο να τα βγάλουμε πέρα περιστασιακά, αλλά να βγούμε και σε βάθος χρόνου κερδισμένοι ηθικά και υλικά. Κερδισμένοι από τις επιλογές μας να διαλέξουμε ένα δυσκολότερο δρόμο, που όμως θα μας δικαιώσει απέναντι πρώτα από όλα στους εαυτούς μας, στον περίγυρό μας αλλά και στους πελάτες που επέλεξαν να είναι κοντά μας και στα εύκολα και στα δύσκολα.»

Σχετικά με την επιλογή αξιόπιστων εταιριών, η κ. Σταθούρου ανέφερε «Κόντρα στο ρεύμα της αγοράς, η επιλογή μας να συνεργαζόμαστε με τους καλύτερους και μην διαπραγματευόμαστε τίποτα λιγότερο για εμάς, ίσως να είναι και το σημαντικότερο στις μέρες μας. Μη διαπραγματεύσετε το όνομά σας, όσο ελκυστικό και να φαίνεται το πακέτο και για εσάς και για τον πελάτη. Τοποθετήστε τον εαυτό σας ψηλά πρώτα στα μάτια τα δικά σας και να είστε σίγουροι ότι αυτό το βλέπει και ο πελάτης σας. Επιλέξτε αξιόπιστες εταιρίες που προσφέρουν την ασφάλεια και τη σιγουριά που έχει ανάγκη να αισθάνεται ο συνειδητοποιημένος πελάτης σας, αλλά και εσείς οι ίδιοι. Εταιρίες που δε θα σας κρεμάσουν τη δύσκολη στιγμή και θα αντιμετωπίσουν σωστά κάθε γεγονός για τον πελάτη σας. Στηρίξτε την ανάπτυξη σας σε εταιρίες που μπορούν να είναι αξιόπιστες. Εγώ δεν μπορώ να μιλήσω για τις άλλες εταιρίες, αλλά σίγουρα στο νέο περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί, μπορώ να μιλήσω για την υπεραξία που προκύπτει από τη συνεργασία σας με την Allianz.»

Αναφορικά με τη διαχείριση πελατολογίου: «Διαχειριστείτε το πελατολόγιό σας σήμερα διαφορετικά. Αλλάξτε νοοτροπία και προστατέψτε τη δουλειά σας. Ανανεώστε την εμπιστοσύνη του πελάτη στην εταιρία, σε εσάς τους ίδιους, στο προϊόν που έχετε επιλέξει. Ξανακερδίστε το πελατολόγιό σας. Πουλήστε τους ξανά σα να τους βλέπατε για πρώτη φορά. Όπως στο πρώτο ραντεβού σας».

Τέλος, κλείνοντας ανέφερε «Θέλουμε να συνεχίσουμε να είμαστε κοντά σας μέσω της επικοινωνίας μας, με την εκπαίδευση, με τα ταξίδια και τις συναντήσεις μας, με τις υπηρεσίες μας. Θέλουμε μαζί να βρίσκουμε τρόπους να αντιμετωπίζουμε τις προκλήσεις και αλλαγές που η αγορά φέρνει. Θέλουμε τόσο εσείς, όσο και οι πελάτες μας να νιώθουν ότι επιλέγοντας την Allianz έχουν μία σίγουρη επένδυση για το μέλλον τους. Θέλουμε να είμαστε η πρώτη και συνειδητή επιλογή για εσάς και είμαι σίγουρη ότι θα είμαστε.»