Νέοι όροι εγγραφής των συντονιστών στα επιμελητήρια

Υπό νέες προϋποθέσεις θα μπορούν εφεξής να εγγράφονται στα αρμόδια Επιμελητήρια οι συντονιστές ασφαλιστικοί σύμβουλοι.

Όπως προκύπτει από απόφαση της Τραπέζης της Ελλάδος, ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να προσκομίζει, πέρα από τη βεβαίωση ότι συμμετείχε επιτυχώς στις εξετάσεις για τη χορήγηση σχετικού πιστοποιητικού από την αρμόδια επιτροπή εξετάσεων της Τ.τ.Ε., και βεβαίωση ότι έχει εργασθεί επί τουλάχιστον τέσσερα έτη «ως ασκών τη διεύθυνση σε επιχείρηση ασφαλιστικής πρακτορείας, ή μεσιτείας ή ως μεσίτης ασφαλίσεων ή ως συντονιστής ασφαλιστικών συμβούλων ή ασφαλιστικός σύμβουλος, υπάλληλος σε επιχειρήσεις ασφαλιστικής μεσιτείας ή πρακτορείας ή συντονισμού ασφαλιστικών συμβούλων ή ασφαλιστικής ή αντασφαλιστικής επιχείρησης στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό».

Σημειώνεται ότι η προηγούμενη διάταξη προέβλεπε τρία χρόνια προϋπηρεσίας. Αντί της ανωτέρω βεβαίωσης ο ενδιαφερόμενος μπορεί επίσης να προσκομίσει πιστοποιητικό ότι έχει εργασθεί επί δύο έτη με οποιαδήποτε από τις προαναφερόμενες ιδιότητες, εφόσον έχει πτυχίο Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή ισοτίμου της αλλοδαπής ή ότι έχει εργασθεί επί ένα χρόνο ως ανεξάρτητος επαγγελματίας, αν έχει μεταπτυχιακή εκπαίδευση τουλάχιστον ενός χρόνου σε ασφαλιστικά θέματα, ή, τέλος, ότι έχει διατελέσει επί δύο χρόνια ως νόμιμος αντιπρόσωπος ή εκπρόσωπος ή διαχειριστής εταιρίας που είναι νόμιμος αντιπρόσωπος αλλοδαπής ασφαλιστικής επιχείρησης στην Ελλάδα ή γενικός διευθυντής ασφαλιστικής επιχείρησης.