Σεμινάριο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης δύσκολων πελατών

Το σεμινάριο θα είναι διάρκειας 12 εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ, Λ. Συγγρού 106, στον 5ο όροφο:

• Τετάρτη 27 Ιουνίου: 09.00 – 15.45 &
• Πέμπτη 28 Ιουνίου: 16.30 – 19.45
 
Εισηγήτρια του Σεμιναρίου θα είναι η κα Ουρανία Τσάβαλου – Σύμβουλος επιχειρήσεων.

Ενδεικτικά αναφέρουμε τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου:
• Εξυπηρέτηση πρόσωπο με πρόσωπο vs. τηλεφωνικής επαφής
• Δεξιότητες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
• Δύσκολοι πελάτες από το τηλέφωνο
• Η γλώσσα του τηλεφώνου
• Εφαρμόσιμες λύσεις για τα καθημερινά προβλήματα όπως  ο φόρτος γραμμών, οι δύσκολοι πελάτες κλπ.

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012 . 

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι:

Η βελτίωση των στελεχών που θα το παρακολουθήσουν, στον  τρόπο χειρισμού των τηλεφωνικών κλήσεων. Οι δεξιότητες εξυπηρέτησης από το τηλέφωνο είναι πολύ σημαντικές για την ικανοποίηση του πελάτη.  Το σεμινάριο θα επικεντρωθεί στο δύσκολο πελάτη και στο πως θα παραμείνει ικανοποιημένος από τις υπηρεσίες μας παρόλο που ενδεχομένως να μην έχει γίνει αυτό που ζητάει.

 Μετά το σεμινάριο τα στελέχη θα έχουν:
• Μάθει τις διαφορές και τις παγίδες που έχει το τηλέφωνο από την εξυπηρέτηση πρόσωπο με πρόσωπο.
• Βελτιώσει τις τεχνικές εξυπηρέτησης από το τηλέφωνο.
• Αντιληφθεί τις αδυναμίες τους αναφορικά με προσωπικές συνήθειες όταν μιλούν στο τηλέφωνο.

Το Σεμινάριο απευθύνεται:
- Σε όλους τους υπαλλήλους και τα στελέχη των ασφαλιστικών εταιριών & επιχειρήσεων.
- Σε στελέχη τα οποία εργάζονται σε κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call center)
- Σε διαμεσολαβούντες όλων των κατηγοριών (διοικητικούς υπαλλήλους ή / και πωλητές).
- Σε πραγματογνώμονες.
- Σε όλους όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του Σεμιναρίου.

Ενδοεπιχειρησιακή Εκπαίδευση
Το ΕΙΑΣ, έχει τη δυνατότητα σχεδιασμού και υλοποίησης με θεματολογία κατ’ επιλογήν, για τα στελέχη διαφόρων εταιριών και ενδοεπιχειρησιακά.  Το ΕΙΑΣ μπορεί να προσαρμόσει το συγκεκριμένο πρόγραμμα καθώς και όλα τα εκπαιδευτικά του προγράμματα στο επίπεδο των γνώσεων, ιδιαιτεροτήτων και συγκεκριμένων αναγκών για εκπαίδευση του διοικητικού και παραγωγικού δυναμικού κάθε επιχείρησης.

Για συμπληρωματικές πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στη γραμματεία του ΕΙΑΣ  στα τηλέφωνα: 210 92.19.660 – 684, E-mail: eiasinfo@eias.gr, eias@ath.forthnet.gr.