Αρνητική άποψη συνεχίζουν να εκφράζουν οι καταναλωτές για τη φήμη των ασφαλιστικών εταιρειών, σύμφωνα με έρευνα που διενεργήθηκε βάσει της ψηφιακής πλατφόρμας της Digipoll την περίοδο 9 Απριλίου έως 13 Μαΐου (Famous Brands – Wizzard).
Το δείγμα ήταν αντιπροσωπευτικό του πληθυσμού σε άνδρες – γυναίκες, ηλικίας 18 – 64, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και όπως προέκυψε από τα στοιχεία της έρευνας, το 56% των ερωτώμενων εξέφρασε αρνητική άποψη σχετικά με τη φήμη των ασφαλιστικών εταιρειών, όταν θα πρέπει να σημειωθεί ότι κατά την αντίστοιχη έρευνα του 2011 αρνητική άποψη είχε εκφράσει το 52% του δείγματος.
Αξίζει να σημειωθεί ότι από τα ίδια στοιχεία προκύπτει πως το 32% των καταναλωτών τοποθετήθηκε ουδέτερα για τη φήμη των ασφαλιστικών εταιρειών, ενώ πέρυσι το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 36%. Θετικά τοποθετήθηκε μόλις το 12% των καταναλωτών, ποσοστό που δεν μεταβλήθηκε έναντι του 2011.
Οι τράπεζες, φαίνεται ότι φέτος απώλεσαν μεγάλο μέρος του κοινού τους, καθότι αρνητικά σχόλια εξέφρασε το 64% του δείγματος από 44% που ήταν το 2011, ουδέτερα τοποθετήθηκε το 22% του δείγματος από 36% το 2011 και θετικά το 14% από 20% που ήταν πέρυσι στην αντίστοιχη έρευνα.
Σε ότι αφορά το κατά πόσο η καλή φήμη αποτελεί σημαντικό παράγοντα για τον καταναλωτή ώστε να επιλέξει μια εταιρεία, το 25% συμφώνησε απόλυτα, το 36% αρκετά, ενώ μόλις το 3% διαφώνησε απόλυτα.
Τέλος, κατά τη φετινή έρευνα περιορίσθηκε αισθητά ο αριθμός των καταναλωτών που θα επέλεγαν μια εταιρεία – προϊόν από σύσταση. Ειδικότερα, μόλις το 9% του δείγματος χαρακτήρισε σημαντική τη σύσταση ενός προϊόντος για να το επιλέξει. Πέρυσι το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 16%, ενώ και στις δύο έρευνες το 14% των καταναλωτών χαρακτήρισε ως καθόλου σημαντική τη σύσταση ως κριτήριο επιλογής.